Ik zou ook een pakket ontvangen, en niet gekregen. Zaterdag gemaild en ze gaven aan dat die dinsdag moet komen.
die van mij komen ook morgen is verteld dus ben benieuwd! Hoop het wel, dan kan ik de buit eens bekijken haha, en me vriendin heeeeeeeeeel blij maken!!
Gelukkig is de actie over. Zodra ik weer in dit topic begon te lezen, dacht ik, ach misschien nog 1 keer? NEE DUS! Ik had net ook een hoop mailtjes tegelijk van truus. Ik schrok wel even hoor. Maar nu lees ik dus dat jullie dat ook hadden. Vast een storing dan.
Ik denk dat ze het volgende keer zo weer doen hoor, ze krijgen (denk ik) die prijs van de bonnen terug en dan blijft er voor hun gewoon de aanbiedingsprijs over.. dus of je nou een gewone klant bent die de aanbiedingen kopen of icm.. maakt denk ik niets uit! Ze maken er echt nog wel winst op, op die aanbiedingsprijzen dan he! enige waar ze bij veel van jullie verlies op hebben geleden is de verzendskosten
Ben benieuwd of het vrijdag allemaal komt. Heb 4 pakketjes besteld. En vrijdag ben ik de hele dag thuis dus heb de bezorging op vrijdag gezet.
heb 24 augustus een pakket besteld, zou de 26ste geleverd worden. Nog niet geleverd. Ik verwacht hem morgen! Samen met de bestelling van vanmorgen.. De bestelling van vanmiddag verwacht ik dan overmorgen.. Maar ik heb nergens nog een mail over ontvangen. p.s. ben ook blij dat de actie over is anders blijf ik bestellen
Als jullie kijken naar de bestellingen die betaald zijn, en dan in het winkelmandje geeft die dan ook aan dat niet alles leverbaar is en dat ze bijv inplaats 2 artikelen 1 doen? Ook het totaalbedrag klopt helemaal niet.
nee bij mij klopt alles. Ik had wel als ik mijn bestelling wou afronden dat er kwam te staan dat iets niet leverbaar was en dat het aantal er dan na aangepast werd, maar dat werd duidelijk aangegeven.....voor de rest kloppen me lijsten, anders ff bellen.......
1 bestelling is verzonden volgens mn track en trace, van de ander nog niks gehoord naja die eerste is de grootste (voor mams) dus kom maar op haha zijn er nog mensen die nog bestellen? hoeveel pakketten hebben jullie al wel niet?
als ik nu in de winkelmandjes kijk van mijn bestellingen zou alles op zijn.. ga er vanuit dat toen ik het bestelde het er wel was en dat de spullen gewoon de 30e komen
Hhm, ik heb aardig wat pakketten besteld inmiddels, en van eentje een verzendmail gehad nadat het pakket was aangekomen. En nu staan er 2 bestellingen open. 1 heb ik zaterdag een verzendmail van gehad met track en trace die niet werkt. De andere bestelling heb ik vandaag geplaatst en nog geen mail van gehad. Ben erg benieuwd, verwacht morgen een groot pakken en woensdag nog een aardige.
hmmm het lukt me niet als ik de lihl tab aankilk zegt de site dat je de bonnen niet meer in kunt leveren. Hoe hebben jullie dit vandaag dan nog gedaan?
Is nog gedaan voordat ze met de actie stopte. Hier is er nog helemaal niks verzonden, althans, heb geen mail ontvangen er van!
Helaas, het is gedaan... Toch nét iets teveel aandacht gekregen, deze manier van shoppen! En ik had nog steeds geen pakket besteld, mijn paypal account geraakt maar niet in orde ... Ach, volgende keer beter !!