ik heb nu; 2 Dash vloeibaar blauw 2 Dash vloeibaar roze 2 dreft vloeibaar 1 grote Ariel vloeibaar incl verzenden 17 euro
hmmm ik probeer het ook maar de coupon korting wordt niet verrekend Ik heb 3x ariel active care 1 x 2st dash 2x herbal essences conditionor 1x " " shampoo 1x " " shampoo intense cream de actiekorting staat er wel bij maar niet de coupon korting ik kom uit op incl verzendkosten 25 euries
Herbal essence is geen LIHL aanbieding!?! En je hebt 3x ariel besteld. Dat is ook geen LIHL aanbieding. Onder het LIHL icoontje vind je de juiste aanbiedingen.
oke maar moet ik zelf dan ook nog kortingsbonnen invoeren of alleen die code die de TS gegeven heeft op pagina 1...
Ik bestel net toch nog een x 3x inlegkruisjes voordeelpak 2x ariel 2x dash 2x dreft 2x head &shoulders 1x tandpasta 1x tandenbrstel voor 19.30 incl verzenden Niet duur dacht ik zo
ik zou ook graag wel een code willen hebben, wil er iemand graag zooooooooo blij mee maken! Dus als iemand nog wat weet graag!
Ariel Wasmiddel Vloeibaar Color 4,89 2 9,78 Dash Wasmiddel Vloeibaar Lila Bloesem Fris 5,29 2 10,58 Dash Wasmiddel Vloeibaar Wit & Kleur Voordeel 5,29 2 10,58 (totaal 4 flessen) Dreft Wasmiddel Vloeibaar Color 2,75 2 5,50 Lenor Wasverzachter Touch Of Purity 2,45 1 2,45 Naturella Classic Maandverband Normal zonder Vleugels 1,29 2 2,58 Oral-B Tandenborstel Cross Action Complete- Soft 35 1,84 1 1,84 Oral-B Tandpasta Pro Expert Deep Clean 2,13 1 2,13 Oral-B Stages Kindertandpasta Winnie de Poeh 1,51 1 1,51 Wella Haarspray Extra Strong 1,99 1 1,99 voor 24 euro
Je moet boven recht eerst op lihl klikken en dan de code invoeren en dan komen er alle produkten te staan!
Dan heb je waarschijnlijk een code waarmee die produkten al besteld zijn? Ik krijg bv de dash, lenor en wella produkten niet meer te zien omdat ik die al besteld heb.
Nalia, ik heb mn code geprobeerd maar hij doet het niet meer. Ik ga even kijken welke het nog doen voor je!