Waarom denk je dat? Ze zijn zelf ook niet al te snugger daar, ze krijgen op dit moment weet ik hoeveel bestellingen binnen. Lijkt me dat je het dan wel gaat controleren toch? Ze kunnen je volgens mij ook niks maken. En al helemaal niet de mensen die het al hebben
ik zou op zich nog wel willen maar t lukt me echt niet het goedkoop te krijgen hahaha k bedoel ik moet echt iedere x 22 euro betalen en geen 11
Hier ook mijn 2de besteld... Denk dat ik nu ff ga wachten tot ze de voorraad hebben aangevuld. Met name de dreft voorraad....De wool heb ik nu wel genoeg. Denk dat t aan vodafone ligt dat sommige niet kunnen betalen. Want ik kan t met vectone wel gewoon.
lautjuh heb je alle code's die hier staan al geprobeerd, naja alle..bijna alle code's dan ik heb er heel wat voor moeten intoetsen maarja nu heb ik hem eindelijk! Toch krijg k er een naar gevoel bij, alsof hij bij mij weer niet zal aankomen pff t zal toch niet haha! en marktplaats staat straks vol met wasmiddel, of aangeboden; washulp haha
Wat bestel je dan allemaal? als je de lijstjes volgt zoals de dames hebben aangegeven dan moet het lukken lijkt me.
Hier nu ook genoeg enne nee ze kunnen je niets maken. Ze mogen je bestelling cancellen als het overduidelijk fout is, daar valt over te twisten, maar eenmaal uitgeleverd kunnen ze niets meer. Zo heb ik de LG 11kg wasmaschine gekocht voor 500 euro omdat dat verkeerd geprijsd in de webshop stond
Heb dat soort dingen wel vaker, ook een keer niet gelukt stond een volautomatisch koffiemachine voor 11 euro in de blauwe uitvoering en de rest was 120. Toen kreeg ik wel een mailtje dat ze dat voor die prijs niet konden leveren Enne ken je dat programma extreme couponing? met dit soort akties krijg je dat dus
Nou heb niet alle nieuwe berichtjes gezien hoor maar ik heb nog niets binnen Heb gister besteld en wel een mail gehad dat t betaald is. Ook nog geen mail dat t verstuurd is , staat bij verzonden 24 aug. Wachten t even af :d
Beertje, volgens mij kunnen ze het niet aan! Ik zag tijdens bestellen dat het de 25e geleverd zal worden maar heb nog geen mail gehad van (ruus
haha ik heb wat losgemaakt.....ik hoop dat iedereen zo van zijn wasmiddel etc gaat genieten als ik heb de kasten inmiddels volstaan en alles wordt geleverd hoor
ik heb die ook in mijn pakket voor morgen heb 2 pakketten morgen en zitten daar ook bij ik heb nog geen email gehad hopelijk krijg ik ze ook niet