Heb net een bestelling geplaatst 1 Antikal Allesreiniger Spray 1 Ariel Wasmiddel Gel Regular 1 Ariel Wit Vlekverwijderaar Poeder 3 Dreft Wasmiddel Vloeibaar Color 3 Dreft Wasmiddel Vloeibaar Donker 1 Dreft Clean & Soft Afwasmiddel Aloe Vera & Komkommer 1 Gillette Fusion Scheergel Zware baard 2 Head & Shoulders Shampoo Classic 2 in 1 1 Lenor Wasverzachter Touch Of Craziness 1 Oral-B Tandpasta Pro Expert Clean Mint 1 Oral-B Stages Kindertandpasta Winnie de Poeh 1 Wella Haarspray Extra Strong Totaal prijs 21,90 Best goed gedaan toch?
Ik heb mijn pakket inmiddels ook binnen. Er zit best nog wel prijsverschil onderling bij de dreft, dreft color 19 wasbeurten, 2,75 dreft ochtendfris 15 wasbeurten 1,08. Ik had dus beter meer dreft ochtendfris kunnen nemen.
Wilde net pampers en wasmiddel etc. gaan bestellen. Heeft manlief de bonnen weg gegooit! Zijn de codes opnieuw te gebruiken? zo ja, zou iemand zo lief willen zijn om er een aantal door te pm'men?
gek, een vriendin van me komt met geen van de genoemde codes binnen...terwijl ik kan inloggen met elk willekeurige code..
nou, nu heb ik al zoveel codes gebruikt maar bij elke code zegt ie.. is al gebruikt... iemand nog tips ?????? ------------- ook dat sjouwen zonder stouwen werkt iet echt geloof ik.. 2 dreft en 2x wella shampoo = 10,50 en dan zou er 10.49 korting af gaan maar moet wel 15,00 betalen incl verzenden!? dst klopt ook niet echt volgens mij..
Wella is uitverkocht, ik kon alleen 2 flessen in het winkelmandje plaatsen terwijl het 2+2 gratis is. Dus heb 4 nodig. Misschien daarom? Over codes, pruts een beetje met de cijfers.
Deze doen het bij mij nog: 07LQNX, 07LQMX, 07LQLX en variaties hierop waarschijnlijk ook nog wel. Succes!!
Ik bestel tot de volgende LIHL bonnen niks meer.. denk ik.. Ik heb iig genoeg wasmiddel voorlopig. (en de rest) Ik heb uiteindelijk ook meer uitgegeven dan dat ik wilde. Maar het is wèl goedkoop natuurlijk. Om af te kicken van truusje heb ik net ff bij prenatal geshopt.. OMG ik ben echt erg! Ik ga maar de pc afsluiten.. uit zelfbescherming..
hoe ik ook probeer te toveren.. kom volgens mij niet echt goedkoop uit.. wil iemand eens de moeite nemen voor mij om te kijken waar je op uitkomt als je besteld.. ariel vlekverwijderaar - poeder wit 2x dreft color 2x dreft ochtendfris oral b tandenborstel stage 2 antikal allesreiniger spray.. ik zit dan nog steeds in de 20,- volgens mij en das met de code 07LQNX of ik ben echt zo´n schaap
Zo, ik heb net eerst de 'waskast' opgeruimd... Nu heb ik weer plaats voor mijn laatste doosje met 10 flessen.... haha
Ennas, dit was mijn lijstje van vanochtend en de code... probeer dit eens 1 Antikal Plus Kalkverwijderaar Spray 2 Ariel Wasmiddel Vloeibaar Sensitive 1 Ariel Wit Vlekverwijderaar Poeder 2 Dreft Wasmiddel Poeder Delicate & Wool 2 Dreft Wasmiddel Vloeibaar Color 2 Dreft Wasmiddel Vloeibaar Donker 2 Dreft Wasmiddel Vloeibaar Ochtendfris 1 Dreft Clean & Soft Afwasmiddel Zijde & Orchidee 2 Head & Shoulders Shampoo Cool Menthol 1 Oral-B Tandenborstel Cross Action Complete- Soft 35 1 Oral-B Tandenborstel Stages 1 Oral-B Tandpasta Pro Expert Deep Clean dus met 10 flessen/pakken wasmiddel... 27 euro incl verzenden Gebruikte code 07jrd9 edit: zie dat er nu al weer veel artikelen weg zijn...
Als ik jouw lijstje plus nog een tandpasta van oral b voor volwassenen er bij neem kom ik uit op 15,19 incll bezorgkosten
Ik heb nu 2x Ariël color 2x ariël vloeibaar langer fris 2x Ariël regular 2x dashboard lila 2x dashboard wit en kleur En dan is het 43...