ff een vraag tussendoor.. hoe verhouden de prijzen van Truus zich tot Albert heijn en de Lidl? Weet iemand dit? Alvast bedankt
Kijk vanavond op m'n gemakje nog wel even (zit nu op m'n werk en de comp is zo traaaaaaaaaaag) werkt erg frusterend. Heeft iemand nog een recent lijstje met de bestelling en een recente code??? Groetjes boncuk
Anders even kijken op albert.nl van Albert Heijn, daar staan de prijzen van deze producten wat AH betreft. Lidl heeft natuurlijk geen merkproducten dus is niet te vergelijken.
Ik probeerde het ook nog een keer en doet deed die het wel alleen was er nog iemand mee bezig denk ik, ik zou bestellen en toen ging de prijs ineens omhoog........
ben nu aan het kloten maar komt toch niet goed, 7 artikelen, subtotaal 22,12, actiekorting 7,47, verzendskosten 4,95, couponkorting 8,93, totaal bedrag te betalen 18,14! Dat is wat ik in de winkel ook betaal, naja minder vanwege verzendskosten maar doe denk ik iets fout, heb wel mn eigen kortingscode ingevoerd maar ben nu bij het mandje aan het loeren.... pff wat doe ik nou fout!
Oh zie het al de dash en de lenor pakt hij niet... die houdt hij op 5,49 en 2,45....kunnen die dus niet????? iemand een idee... en hoe zit dat dan met de pampers...daar staat gewoon 9,95 achter.
Kan best dat die niet in de actie zitten hoor. Ik probeerde ook wat andere dingen die geen korting gaven dus die heb ik der uit gemikt.
mijn pakketjes zijn ook binnen, maandag en dinsdag besteld, stonden ook op 24 aug om te verzenden. De codes die ik gebruikt heb (van mijn bonnen) 079J78 & 07JRD5
@Rica, als je extra korting wil moet je artikelen nemen die bij Truus.nl in de aanbieding zijn, deze artikelen hebben de prijs in het rood staan.bijv: Ariel Wit Vlekverwijderaar Poeder is nu 6.29 euro en je krijgt met de LIHL bon nog 3.50 euro korting
die kunnen wel, daar gaat gewoon de korting van de bon vanaf. De producten waar een prijs in het rood staat, die heeft Truus zelf al in de aanbieding en daar gaat de couponkorting van LihL dan nog vanaf! wasmiddel hebben zij zelf nu al 2 voor 1 en daar krijg je met de bon dan nog 50% extra op...
ja oke dus geen pampers... maar die electrische tandenborstel is dat wat??? Ik heb nu 2x ariel 1 waspoeder kleur en 1 keer tablet wit... hij blijft dezelfde totaalbedrag aanhouden...dus 1 gratis???