1 ambi pur toiletblok 3x ariel (gel, poeder en vlekverwijderaar, heb nog nooit gel gebruikt dus goeie reden om een keer te proberen) 2x head & shoulders 2x oral b tandpasta 1x oral b tandpasta voor dochter 1x wella haarspray
Ja had ik de vorige 2 keren al gedaan en gebruik zelf alleen head & schoulders dus geef de wella al weg haha
ik kreeg weer kriebels maar nee, nu niet meer.... of..... NEEEEEEEE haha Ik ga dweilen, afleiding haha
net was de roze dreft weer op voorraad vanmiddag niet om 17 uur en net wel weer en ik kom thuis amper een half uurtje later is ie weer uitverkocht :x
Ik zie nergens staan waar ik die code in moet voeren. Is er iemand die het mij nogmaals wil uitleggen met code?
Je moet dus eigenlijk de LIHL producten nemen die verschijnen als je op het tabblad duwt? Heb ik het dan goed begrepen? Dus de rest van de truus site laat je gewoon links liggen? Nu staat er bijvoorbeeld antikal op = 2 korting, in een rode bol staat erbij 50% korting. Hoe kan je dit dan uitrekenen? In mijn winkelmandje komt er geen korting op? Als jullie me op weg zetten, zoek ik het daarna wel verder uit !