ahhh meiden wie wil mij helpen??? met een pakket maken ik krijg die kortingen niet hoor ben gisteravond de hele avond bezig geweest...ik wil ook graag die goedkope wasmiddelen
AAAHHH, frusterend!!! Ik krijg dus alles wat jullie hebben er echt niet uit hoor. Ik heb eigen codes van de lihl bonnen, maar ben steeds duurder uit. Jullie zeggen 2 head en shouders voor 0 euro?? Dat heb ik dus niet. En ook 2 dash voor 5 euro?? Dat zie ik dus ook nergens. Misschien kan iemand een duidelijke beschrijving maken van hoe te bestellen en welke producten je wel en welke je juist niet moet nemen, want ik zie hier op het forum dat er nog veel meer mensen zijn die er niet uit komen. Alvast bedankt Anja
Het zijn meestal maar net de combinaties. Ik zou anders 1 van de andere lijstjes van begin tot eind helemaal overnemen.
de meeste dingen zijn nu uitverkocht,zoals de afwasmiddel en wasmiddel ariel.misschien dat het nog bijgevuld wordt en anders is deze ''actie'' afgelopen denk ik gr
Ik denk niet dat dat gaat lukken, aangezien bijna alles is uitverkocht. Ook zie ik nu niet meer alle producten staan die er eerst wel stonden. Misschien dat het nog wordt aangevuld maar denk het eigenlijk niet.
ik heb 5 pruducten inclusief verzenden voor nog geen 8 euro Tandpasta 2x head en sholders ambi pur en scheergel
wanneer had je die besteld want ik heb nog geen mail gehad over die tandpasta en ik heb gister 2 dozen besteld rond half 1
Over de producten die er eerst wel stonden en nu niet meer: Als je een code gebruikt om te bestellen maar je bestelt niet alle mogelijke spullen, dan worden die spullen van die code verwijderd. Zo van, die zijn al besteld dus die bonnen zijn gebruikt. De rest wat nog niet besteld is kan dan nog apart besteld worden. Net alsof je de bonnen van je mapje afscheurt dus.
ik heb nog ff gekeken ik kan dus 8 producten halen voor 6,68 dan moet er nog verzendkosten bij mja doe het niet meer lol krijg als goed is nog pakketten binnen 2
Bij mij moeten er vanavond ook drie pakketten binnenkomen, en dan dinsdag nog één! Kan niet wachten *greedy*
Ik weet niet of het al gepost was maar als je eerst via moneymiljonair linkt krijg je actie codes en daarbij ook nog eens je parels (voor degene die daar ook zitten) BEAUTY of WELKOMBIJTRUUS dan krijg je 20% korting op de gehele bestelling (als je tenminste niet via de code van LIHL bestel)