Bijna gratis wasmiddel, tandpasta etc....

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Stefanie78, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ik vind de vergelijking met wat er in Engeland is gebeurd nergens op slaan. Hier is geen agressie aan te pas gekomen, niemands bezittingen worden beschadigd, etc etc.
    Enne iemand die de bon in de winkel inleverd krijgt gewoon zijn/haar korting hoor.

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Keiko zit al avonden te proberen een voordelige bestelling te maken maar het lukt maar niet.

3. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja ik kan natuurlijk alleen voor mijzelf spreken.
    Maar ik verzin geen codes, ik gebruik mijn eigen code en mijn eigen gegevens. Ook heb ik mijn code niet op het net gegooid.
    Ook heb ik bv 8 pakken pampers besteld, waarvoor ik 7,45 per stuk heb betaald. Dus ik heb ook wel dingen waar niet veel korting op zat en waarvoor ik in de winkel hetzelfde zou moeten betalen.

4. polfliet

polfliet Bekend lid

1 mrt 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    En ik denk ook niet dat iemand op deze manier gaat helpen.

Truus heeft er denk ik wel heel veel klanten bij, een paar minuten reclame rond deze tijd op tv had ze veel meer gekost.

5. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    hahaha idd. Wat hier gebrut is geen diefstal maar een prima voorbeeld van hoe commercie in elkaar zit.
    Nou geloof maar dat Truus niet de rekening betaalt van de acties maar gewoon unilever e.d veel van dit soort acties komen vanuit de fabrikant, daarom doen ze ook mee met LIHL....klantenbinding heet zoiets :D:D Nou ik ben nu fan van dreft en oral en wella...en wie weet als mij gratsi spulletjes op zijn blijf ik wel hangen bij het merk. Kom op we leven in een commerciele wereld en echt wel dat Truus blij met ons is hoor. Ze krijgen alle korting van LIHL terug.

6. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    *gniffel*

7. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Om gene verzendkosten te betalen heb ik een wereld aan friso 1 bestelt a 11,20. gaat toch nooit in de aanbieding dus kan net zo goed zo. Nou dat is echt wel eerlijke omzet voor truus. En ik heb mijn code wel online gegooid maar heb niet het gevoel dat ik truus tekort doe hoor.

8. polfliet

polfliet Bekend lid

1 mrt 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ook hier kunnen we ingesneeuwd (je zou het met dit weer nog bijna gaan verwachten ook) raken wat betreft flesvoeding!

9. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    nou ik heb mijn pakket niet gehad vandaag en mijn moeder ook niet.
    we hadden allebei ook de oralb 3d.
    als ik inlog blijft er wel staan verzend datum 26-8 is dat bij jullie ook??
    ik wacht maandag even af of er wat veranderd en anders stuur ik maandag avond wel even een mail hoe het ervoor staat.

10. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Ach ja sommige mensen kunenn het niet hebben dat het zo snel uitverkocht is :p

oh als er iemand nog flesjes wasmiddel overheeft pb maar hoor :p whahahahahaha

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Er worden naast de korting op korting ook voldoende andere producten besteld die die korting niet geven en dat geeft nu een boel winst.

Op de "normale" kortingen hebben ze zelfs nog winst. Dus met deze stunt werven ze alleen maar klanten hoor. Heb in een artikel gelezen (links heb ik eerder gepost) dat ze livestream omzetcijfers kunnen bekijken. Zegt genoeg toch!

Daarbij is truus niet van unilever, maar is opgezet door 2 medewerkers van Procter&Gamble. Ze werken wel samen met o.a. unilever. Beetje googlen.

12. diesel1984

3 jan 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik neem aan dat truus de code's van de bonnen die lihl uitgeeft in haar systeem heeft een code die niet bestaat zal ook niet werken.

13. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Heb zelf ook alleen mijn eigen codes gebruikt! Vervelende vond ik wel dat ik eigenlijk 2x een bon had van Pampers. Had eerst maar 1x de 4 pakken pampers besteld en toen de wasmiddel er weer was wilde ik dat nog een keer doen... maar helaas... toen pakte de site 't niet meer ;)

Is het overigens niet zo dat ze de korting weer vergoed krijgen vanwege die bonnen? Dat ze dat dan kunnen claimen bij LIHL?

14. diesel1984

3 jan 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij blijft ook de verzendingsdatum op de 25ste staan terwijl ik nu een mail heb gehad dat het dinsdag geleverd word.

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    lol, hebben ze gelukkig wel schone kleertjes en schone tandjes en haartjes als ik zit te grienen in de cel vanwege mijn bestelling bij Truus :p. Dat Truus die spullen aan mij verkoopt voor dat geld is niet mijn zorg maar die van Truus, als ik hier op de markt voor 50 cent een fles Ariel kan kopen, dan staat ook iedereen in de rij. Ik zie het verschil niet. Overigens had ik ook gewoon lihl bonnen.

16. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    MENSEN, ALLEMAAL WEG UIT DIT TOPIC, DE M.E. KOMT ERAAN!!!

Lol :)

17. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

rennen!!!!!!! :$:$:$;):d:d:p

18. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    goeden dag ik ben de man van bengeltje zij is opgepakt wegens fraude ze moet het weekend blijven:D

19. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0

:D:D

20. sandra

sandra Fanatiek lid

Haha oje dan moet onze hond ook in de cel, want ik heb ook pakketje onder zijn naam laten bezorgen:D:D

Deel Deze Pagina