Hmmz, de dash is 1+1 gratis, plus de lihl korting. Maar ik krijg hem bij geen enkele code als 1+1 gratis. Snap het niet.
Heb nu precies volgens het lijstje van stefanie besteld en nu lukt het wel!! Alleen de ddash doet het niet helaas.... Er staat trouwens wel bij je factuur couponkorting 0,00.... maakt dat niet uit?
mensen....ik zit te denken.... als alles aankomt voel ik me eigenlijk behoorlijk schuldig.... dit kan toch niet goed zijn? Dalijk gaat dat bedrijf failliet ofzo?
nou en weet je wat het is....zo ga je weer dingen kopen die je eigenlijk niet nodig hebt maar het is zo goedkoop? Wasmiddel ja dat kan ik gebruiken..maar die tandpasta enz...die koop ik nog goedkoper bij een andere winkel...dus ja...
Ik heb het nu ook door, het is vooral kijken waar al door truus korting op wordt gegeven+ dan de korting van de lihl bonnen. Ik kijk ook meteen iedere keer wat het in de prijs doet. Jammer alleen dat de dreft is uitverkocht en de dash het niet doet. Dat is eigenlijk wat ik het meest nodig heb, luiers en wasmiddel hihi
Hier heeft t ook gewerkt!! Heb 15 artikelen voor 16.56. Bedankt voor de tip! Zit idd te twijfelen om niet nog een accountje te maken..
jammer, de codes doen het echt niet meer. ze kunnen nu blijkbaar maar 1x gebruikt worden! nou ik wacht met smart op mijn pakket die vandaag komen gaat (hopelijk)... ben benieuwd wie hem als eerst krijgt
Heb er een van boven geplukt , en de laatste letter gewoon veranderd 07AXXH Doet het bijv gewoon nog , zojuist geprobeerd.
Assi, dat ligt er écht aan welke code je gebruikt!! Het verschilt per code welke aanbiedingen je te zien krijgt. Bij sommigen staan echt maar een paar producten. Ik heb code 07AXXS gebruikt en net onderstaande lijst besteld. Ik wilde ook nog wel dreft wasmiddel maar die was op. Alles van hieronder voor 12,82. Dat vind ik nog wel te doen!!!!!!!! Ambi Pur Toiletblok Fresh Water & Mint 1 1,00 Antikal Allesreiniger Spray 1 3,06 Ariel Vlekverwijderaar Poeder 1 5,39 Ariel Wasmiddel Vloeibaar Color 2 8,80 Dreft Extra Hygiene Afwasmiddel Eucalyptus 1 1,50 Gillette Venus Scheersysteem Bikini Trimmer 1 3,34 Head & Shoulders Shampoo Anti Hairloss 2 4,26 Lenor Wasverzachter Touch Of Purity 1 2,45 Naturella Ultra Maandverband Normal 2 4,98 Oral-B Tandpasta Pro Sensitive Whitening Mint 1 2,13 Oral-B 3D Tandpasta White Glamour 1 2,34 Wella Pro Series Shampoo Volume 2 5,00 Wellaflex Haarspray Strong Hold 2,00 1 2,00 Oorspronkelijke prijs 46,25 heb dus 75% korting Denk dat ik zo nog maar een keertje ga bestellen E-mailadressen zat
Als ik deze lijst hanteer met de code dan ben ik 40 euro kwijt? Je typt toch de code in bij Lihl tabblad en daaronder staan de artikelen toch? Ik snap er geen drol van
ik heb gisteren deze lijst besteld voor precies11,10 euro incl. verzenden 2 flessen wella 1 amipur flush 1 gilette scheerschuim 1 oral B white tandpasta 2 head en shoulders 1 wella flex 1 oral b stages 2 flessen ariel regular 1 oral B tandpasta 1 dreft afwasmiddel 2 flessen/pakken dreft wasmiddel 2 flessen/pakken dash wasmiddel
bibiche, sommige dingen zijn al aangepast en lukt het niet meer bij, zoals de dash. Ariel color ook niet meer, alleen de original vloeibaar.... Het best kan je gewoon de lijst van ts, bericht 1 pakken, pag 1 en dan zonder de dreft wasmiddel en dash.
Yup! Jij uitbuiter (grapje hoor ) Haha, gelukkig dat jij me vertelde dat het idd van unilever was want ik voelde me al zo lullig.... schaamde me kapot. En nog wel een beetje moet ik eerlijk zeggen....