Hierbij mijn producten (3 dozen) voor totaal 35,63. Normale waarde 130-150 euro De eerste keer had ik het niet zo goed door (lees: verkeerde code, geen gratis shampoo ed.) maar dat heb ik de 2e en 3e keer goedgemaakt Morgen komt er nog 1 doos en dan bestel ik pas als de Dreft er weer is
leuk hoor al die foto's!! ik ben erg benieuwd naar mijn eigen spulletjes die worden als het goed is tussen 18:00 en 21:00 bezorgd. inderdaad wel jammer van de dreft hopenlijk kom hij nog voor dat de actie is afgelopen
Nou, de eerste keer ook niet helemaal goed gegaan, geen vlekverwijderaar en per ongeluk 1 wasmiddel besteld, domdom. En de andere wasmiddelen deden het al niet meer. 3 pakketten:
Netjes! Ik zou het daar laten staan, goeie opbergplek hahaha. Ruimte zat (kunnen nog wel een paar pakketten bij)
Iemand nog een coide? heb al van alles geprobeerd maar werkt allemaal niet en zelf krijg ik de bonnen niet.
ik kom bij de nieuwe LIHL bonnen wel weer spieken hier, haha, nu is alles uitverkocht bijna en ik heb ook niets gevolgd dus snap de codes enzo niet precies
Ik zit ook te wachten op 2 pakketjes, ook 'verzenden' 24 augustus, maar wie weet komt het vanmiddag nog! I hope so!