even over die oral b 3d maakt het nog uit welke smaak je gekozen heb?? en als je inlogt veranderd dan de verzend datum?? bij mij staat hij namelijk nog steeds op morgen
Boni is 10 voor 3 flacons. Ik heb gister 2 ariel, 2 dreft wasmiddel, 2 head & shoulders, 2 oral b, 2 wella shampoo, 1 wella hairstyling, 1 ambi pur voor 10.04 besteld. Maar nu zijn al die dingen al uitverkocht en is eigenlijk niet meer interessant omdat er ook nog verzendkosten op zit.
Ik had 2 head & shoulders voor 0.01 Wellaflex haarspray voor 0.00 2 dash vloeibaar wasmiddel voor 0.30 2 dreft waspoeder voor 0.00 2 wella pro shampoo voor 0.01 En wat dingetjes die iets duurder waren
Dan was je er snel bij want dreft was maandag al uitverkocht, dash hebben zij nu veranderd waardoor je 5,29 voor 2 flessen betaalt, wella shampoo is ook al uitverkocht. Zoals gezegd, het loont nu niet meer mede omdat je 4,95 aan verzendkosten moet betalen...
Oh r*tzooi!! ik heb mn postcode verkeerd ingevuld!!! Daarom heb ik mijn pakketje nog nie binnen.. oeps..
Klopt inderdaad. Ik heb wel gisteren nog een bestelling gedaan en die loont zich ook. Maar ben vanaf vanmorgen al aan het proberen voor nog een bestelling, maar zoals je zegt is veel uitverkocht. Toch lukt het nog om 2 head & shoulders voor 0.01 in het winkelmandje te doen. Jammer dat er verzendkosten zijn en dat ik voor de rest niet veel kan bestellen!
Ja, die head & shoulders is er nog!!! Maar ja, zoals je zegt, dan komen de verzendkosten nog even bij...
Mensen, ik heb wat vreemds.... een bestelling van 23 aug nog niet binnen, en van 24 aug wel! Hoe kan dat nu? Wel met ander emailadres besteld. Site van lieve truusje is nu in onderhoud dus kan niet kijken naar de verzenddatum helaas..... Nog iemand dit voorgehad?
Wegens onderhoudswerkzaamheden is Truus.nl momenteel even niet bereikbaar. Probeer het over 15 minuten nog eens. Onze excuses voor het ongemak, hierna kun je weer bij ons terecht voor:
****Wegens onderhoudswerkzaamheden is Truus.nl momenteel even niet bereikbaar. Probeer het over 15 minuten nog eens. Onze excuses voor het ongemak, hierna kun je weer bij ons terecht voor: De gemakkeljkste manier van online je boodschappen doen. Gratis bezorging door heel Nederland. Volledig assortiment verzorgings en huishoudelijke producten.*** ben benieuwd wat het ' onderhoud' is.
Ja ik! ik had 6 bestelling gedaan waarvan 1 bij me schoonouders en die hebben ze nog niet ontvangen en ik gisteren die andere wel!