heb net even met truus.nl gemaild en de dreft komt einde van de week weer in het assortiment, dus dan kan je het weer bestellen. goed in de gaten houden dus! ik had 12 pakken pampers voor 72,11. koopie dus 50 euro korting en heb 6 euro per pak betaald
Ik ben misschien een dommie, maar ik snap het nog niet helemaal. Ik koos namelijk vanmiddag producten uit, voerde de code in maar het bedrag bleef gewoon gelijk? Wie helpt me even met wat ik verkeerd doe.
Homepage>je gaat eerst naar het blokje linksbovenin "Lekker Leven" Daar voer je je code in...en dan krijg je al de artikelen te zien waar al korting opzit en daarop krijg je nog eens de couponkorting
Wauw dit is leuk. Zijn er nog dames die lihl codes hebben waarop je vaatwastabletten enzo krijgt? deze heb ik normaal maar nu niet! En als ik dat nu ook weer met een koopie kan kopen! Ik had voor 10,35 boodschappen! ZOO leuk, is ook vaak zo bij de jumbo! korting op korting
Nou, kan niet wachten tot ik mijn pakket morgen heb. Altijd leuk zulke dingen... Doet me denken aan vorig jaar toen we hier massaal UGG's in de uitverkoop scoorden via een site! Wat Truus.nl betreft.... ik snap best dat er korting op korting bestaat, maar nu heb je in principe alles gratis! Dat is toch bizar... ik bedoel... was 9,28 euro kwijt...waarvan 4,95 euro verzendkosten..... !!!!! Heb dus voor al die producten die TS opsomde, maar 4,33 euro betaald! Woehoeeee... P.s. Hoe komen jullie aan die LIHL bonnen?? Ik had er, tot vandaag, nog nooit van gehoord.
hoeveel keer kan de code gebruikt worden ?? Ik wil graag bestellen maar de dreft wasmiddel is op dus dan wil ik nog een keer bestellen als ie er weer is maar kan dat dan nog ??
Ik snap er werkelijk waar geen bal van. Heb echt alle berichten van jullie gelezen. Maar als ik naar de site ga, klik rechtsboven op LIHL, de kortingscode die hier op de 1e pagina staat en dan een product aanklik, krijg ik geen korting hoor. Ik heb zelf geen bonnen waar een code opstaat. Gaat het dan niet? Is de code die je als 1e invoert niet genoeg?
Kan dit nu ook nog? Nee toch? En anders snap ik het echt niet haha. Wil iemand het dan voor mij bestellen (geef ik gegevens via pb).
Ja het kan nog wel! Alleen kom je wel rond de 15 euro uit inplaats van 10 euro. Maar je kunt helemaal verschillende producten kiezen dus dat iemand voor jou bestelt is niet super handig omdat je verschillende geuren hebt in wasmiddel enzo. En daarbij moet je via ideal betalen dus dat wordt dan moeilijk
Die code werkt zelfs bij mij niet niet meer en het zijn mijn bonnen Krijg alleen maar de aanbiedingen van het spul dat ik niet besteld heb. ik denk dat je een code maar een aantal keer kan gebruiken en dat na vandaag mijn code aan de max zit...had al gevraagd of anderen hun code hier ook willen posten zodat iedereen nog kan profiteren..... heb hier vandaag mijn kasten ingruimd met heeeel veel shampoo en wasmiddel veracht morgen nog een pakketje, heb ook maar via een mijn werkmail een profiel aangemaakt
oke als je bij betaling komt dus bij betaalmethodes gaat de kassa gelijk terug naar 50 euro nog wat ?? Is dit bij iedereen zo ?
Kan iemand mij misschien een code geven? Het klinkt allemaal erg leuk en voordelig.. alleen heb ik al deze bonnen een aantal weken geleden weggegooid....!! Hopelijk kan iemand mij een code geven....alvast bedankt!!!