wel jammer dat ik niet gelijk in hegin van de week had besteld. toen was de dash en ariel ook heel goedkoop, nu alleen nog maar de dreft korting op korting
hoe kan je zien of ze onderweg zijn? er staat bij mij achter de bestelling verzending 30augustus. Betekent dat dat ik ze morgen binnen krijg? of dat ze morgen pas verzonden worden?
ambi pur toiletblok 2x wella shampoo 2x dreft vloeibaar wasmiddel 2x head & shoulders wella haarspray oral b tandpasta pro expert oral b white glamour voor 6,75...maar doe het niet dat word dan al mn 4e pakket
hoekrijgen jullie de shampoos gratisof voor 1 cent? ik zie in mijn lisjt steeds voor 2.50.... misschien gebruikt ik niet de goede code of doe ik iets fout? Iemand die mij kan helpen??
je moet kijken naar het totaalbedrag... dus als je 1 euro in je mandje hebt.. en je doet de haarlak van 2 euro erbij.. dan telt die je totaal niet bij
Oghhh schaam schaam, Kheb net mijn 5e pakket betaald. 18 artikelen voor 11,78. Kan niet beter en goedkoper! Maar heb nog maar 2 pakketen binnen, verwacht nog 2 die er vrijdag en zaterdag al hadden moeten zijn!
whaaaaaaa zo verslavend is dit! heb nu 11 producten voor 9,30 maar ik stop er zo mee hoor haha heb nog 1 code! ga ervan uit dat deze werkt.. wie ?
huh? wat heb je er allemaal in dan? hahaha ik vind 11 stuks voor 9,30 al prima maar jij hebt 7 stuks meer voor 2,-
OOHHHH neee ik zou hier niet meer kijken!!!! Nu is er weer van alles aangevuld.... en had ik net multivitaminen nodig voor mn dochter.... sja en voor die paar euro extra al die actieartikelen..... Door die vitaminen ook nog es geen verzendkosten....
Dit heb ik! (zonder verzendkosten) 1x ambipur wc blokje 2x wella shampoo 2x head and shoulders 1x wella haarspray 1x antikal 1x tandenborsteltje 2x oral b tandpasta 1x lenor 2x naturella inlegkruisjes 1x gilette scheermes 2x dash wasmiddel 2x dreft wasmiddel
Ik snap er helemaal niks van...... Heb een hele lijst in mijn mandje liggen, een aantal codes geprobeerd die ik hier zag staan! Maar er gebeurt niks! Wie kan mij helpen?!?!?
Oeps nog een pakketje (5e) besteld omdat nu eindelijk de venus trimmer is er is die had ik nog niet! (en dus nog 15 andere artikelen besteld voor 13 euro haha)
07kaes En dan de laatste 2 veranderen. Alleen de laatste kan ook bijv. 07kael deze doet het nog! 07kaek doet het ook nog! 07kaep 07kaeb 07kaer 07kaez 07kaet Lijkt me voldoende codes, voor de dames die nog willen bestellen maar t niet voor elkaar krijgen! En kijk naar "mijn totaal" rechtsboven, daar staat wat je moet betalen! en als je boven de 45 euro aan nieuwwaarde bestelt, dan zijn de bezorgkosten gratis! Dus je wordt beloont als je meer bestelt!