Bijna gratis wasmiddel, tandpasta etc....

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Stefanie78, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    Ben echt een hebberige-hollander.....wilde net nog een keer bestellen, maar helaas.....

DE KORTINGSCODE WERKT NIET MEER :x

Gelukkig nog op tijd voor tenminste één bestelling.....nu maar hopen dat ie wel geleverd wordt...

2. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Nou pech voor hen...ga echt niet bijbetalen. Dan mogen ze het pakket weer hebben..maar dan wil ik wel mijn tientje terug :p
    hoe bedoel je gieriggg!
    @ Sappie, ik ook! Wilde weer bestellen..erg he.. voor mijn moeder... maargoed, ik deel het pakket wel met haar :)
    ben blij dat ik er nog op tijd bij was zeg.

en nu maar hopen dat we het allemaal krijgen. wel raar...iedereen exact hetzelfde pakket besteld :p

3. Alita

Alita Niet meer actief

doet t niet meer

4. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Hier ook een rasechte Hollander ;)

Dankjewel! Hier doet ie het nog wel!

Oh ja ook namens mijn vriendin moeder en zus, en schoonmoeder

5. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Maar begrijp het niet. Ik toets de code in en dan zie ik daaronder een aantal producten maar niet alle producten die TO opnoemt. Of moet ik ze zelf allemaal opzoeken?

Of werkt de korting alleen voor de artikelen die eronder staan als je code hebt ingevoerd?

6. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik doe het niet want aangezien je de voorwaarden accepteerd kan het zijn dat je nog een rekening na krijgt helemaal omdat er nu opzet in het spel was en je van te voren had kunnen bedenken dat dit niet klopte.
    In de voorwaarden staat altijd onder voorbehoud van fouten (zowel in het systeem als in de folder geldt dat is mij altijd verteld)

7. Ranja

Ranja Actief lid

11 aug 2009
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    hetzelfde hier, ik krijg een andere lijst producten als ik de code ingeef

8. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Als ik de code intoets, doet ie het niet. Maar als ik de producten in het winkelmandje doe (via de link lekker in het leven bonnen), dan kom ik uit op ongeveer €16,-. Heb het besteld!

9. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Als ik de producten dus zelf opzoek en de code gebruikt dan krijg ik dat het al door iemand anders is gebruikt :(

10. dkh

dkh Actief lid

18 nov 2010
    479
    0
    16
    ik durf het niet te doen,
    maar jouwn code werkt niet bij mij.
    mijn eiegn code werkt dus wel weer alleen durf mijn bestelling niet te bevestigen

11. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ja, dat kan best, maar dat zie ik dan wel. Het is uiteraard verdacht dat iedereen exact hetzelfde besteld...:) Ik heb vanochtend besteld en tot nu toe geen extra mail gehad waarin staat dat het een fout is.
    Maar vind het wel spannend, ben benieuwd wat ze daar gaan doen bij truus.nl ....

12. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

volgens mij zijn ze erachter gekomen want nu wordt alleen een gewone korting gehandhaafd. jammer wilde wel nog wat bestellen hahaha

13. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Toen der tijd was er ook een fout met plasma tv's . Waren 999 euro maar op de site stond 9,99 de desbetreffende winkel had een rechtspraak kunnen aan spannen. Maar heeft deze toen gewoon voor 9,99 verstrekt omdat ze geen slechte naam willen. Het is hun fout. En dat kan gebeuren alleen helaas voor hun is er wel erg veel respons op gekomen.

Ik ben benieuwd...

14. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    @ Cindy, ik probeerde met die code andere producten te bestellen, maar het gold echt alleen voor het lijstje zoals TS aangaf.
    Had dat zelfde lijstje besteld en dacht: goh, ik hoef geen wc reiniger!

En alleen door het weglaten van dat ene product gold ineens de hele korting niet meer dus toen maar exact dezelfde lijst aangehouden :)

TS, hoe kwam je eigenlijk op dat lijstje? Pure toeval ofzo? :)

15. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Jammer als ie het niet meer doet, ik zie het niet als fout waar ik als consument niet van gebruik zou mogen maken. Etos accepeteert toch ook LIHL bonnen bovenop de aanbiedingen, feitelijk is het niets meer dan dat. Volgens mij mogen de bedrijven waarbij zon bon gfebruik is terug claimen bij de retailer. staat op de achterkant van de bonnen dus ik denk niet dat truus er armer op wordt, het is alleen mazzel voor ons :)

16. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Truusje kan het ook positief zien....nu heb ik haar site ontdekt en zal wellicht vaker daar wat bestellen. Vind het wel handig! :)

17. Alita

Alita Niet meer actief

hmm ga nog eens kijken...

18. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Had was spullen besteld en toen kwam ik erachter dat je sommige dingen heel goedkoop kon krijgen in bepaalde hoeveelheden. zag ik pas nadat ik besteld had..toen aan het prutsen gegaan want je moet 45 zonder LIHL korting hebben om gene verzendkosten te betalen. In die lijst is wel effe tijd gaan zitten :D Ik heb zelf de eerste keer veel meer betaald pas de tweede keer zo goedkoop.

19. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hij doet het nog maar niet alle aanbiedingen meer (vooral de wasmiddel niet) zal een max zitten aan het aantal dat mag op een code.

Als iemand anders zijn code beschikbaar stelt doet ie het weer. het gaat om de laatste 6 cijfers en letters van de streepjescode op de achterkant van een lihl bon (maakt niet uit welke bon).

20. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Als zij de bonnen bovenop acties accepteren net als de etos en sommige jumbo'sdan ben ik fan :D

Deel Deze Pagina