Dat had ik dus ook. Ik had net 2 flessen shampoo, 1 tandpasta en 2 dreft wasmiddel voor totaal 88 cent in mijn winkelmandje!! Code is dus nu door iemand anders gebruikt.
Ik heb dus 2x ariel color 2x dash lila 4 x dreft color 2x dreft ochtendfris 1x lenor. Maar nu staat er dit in mijn winknelmandje 11 Artikel(en), Subtotaal 39,31 Actiekorting 16,44 verzendkosten 4,95 Couponkorting 16,50 totaal incl. btw 27,76 De actiekorting wordt dus niet verrekend???
Nalia: Jou lijstje klopt wel voor die prijs omdat je 6x dreft hebt besteld en 2x ariel. De actiekorting is er ook al af gegaan. Dus het klopt.
@ nalia nee dat gaat niet helemaal goed, zie alleen niet zo snel waar de fout in zit. Misschien even wat erin en eruit gooien om te zien wat ie doet?
Ik quote mijzelf even. Als ik de tandenborstel eraf trek, blijft er 1,20 over. Dat betaal ik dus voor 6x wasmiddel en 2 opzetborstels. Of snap ik het nu zelf niet meer?
Wel gek hoor... gisteravond had ik iets in mijn mandje en toen was de couponkorting ca 14,00. Vandaag heb ik hetzelfde nog in mijn mandje en nu is de couponkorting iets meer!
Ik quote you ook even De tandenborstel heeft 15 euro korting dus die heb je voor 43,95. Dan zou je voor de rest 16,20 euro hebben betaald. Toch!?
grrrrrrrrrrrrr nu de pakket die ik gister zou krijgen zou vandaag weorden word nu weer andere dag want ze missen weer iets pffffffffff nu wachten ze tot ze alles hebben
ik heb ook geen verzendkosten hoeven te betalen ik zat op 52,27 (buitenom de korting he) en toen hebben ze voor mij geen verzendkosten gerekend dus ik heb 19,00 betaald voor 17 producten! Antikal Allesreiniger Spray Ariel Wasmiddel Gel Color Ariel Wasmiddel Vloeibaar Color Ariel Wasmiddel Vloeibaar Regular Dash Wasmiddel Vloeibaar Lila Bloesem Fris Dash Wasmiddel Vloeibaar Mandarijn & Limoen Fris Dreft Wasmiddel Vloeibaar Color Dreft Wasmiddel Vloeibaar Ochtendfris Head & Shoulders Conditioner Care & Repair Head & Shoulders Shampoo Anti Hairloss Lenor Wasverzachter Touch Of Craziness Naturella Ultra Maandverband Normal Oral-B Tandpasta Pro Sensitive Oral-B Stages Kindertandpasta Winnie de Poeh dit is mijn lijstje voor iemand die het goed kan gebruiken, ze zal er vast super blij mee zijn!! Bedankt TS om deze actie met ons te delen!
Ja zo kun je het idd ook zien. Maar de prijzen verschillen ook steeds, daarom volg ik het niet meer zo. In de bevestigingsmail staat bv ook de Head and shoulders voor 2,50 terwijl op de pakbon dan weer 0,00 euro staat.
Heeft iemand trouwens enig idee wanneer artikelen die niet meer op voorraad zijn weer op voorraad komen? Zit te wachten op de Dreft Wasmiddel
ik heb t geprobeerd met de lihl bonnen code maa rdat lukt niet heeft iemand een code voor mij dan kan ik ook wat gaan bestellen kan t goed gebruiken met 3 kleine kids hihi
Dreft was er zonet bij mij weer wel. Ik heb 6 flessen besteld. Ik weet niet hoe groot hun voorraad is maar wie weet wie nog meer alweer dreft heeft besteld.
Ahh, de color is er nu idd bij mij ook weer! Wil graag die voor zwarte kleding! Het truukje met de pampers icm de verzendkosten werkt bij mij overigens niet! Heb er maar wat vitamine D druppen bij gedaan, waren toch op!