gewoon wat intoetsen joh, van 07 tot 05.... gewoon van alles intoetsen stelletje kraaien hahaha... dus ws hebben ze het aangepast? maar dan nog dom dat je zelf met een nieuwe code een super goedkoop pakket kan samenstellen zeg... denk dat ze dat ook snel aanpassen! nu maar hopen dat onze bestellingen wel aankomen! wie krijgen er allemaal vrijdag een bestelling?? ikke 2..hoop ik hhaha
word echt knetter gek hoor ' essie lijst erbij gepakt en tot nu toe dit ingevoerd 1. ambi pur toiletblok 2. antikal spray 3. ariel vlekverwijderaar 4. ariel wasmiddel gel 5. dash wasmiddel mandarijn & limoen 6. dash wasmiddel wit & kleur 7. gilette fusion scheergel en zit nu al op 21 euro,raar he
mensen die zich schuldig voelen...truus stuur die codes door naar dat bedrijf die die bonnen verstrekt en dan krijgen ze het geld terug...net als de etos en kruitvat etc de bonnen opstuurt
dus er is niets illigaals aan...en denk je niet dat met al onze bestellingen er dan geen stop op zou zijn gezet...denk dat truus heel blij is met ons
blije yvon jij hebt ook de duurste dingen genomen de shampoo's zijn gratis, wella flex haarspray kost bijna niets, en de oral b tandpasta, trouwens die dash via de lekker in het leven bon is duurder als de actie bij truus...daar is 1+1 gratis (dus 5,29 voor 2 flessen/pakken) en via de bonnen 5 euro korting bij aankoop van 2 pakken dus 5,60 scheelt niet veel maar toch
Dames, LIHL keert hetbedrag wat de klanten aan korting krijgen uit, aan het bedrijf. Dus Truus heeft er geen last van maar de gene die de bonnen verstrekt, en dat is LIHL!! Maar zij zullen het wel kunnen hebben, anders zouden ze deze bonnen niet verstrekken!
ik vind het gewoon typisch dat wanneer ik een zelfde lijstje doe net als bijv assie ik veel duurder uit kom heb al meerdere malen over nieuw getracht te beginnen, kan het niet uitstaan ,grrrrrr