Ik heb nu voor de 2de x besteld en het is gewoon echt klooien met de codes. Ik probeer allerlei lijsten uit met producten en zo zie ik wat het voordeligst is.
Code 07AXXU Bestel het volgende: Antikal Plus Kalkverwijderaar Spray 1 x Ariel Vlekverwijderaar Poeder 1 x Ariel Wasmiddel Gel Color 1 x Dash Wasmiddel Vloeibaar Lila Bloesem Fris 1 x Dash Wasmiddel Vloeibaar Wit & Kleur 1 x Dreft Extra Hygiene Afwasmiddel Eucalyptus 1 x Gillette Venus Scheersysteem Bikini Trimmer 1 x Head & Shoulders Conditioner Care & Repair 2 x Lenor Wasverzachter Breath of Fresh Air 1 x Naturella Classic Maandverband Normal met Vleugels 2 x Oral-B Tandenborstel Stages 1 1x Oral-B Tandpasta Pro Expert Deep Clean 1x Oral-B 3D Tandpasta White Glamour 1 x Wella Mousse Extra Strong Hold 1 x Wella Pro Series Conditioner Color 2 x totaal 53,03 excl. verzendkosten 4,95 euro Ik heb maar 16,76 betaald incl. verzendkosten...
wanneer ik jouw code invoer zie ik lang niet alle produkten die je in je lijstje hebt staan?? (geen dash en geen antikal bijv.) hoe kan dat???
ik probeer vanalles maar kom echt een stuk duurder uit, kan het niet uitstaan want ben altijd "gek"op dit soort dingen
Ik heb ook besteld.. 2x uiteindelijk. Ik heb het wel een beetje anders gedaan en dan ook gewoon met mijn eigen code. Maar uiteindelijk ben ik wel voordelig uit volgens mij. Mijn lijstje, (2 bestellingen bij elkaar opgeteld) Inlegkruisjes 5x Ambipur luchtverfr. 1x Ambip Toiletblok 1x Antikalspray 1x Ariel vlekverwijd. 1x Wasmiddel 7x Wasverzachter 1x Gillette scheergel 1x Shampoo 3x Conditioner 3x Haarspray 1x Tandenborstel 3x Tandpasta 3x Vochtig toiletpapier 4x Pampers 8x Hiervoor moest 106,91 betalen.
Ja in de mail staat bij bestelling 1 110,48. Ik heb 68,54 betaald. Bij bestelling 2 staat 63,50. Hiervoor heb ik 38,37 betaald.
wie kan voor mij een bestelling doen? of een code doen met lijstje ps ik had geen mail gehad dat me pakket verzonden was maar ik heb net gebeld en hij word vandaag geleverd dus voor de dames die geen email gehad hebben !!
Ik ben er ook blij mee hoor, zeker omdat het bezorgd wordt. Scheelt een hoop sjouwen haha. Nu nog ff bedenken waar ik alles ga neerzetten.. wat een heerlijk luxeprobleem!
netjes hoor, pampers is normaal al 10 euro per pak, maar daar hebben ze actie 4 halen,3 betalen geloof ik..