Bijna gratis wasmiddel, tandpasta etc....

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Stefanie78, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik zou ook een pakket ontvangen, en niet gekregen. Zaterdag gemaild en ze gaven aan dat die dinsdag moet komen.

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

die van mij komen ook morgen is verteld dus ben benieuwd! Hoop het wel, dan kan ik de buit eens bekijken haha, en me vriendin heeeeeeeeeel blij maken!!

3. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik krijg de melding dat ik geen bonnen meer kan inleveren omdat de actie is afgelopen :(

4. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig is de actie over. Zodra ik weer in dit topic begon te lezen, dacht ik, ach misschien nog 1 keer? NEE DUS!:D
    Ik had net ook een hoop mailtjes tegelijk van truus. Ik schrok wel even hoor. Maar nu lees ik dus dat jullie dat ook hadden.
    Vast een storing dan.

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik denk dat ze het volgende keer zo weer doen hoor, ze krijgen (denk ik) die prijs van de bonnen terug en dan blijft er voor hun gewoon de aanbiedingsprijs over.. dus of je nou een gewone klant bent die de aanbiedingen kopen of icm.. maakt denk ik niets uit!
    Ze maken er echt nog wel winst op, op die aanbiedingsprijzen dan he! enige waar ze bij veel van jullie verlies op hebben geleden is de verzendskosten ;)

6. Troelala21

in oktober maar weer kijken dus! vind het zo wel leuk shoppen scheelt een hoop!!

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ben benieuwd of het vrijdag allemaal komt. Heb 4 pakketjes besteld. En vrijdag ben ik de hele dag thuis dus heb de bezorging op vrijdag gezet.

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik van woensdag maar daar mist nog de tandpasta

9. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    heb 24 augustus een pakket besteld, zou de 26ste geleverd worden. Nog niet geleverd.
    Ik verwacht hem morgen! Samen met de bestelling van vanmorgen..
    De bestelling van vanmiddag verwacht ik dan overmorgen..
    Maar ik heb nergens nog een mail over ontvangen.

p.s. ben ook blij dat de actie over is anders blijf ik bestellen :)

10. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Als jullie kijken naar de bestellingen die betaald zijn, en dan in het winkelmandje geeft die dan ook aan dat niet alles leverbaar is en dat ze bijv inplaats 2 artikelen 1 doen?
    Ook het totaalbedrag klopt helemaal niet.

11. Troelala21

nee bij mij klopt alles. Ik had wel als ik mijn bestelling wou afronden dat er kwam te staan dat iets niet leverbaar was en dat het aantal er dan na aangepast werd, maar dat werd duidelijk aangegeven.....voor de rest kloppen me lijsten, anders ff bellen.......

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    1 bestelling is verzonden volgens mn track en trace, van de ander nog niks gehoord :)

naja die eerste is de grootste (voor mams) dus kom maar op haha :)

zijn er nog mensen die nog bestellen? hoeveel pakketten hebben jullie al wel niet?:D

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    als ik nu in de winkelmandjes kijk van mijn bestellingen zou alles op zijn.. ga er vanuit dat toen ik het bestelde het er wel was
    en dat de spullen gewoon de 30e komen

14. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hhm, ik heb aardig wat pakketten besteld inmiddels, en van eentje een verzendmail gehad nadat het pakket was aangekomen. En nu staan er 2 bestellingen open. 1 heb ik zaterdag een verzendmail van gehad met track en trace die niet werkt. De andere bestelling heb ik vandaag geplaatst en nog geen mail van gehad.

Ben erg benieuwd, verwacht morgen een groot pakken en woensdag nog een aardige.

15. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    hmmm het lukt me niet als ik de lihl tab aankilk zegt de site dat je de bonnen niet meer in kunt leveren. Hoe hebben jullie dit vandaag dan nog gedaan?

16. Sherry

Sherry Niet meer actief

Is nog gedaan voordat ze met de actie stopte.

Hier is er nog helemaal niks verzonden, althans, heb geen mail ontvangen er van!

17. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Helaas, het is gedaan... :(

Toch nét iets teveel aandacht gekregen, deze manier van shoppen! :D
    En ik had nog steeds geen pakket besteld, mijn paypal account geraakt maar niet in orde :)...

Ach, volgende keer beter :p!!

18. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    he jammer volgende keer beter:D

19. Sherry

Sherry Niet meer actief

Mini me gefeliciteerd met je zoon!

20. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Er zijn altijd weer mensen die de eerste willen zijn he ;)

LOL :)

Gefeliciteerd.:D

Deel Deze Pagina