Owja Ik heb bij de Bas vd Heijden ook ff geshopt was een aanbieding 4 x dreft voor 10 euro en had nog een bonnetje van LIHL van 5 euro korting dus had 4 flessen dreft voor 5 euro
dat vond ik zo heerlijk aan het wonen in Spijkenisse, de Bas van de Heijden! zulke goede acties!!! vooral met wasmiddelen. hier geen bas of dirk
wat raar zeg!!! tegen mij is duidelijk gezegd ''pakket krijg je gewoon op tijd geleverd, als je wilt leveren we oral B later na of geld terug''. heb aangegeven dat ze het na mogen sturen, kost hun alleen wel extra, maarja....so be it.
dames even een vraagje heb me hele boodschappenlijst klaar vul kortingscode WELKOMBIJTRUUS in maar hij haalt de 20 % er niet vanaf weten jullie hoe dit komt? alvast bedankt choco
Ik voel mij zo een muts, snap er namelijk niets van. Heb hier nog een vol boekje van lihl liggen maar weet echt niet wat ik moet selecteren om hoge korting te krijgen zoals jullie.. En zie dat er veel dingen uitverkocht zijn, wordt dat nog aangevuld? Wie kan mij helpen?
ik zit nog twe wachten op me pakketje normaal komt de post rond kwart over 11 mja zou vandaag komen zeggen ze:d
Voor de dames die niet aan een hele hoge korting komen... het is echt een kwestie van de juiste artikelen shoppen met een toevallig goede code. Ik heb echt veeeeeeeeeeel lopen klooien voordat ik aan de 4 pakketten met hoge korting kwam. Elke keer opnieuw lijsten gemaakt tot ik eindelijk een hele voordelige had. De ene voordelige code bij de ene garandeert niet dat dit bij iedereen een hoge korting oplevert.
Ik vind het niet meer de moeite waard, eerlijk gezegd. Bijna alles is inderdaad uitverkocht en of het nog aangevuld wordt, geen idee, misschien zou je met Truus kunnen bellen of het nog wat wordt deze week.
Dus volgende week gaan we weer met z'n allen bestellen Ahhh wat erg! Hier gisteren twee pakketten gehad, de mevrouw van de post kon ze bijna niet tillen. Ze zei zitten er vloeistoffen in? Ik zei ja wasmiddelen, en komt er vandaag en morgen weer een pakket, ze zal wel denken
Hahaha ik zit te denken trouwens staat er op de bonnen dat ze niet geldig zijn in combinatie met andere aanbiedingen? Toen ik ze nog kreeg, na verhuizing niet meer, stond dat er niet op en kreeg ik dus ook altijd korting op korting met die bonnen.
Ik had gister bijna Ariel wasmiddel met veel korting besteld..... Voordat ik op 'bestellen' had gedrukt toch nog even op www.voordeelmuis.nl gekeken... Blijkt daar deze week de Ariel bij de Boni in de aanbieding te zijn!! 3 flacons voor EUR 10,- Das goedkoper dan via de site.... Of komen jullie goedkoper uit?
Meiden even een vraagje moet je wel altijd de bezorgkosten betalen= Want als ik bijv de oralb in het winkelmandje gooi dan staat er sowieso al 4,95 bij het totaalbedrag plus de kosten van de tandpasta. ow ja en assi en umm bedankt voor jullie pbtjes ik reageer straks terug.