sherry kon je er dan geen 45 euro van maken? Dan had je gratis verzendkosten gehad... dus voor 6 euro extra kon je 11 euro uitzoeken...
Ze nemen de verzendkosten over het bedrag zonder alle kortingen Heb met alle bestellingen geen verz. kosten
Ik heb mijn bestelling heel lang open laten staan vandaag. En net toen ik hem wilde wegklikken.... ging het fout en heb ik hem alsnog afgerond.
huh? ik heb wel verzend moeten betalen ondanks dat totaalbedrag dus boven die 45 zat zonder kortingen
haha erg he... maar had verwacht dat de nieuwe aanbiedingen er wel op hadden gestaan maar nog niet... dus ik ga slapen!
Nou dat is wel vreemd. ik heb bij geen van de bestellingen verzendkosten betaald. Terwijl ik zelfs 2x onder 45 uit kwam.
Ik heb de code gebruikt van pagina 1, maar begrijp niet waarom ik aan 110 euro kom?? Ik doe iets verkeerd maar heb alleen de producten gekozen die korting verkrijgen via lihl. Help dames!!
Hoi, ik had ariel gel van 5.99 6 keer. (daar geldt voor de helft van de prijs dus 3) lenor 4 x. en maandverband oral b opzetborstels 4 x.
december mama zo kan het niet. Die exel gel korting werkt maar 1 keer. Je moet dreft 2x nemen en head and shoulders 2x en bijv wella haarspray en oral b tandpasta en lenor 1x dan betaal je iets van 6 euro in totaal. En dat kan je dan bijv 4 keer doen. (dus 4 nieuwe bestellingen)
moet je nu een nieuw e mail adres / account aanmaken als je een 2e keer besteld heb nog 2 nieuwe codes gekregen van mijn oma en mijn tante ! ongebruikt !
Oké, dus 4 nieuwe bestellingen op hetzelfde adres..dat kan wel. En moet ik eerst alles aanvinken in de winkel mand plaatsen en dan als laatste die actie code van lihl. Of direct bij het begin? En ik krijg geen korting te zien van wella en dreft. Ik heb deze code 07HCBY