Bijna gratis wasmiddel, tandpasta etc....

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Stefanie78, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook dinsdag besteld maar mijn pakket is vanmiddag binnengekomen, met de tandpasta.

2. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over afgeven bij de buren.
    Ik was dan zelf wel thuis maar hoefde niet te tekenen voor ontvangst.
    Ook zie ik niks daarover op de doos/pakbon.
    (zie net dat mijn ene pakket 16.62 kg en de andere 9.77 kg wegen :D)

3. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Het gaat bij alle producten waar ze een aanbieding op hebben mis. Als ik zo'n product bestel, dan zie ik in het winkelwagentje de 'van prijs', 'voor prijs', 'je bespaart' en het totaal.
    In de opsomming onderaan staat dan ook weer netjes 'subtotaal', 'actiekorting' en 'verzendkosten'.
    Maar uiteindelijk haalt de site de actiekorting er niet af.

4. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Nou hier ook niks gehad! Volgens de mail zou dat wel moeten..... En morgen niet thuis dus ga m mislopen. Heb andere pakketjes op de 27ste (zaterdag) gezet dus misschien komt dan alles tegelijk?

5. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Jaaa mijn truusdozen zijn binnen!! Nu eerst kolven en douchen en dan uitpakkehhh!

6. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ohhh heb dit niet gezien. Zal er nu wel niet meer zijn

7. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ik denk dat je dat verkeerd ziet. Van de 'subtotaal' is 'je bespaart' al afgetrokken. Stel je subtotaal is 40. Je 'je bespaart' is 10 en je actiekorting 20. Dan zou je denken dat je maar een tientje hoeft te betalen (40-10-20). Maar dat klopt niet. Je totale lijst was 50, er ging een tientje af en daarna nog twintig, dus je betaalt twintig.

Dat 'je bespaart' is (als je op de productpagina kijkt) het verschil tussen het doorgestreepte bedrag en het bedrag in het rood. dat is de korting van Truus. Maar in je winkelmandje zie je alleen het bedrag in het rood (nu dan in grijs) van truus opgeteld, dat is je subtotaal, en vervolgens je actiekorting eraf = totaal.

Te ingewikkeld of nu duidelijk? Haha.

8. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    owja en denk dat die mannen / vrouwen wel heel blij zijn met zoveel pakketjes hoor die worden nl per pakketje betaald ;) dus hoe meer pakketjes hoe meer centjes voor de tnt mannen/vrouwen ;):)

9. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Nee duidelijk hoor! Dat is ook hoe het zou moeten maar het totaalbedrag uit mijn mandje was gisteren en vandaag dus telkens de oude prijs bij elkaar opgeteld.

Inmiddels is het wel opgelost :) Nu werkt het bij mij ook goed!! Maar helaas... hun aanbieding voor Ariel is nu ook verlopen :( En die wilde ik graag hebben... :(

Ga toch nog even stiekem sneupen nu :D

10. augurkjes

ik wil het ook ;) maar kan dat tabblad met lihl niet vinden. Iemand die het me wil uitleggen?

11. augurkjes

gevonden BLONT

12. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113

Heel raar, ik had dus een tandpasta mail van mijn bestelling van de 23e, maar mijn bestelling van de 24e is een dag later gekomen mét tandpasta! En die andere is nog niet binnen dus.... wazig he.

Ben echt benieuwd hoe ze daar zitten... overwerk, stress.... nog geen antwoord op mijn mail gehad maar vind ik niet vreemd hoor.

13. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

bij mij blijven de verzendkosten ook steeds staan naast de normale prijs. moeten jullie die ook gewoon betalen?

14. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    dan moet je zorgen dat het subtotaal boven die 45 uitkomt. extra productje?

15. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

ja dat snap ik maar omdat ik hier sommige met een hele volle doos zie voor 20,00 incl verzenden en ik maar 7 dingetjes bijelkaar heb en nu al op 20,00 zit. Of ik doe wat verkeerd? ben niet ondankbaar ofzo hoor haha, maar ik zie hier volle dozen en ik ben al bij 7 op dezelfde prijs vandaar....

16. diesel1984

3 jan 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je boven de 45 euro zit vervallen de verzendkosten.

Hier 3 keer besteld.

1e maandag besteld zou dinsdag avond gebracht worden was dinsdagmiddag bij de buurvrouw afgegeven :(
    2e pakket dinsdag middag en 3e pakket dinsdag avond besteld.
    vanavond het 2e pakket ontvangen maar het 3e pakket niet heb Truus maar een mailtje gestuurd.

Trouwens ts bedankt voor de tip.

17. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Shania Naomi, dan heb je waarschijnljk de producten genomen waarbij je alleen de lihl korting krijgt. Waar je op moet letten is dat, wanneer je op het product klikt er een rode prijs te zien is. Bij die producten werkt het maar het meeste is dus al uitverkocht. Zie lijstje van ts op pagina 1.

18. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik heb gister besteld en vandaag ontvangen MET tandpasta!!

19. sandra

sandra Fanatiek lid

DHL is niet gekomen met mijn truus doos:(
    Er staat op de site dat dhl dan pas dinsdag weer levert, hopelijk hoef ik niet tot dinsdag te wachten.
    Nou ja morgen komt als het goed is TNT ook met een doos:D

20. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Trouwens..... het gaat hier om de oral b white vitalize tandpasta.... de andere zat er wel bij.

Deel Deze Pagina