Gewoon goed kijken naar je bonnen en naar dat szs. Bij dat szs kan je 3x ariel uitkiezen. Op je bonnen ook maar dat is 2x normaal en 1x gel. Dash bijv is 1x1 gratis. En je bon is weer voor 2 producten. Heb zelf de code als laatste toegevoegd zodat ik 100% wist dat deze verrekend zou worden. Overigen zou ik die vlekken gel niet nemen. Maandag is deze namelijk bij de c1000 1 euro.
heb geen c1000 meer in de buurt helaas heb 2 keer besteld, incl 2 keer verzend 36 euro kwijt voor: 2 x ambipur luchtverfrisser antikal ariel vlekverwijderaar 3 x ariel wasgel ariel waspoeder 4 x dreft wasmiddel donker 2 x dreft afwasmiddel 4 x head en shoulders 2 x lenor wasverzachter 2 x oral b tandpasta 2 x oral b kindertandpasta 2 x wella haarlak
is dat hetzelfde formaat bij de c1000? Dacht nl dat het een kleinere was... (ff gekeken en c1000 is 500ml en bij truus is 1000)
Trouwens als je wilt weten waarom je pakket er nog niet is kun je naar je account gaan, en dan op je bestelling klikken en daarna op de knop "in winkelmandje" dan ga je dus terug naar je winkelmandje en kan je zien wat er niet op voorraad is. Bij komen al mn 4 pakketjes nog niet binnen omdat de ambipur en de oral b nog steeds niet op voorraad is....
maar dames ik had mijn doos woensdag besteld en heb hem nog niet dit in verband de wella de ambipur en de tandpasta die er neit was zoals ik verneem hebben sommige die van donderdag al dat is apart
ik heb 24 augustus een pakket besteld met de niet voorradige spullen erin, maar ook nog niet binnen.... ben benieuwd wanneer het geleverd wordt? Trouwens, bestellen doe ik niet meer... bijna alles is uitverkocht en vind het lastig om dan nog een zeer voordelige pakket samen te stellen... anders zit je met spullen die je niet eens nodig hebt of echt gebruikt! 4 pakketten is wel genoeg
Ik ga nog wel een laatste pakket bestellen ivm de szs-actie voor de afwasmachine tabs. In de winkel kost 1 zak ongeveer 6 euro. Bij szs hebben ze 4 zakken voor 10 euro!!
Ik heb nog een doos besteld, dreft wasmiddel was er weer! Hele lijst voor 21,- Nu wachten tot ie geleverd wordt! (dinsdag of woensdag)
Ik las dat het t/m vandaag was en 1 okt weer nieuwe bonnen komen. de lihl bonnen zijn geldig tot 31 aug..
Ik heb trouwens voor die 21 euro: Antikal Plus Kalkverwijderaar Spray 3,18 Ariel Wasmiddel Gel Regular 5,99 Ariel Wit Vlekverwijderaar Poeder 5,79 Dash Wasmiddel Poeder Kleur & Wit 5,48 1 Dash Wasmiddel Poeder Lila Bloesem Fris 5,49 1 Dreft Wasmiddel Vloeibaar Donker 2,75 1 Dreft Clean & Soft Afwasmiddel Zijde & Orchidee 1,50 1 Head & Shoulders Conditioner Care & Repair 2,50 1 2,50 Head & Shoulders Shampoo Cool Menthol 1,68 1 Naturella Inlegkruisjes Large 1,29 1 Naturella Ultra Maandverband Normal 1,29 1 Oral-B Tandenborstel Pro Expert- Medium 35 3,50 1 Oral-B Tandenborstel Stages 1 1,16 1 Oral-B Tandpasta Pro Sensitive 2,13 1 Oral-B Stages Kindertandpasta Winnie de Poeh 1,51 1 Wella Haarspray Extra Strong
Dinsdag heeft de pakketdienst het druk: moet hier 3 pakketten afleveren.... Zal eerst bergruimte vrijmaken. Ik ben voorlopig uitgekocht bij Truus.