blije yvon ik denk dat je ook de verkeerde producten kiest. Daar zit wel korting op en is wel aantrekkelijk qua prijs maar de gratis dingen zie ik niet tussen je lijstje staan..
ow ok hahah het voordeligst zijn: head en shoulders wella flex shampoo (uitverkocht) de oral b kids tandenborstel/pasta ampi pur blok wella flex haar spray gilette sheer dreft wasmiddel (uitverkocht) ariel wasmiddel(reguliere) oral b tandpasta dreft afwasmiddel (uitverkocht) de rest is ook wel voordelig hoor...maar ja je moet verder maar ff kijken.. je kan het beste morgen weer proberen hebben ze misschien nieuwe voorraad
je kan zelf toch ook kijken wat voordelig is?? maar nu is een hoop uitverkocht dus beter kun je morgen kijken
Wat een berg berichten zeg, net nrmaal meer Ik heb ook die mail gehad over die tandpasta... wat zal ik doen? BEdrag terug laten storten? Hihi, dikke winst.
Nee, ik denk dat ik er maar een einde aan ga maken.... de lol van alle profiteurs hier.:x Ik ga mailen en het meteen vertellen, dat gesjoemel met die codes enzo.