Uhmm wasmiddel Ariël en dash vloeibaar... Maakt niet zoveel uit welke als het maar niet met een vleugje Lenor is die vind ik zoo vies. En dan een fles of 10??
Marloes, dat is zeker leuk shoppen zo Hebben we hier in huis ook eens echte merkartikelen Niet werkende code's Ben hier door het topic gegaan, veel code's deden het niet meer, ben toen de laatste letters gaan veranderen, en ipv een j deed de n het hier wel
@ennas je kan beter de dreft pakken dan kom je veel goedkoper uit. bijvoorbeeld zo: 1 antikal spray 1 ariel gel 2 ariel vloeibaar color 2 dreft vloeibaar donker 4 dreft vloeibaar ochtendfris 1 dreft afwasmiddel 1 head en shoulders shampoo 1 head en shoulders conditioner 1 oral b stages tandenborstel 1 oral b tandpasta clean mint 1 wella hairspray extra strong heb ik hier staan voor 21,36 incl verzenden
Is het die code die ik had gegeven? Die had ik namelijk van een paar pagina's terug. Ik denk dat iemand anders hem dan ook heeft gebruikt
078QC9 was mijn code. Ik heb van de week 078QC8 en 078QC7 gebruikt. Het ltst cijfertje veranderen en dan zijn er denk ik weer wat bruikbare codes
Ney heeft schoonmama ook weer een hoop besteld voor 13 euro incl verzenden. Die dash met welke codes kreeg je die zo goedkoop? Verder hebben wij vandaag 82 euro uitgespaard op speelgoed bij blokker. Er was erg veel afgeprijsd en daar ging nog eens 50 procent vanaf. Heb voor 43 euro: Een pop met kinderwagen, Een bestuurbaar tractortje, Interactieve nijntje (een grote), Een ding wat je kunt rollen met muziek en licht van chicco, Cars puzzel, Mode ontwerpster (met rellief en potlood en dan inkleuren), Barbapapa etui, 4 doosjes kleurpotloden, Boekjesserie over vormen, letters, cijfers, kleuren en dergelijke (6 boekjes), Zon hamertje met een werkbankje waar je met dat hamertje op die houten staafjes kunt slaan, 2 winnie the pooh kleurboeken.
Wie zou mij willen helpen met het samestellen van een goedkoop lijstje? Ik probeer nu al ruim een uur maar het wil niet lukken. In ieder geval graag zoveel mogelijk wasmiddel, 1 keer vlekverwijderaar, afwasmiddel, shampoo. De rest gebruik ik niet zo. Ik heb een eigen code.
Kies bij truus tabblad lekker in het leven. Toets je code en dan krijg je daar alle aanbiedingen met jou code te zien. Aanraders zijn Dreft (korting bij 2) Wella (korting bij 2) head and shoulders (korting bij 2) Ariel als je de aanbieding van 8 euro korting ziet, Oral b stages, Dreft afwasmiddel, etc.
Maar je kan bijv. niet 4 x dreft bestellen om die korting te krijgen met de bonnen toch? Alleen als je er 2 neemt?
mijn dochter wil graag max factor, maar dit krijg ik niet echt "goedkoop". Heeft iemand dat al besteld??
Hoe doe je dat dan? Die bon van 5 euro korting is toch maar op 2 flessen geldig? En waarom werkt het met Dash niet? Je krijgt bij Dash alleen 5 euro korting van de LIHL bon, niet de 2 halen 1 betalen actie zoals die op truus staat. Of doe ik het verkeerd?