De dreft coller is er weer heb daardoor nu helemaal goedkoop kunnen shoppen ohhh wat ben ik erg Hier mijn lijstje: 1 Ambi Pur Toiletblok Lavender & Rosemary 1 Ariel Wasmiddel Gel Regular 1 Ariel Wasmiddel Vloeibaar Color 2 Dreft Wasmiddel Vloeibaar Delicate & Wool 1 Gillette Fusion Scheerschuim Sensitive 1 Gillette Venus Scheersysteem Bikini Trimmer 2 Head & Shoulders Shampoo Classic 1 Lenor Wasverzachter Refreshing Nature 1 Oral-B Tandpasta Pro Expert Clean Mint 1 Oral-B 3D Tandpasta White Vitalize 1 Oral-B Stages Kindertandpasta Winnie de Poeh 1 Wella Gel Ultra Strong 2 Wella Pro Series Shampoo Volume En dat alles voor 11,10 euro Ga me nu wel een beetje schuldig voelen
als je twee dreft coller in je mandje legt kost dat 0,20 cent + 0,01 cent voor 2 head en sholders en 0.01 cent voor wella shampoo. Die lijst komt door de dreft die er weer is. Typ hem maar na, dan kom je ook op dit bedrag
dreft was bij mij nog uitverkocht maar 11 euro, jeetje dat is wel heel goedkoop! zo goedkoop heb ik het niet .... en ik heb de 3d tandpasta glamour besteld
De dreft coller is er nu net weer, heb nu weer een lijst voor me staan voor 10,14. maar ik durf niet meer heb er al vier besteld. Ga eerst even koken
whaha.... ik heb net nog even gekeken maar zie alleen dreft de wol dat die er nog is, de rest uitverkocht... hmm pampers niet nee
hmm bij mij is de dreft colour nog uitverkocht en anders bestel je toch op een ander adres eventueel?
haha en ik zit oko veel te veel dit topic in de gaten te houden..moet eigenlijk ook koken maar die 11 euro is wel erg aantrekkelijk
ja echt wel, want ik krijg het niet voor elkaar zo goedkoop!!! zelfs niet met jou lijstje dus hoe je dat flikt..haha ik zou het doen, en anders laat hem maar bij mij bezorgen hahaha
Net voor de 6e(!!) keer besteld Met de woorden van Deelight: ik heb geen geldboom Kan er maar beter gebruik van maken ook, toch? Gelukkig vindt vriendlief het alleen maar leuk en kun de producten haast niet over de datum. Nou heb ik echt voor de komende paar jaar wasmiddel hahaha.
haha 6 keer! Ik snap niet hoe dat bij jullie wil, bij mij wil het dus echt niet lukken... ik geef op ..heb al aardig wat goedkope dingen. maar toch raar.