Wahaa Dee, wat kan jou dat nou schelen... het staat er bovendien al een dikke dag op en bij sommigen is het al geleverd zag ik, dus nu moeten ze het wel doorhebben hoor... en er is nog niks veranderd dus het zal ze wel niet uitmaken!
jahh, ik heb dan altijd van die gedachten dat ik het zielig vind voor die mensen want het zijn ook hun centjes. (misschien scheelt het dat ik meteen al op 3 accounts besteld heb ) Maar aan de andere kant, wat jij zegt is ook zeker waar. Ik ben ook maar een klein mensje en kan het goed gebruiken.
Hahahaha... schaterlachend om je kleine zinnetje.... Ben nu ook met het 3e account bezig wahahaha. BOEFJE!!
Ik zit nu ook te kijken, maar snap er niks van. De wella shampoo staat er bijvoorbeeld al niet meer bij
Gelukt hehe ipv 52 euro nu maar 19 inclusief verzendkosten voor 17 artikelen waaronder heel veel wasmiddelen heb code van yupgup gebruikt.
Hier is alle Dash 5,29-5,49, Lenor ook voor de 'gewone' prijs.. Denk toch dat ik niet bestel.. Kom nu voor 14 producten op 25,- waarvan ik de helft niet nodig heb Wasmiddel e.d. zouden mooi goedkoop zijn, maar aangezien die er nog minimaal zijn haha.
De codes in dit forum doen het niet meer. Krijg steeds de melding dat de code al door iemand anders is gebruikt. Wie heeft er nog een werkende code????
Probeer het met 07axxh, axxj, axxi, axxk, enzovoorts... er werkt er vast wel één Ik heb net voor de derde en laatste keer wat besteld - tenzij de dreft wasmiddel er weer is, dan doe ik het nog een keer hahaha. Onderstaande voor 11,88!!! Ambi Pur Toiletblok Fresh Water & Mint 1 1,00 Ariel Wasmiddel Gel Color 1 5,39 Ariel Wasmiddel Vloeibaar Color 2 8,80 Ariel Wit Vlekverwijderaar Poeder 1 5,21 Dreft Extra Hygiene Afwasmiddel Eucalyptus 1 1,50 Gillette Venus Scheersysteem Bikini Trimmer 1 3,34 Head & Shoulders Conditioner Smooth & Silky 1 2,50 Head & Shoulders Shampoo Care & Repair 1 2,13 Lenor Wasverzachter In the Sunshine 1 2,45 Oral-B Tandenborstel Superior Clean- Medium 35 1 2,00 Oral-B Tandpasta Pro Expert Glazuurbescherming 1 2,13 Oral-B 3D Tandpasta White Vitalize 1 2,34 Wella Pro Series Shampoo Volume 2 5,00 Wellaflex Haarspray Extra Strong 1 2,00 totaal incl. btw 45,79
[FONT="]Ambi Pur Toiletblok Fresh Water & Mint [/FONT] [FONT="]Ariel Wasmiddel Gel Regular [/FONT] [FONT="]Ariel Wit Vlekverwijderaar Poeder [/FONT] [FONT="]Dash Wasmiddel Vloeibaar Ocean Fresh 2x [/FONT] [FONT="]Dreft Extra Hygiene Afwasmiddel Eucalyptus [/FONT] [FONT="]Gillette Fusion Scheerschuim Sensitive [/FONT] [FONT="]Head & Shoulders Conditioner Smooth & Silky 2x [/FONT] [FONT="]Lenor Wasverzachter Touch Of Purity [/FONT] [FONT="]Oral-B Tandpasta Pro Expert Clean Mint [/FONT] [FONT="]Oral-B 3D Tandpasta White Vitalize [/FONT] [FONT="]Oral-B Stages Kindertandpasta Winnie de Poeh [/FONT] [FONT="]Wella Pro Series Shampoo Volume 2x[/FONT] [FONT="]Wellaflex Mousse Style & Repair [/FONT] [FONT="]Bovenstaande voor 14,27 inc.verzenden [/FONT]
Wel typisch die verschillende bedragen, maar ach duur is het niet +' En voorlopig wasmiddel genoeg... haha!
Jaa, dat is heel stom, maar het ligt eraan welke code je gebruikt! (en welke variant je kiest) Even bij je winkelmandje een andere code proberen in te voeren en kijken hoeveel het je kost. De prijzen varieren. Oude code wel ff onthouden...
Ik zag net dat ze de aanbieding van de dash aangepast hebben, ik weet niet of de code het nu wel doet. wat de actie bij "sjouwen zonder sjouwen" is aangepast. Ariel doet het nog wel maar die actie is net wat minder leuk