net weer bestelling gedaan hoezo verslaafd.. 2x dreft wasmiddel vloeibaar ochtendfris 4 x dreft afwasmiddel 2x head en shoulders oral b tandpasta oral b tandenborstel stage 1 difrax s fles groot totaal inclusief 17,64
jammer, de code die ik hier als laatst zag staan doet het niet, en heb zelf geen lilh bonnen... iemand nog een code?... bedankt...
Dommel je heb een PM Ben nou wel uitgeshopt. Heb 4x bestellingen openstaan: voor 39,81: 4x pampers 2x dreft 2x Dreft Clean & Soft Afwasmiddel Aloe Vera 1x Gillette Fusion Scheergel Gevoelige Huid 1x Lenor Wasverzachter Breath of Fresh Air 1x Naturella Ultra Maandverband Max 1xNaturella Ultra Maandverband normaal 1xOral-B Tandpasta Pro Sensitive En zo nog een bestelling met een hoop van hier boven maar ipv luiers gewoon Nutrilon omneo om geen verzendkosten te hebben!
Ik ga es nadenken over een naam. Ben ik weer ff afgeleid. (mijn bestelling staat nog steeds open.. twijfel, twijfel)
ATV klinkt wel oke Ben benieuwd wat er met de volgende ronde aan bonnen weer komt Wasmiddel hoef ik nou het aankomende jaar niet meer
volgens mij zijn die bonnen vrijwel altijd hetzelfde... maar wat ik me afvraag... zijn er morgen weer nieuwe aanbiedingen van truus zelf? Dan zou je die weer kunnen combineren met de bonnen...
Hey meiden...we hebben gister eens staan tellen maar ik heb bijna 30 flessen wasmiddel..slecht hoor Heeft iemand voor mij een code die achterop een pamperspon staat alleen dan de hele met de letters ervoor. Ik heb 10 euro korting bij wehkamp en daar mag doe 10 overheen alleen hun systeemn is redelijk watredicht dus moet een bon hebben die daar nog niet is grbuikt (mag wel bij truus hoor)
Krijg je nou bij truus als je die shampoo's koopt ook nog conditioner gratis? zo staat het er wel toch?
ik heb maar 7 flessen wasmiddel in 3 bestellingen, hoezo hebben jullie er meer dan? Hebben jullie zo vaak besteld?