Ik had gister al meer dan 20 mails binnen dat me 3 pakketten weg zijn gebracht. Nu had ik vanmorgen weer meer dan 20 mails dat me pakketten weg zijn. Hmm zoveel mails voor 3 pakketten ben benieuwd! Hoop ze vandaag binnen te krijgen!
Hier ook tig mailtjes met verzending, maar als ik ga kijken bij track&trace staat er dat mijn pakket nog niet gesorteerd is en dat de levering volgende werkdag geplant staat, moet ik nog een dag wachten op me 3 pakketjes
IK WIL OOK MIJN PAKKET VAN VORIGE WEEK WOENSDAG grr ik heb geen mails grrrrr\\\ de tandpasta vitalize was er gister ochtend nog niet
ik heb 22 mails gehad hahaha gister en vandaag weer!! krijg ene pakket vanmiddag en 1 vanavond bij mn ma....
heb 3 van de 4 dozen binnen.. jammer van die kleine flesjes wella haarlak.. had niet gezien dat het maar 75 ml was.. had alleen gezien op site dat die stond voor 4 euro, afgeprijst voor 2 dus gratis hahahahaha
Hier ook nog niets gehoord van mijn bestellingen van afgelopen donderdag en zaterdag.. Wel een bevestingingsmail, maar niets over later verzenden o.i.d. al is het natuurlijk wel begrijpelijk dat het er reuzedruk is (geweest) Ga zelf maar eens mailen..
Mijn bestelling van vrijdag is nu wel binnen. Maar ik heb ook een pakket besteld namens mijn buurvrouw, die zou eigenlijk afgelopen vrijdag binnen komen. Ze smste net dat mijn pakket van vrijdag wel binnen is maar die van haar nog steeds niet. En het is toch een fors bedrag. Heb gebeld met Truus en ze gaf aan dat de Oral B D3 niet op voorraad is. Mijn buuf zou nu morgen haar pakket krijgen en dan word die Oral B nagezonden. Die medewerkster zei dat er blokkade op je complete pakket komt als een product niet op voorraad is. Dus misschien kunnen de mensen die nog niks hebben ontvangen beter even bellen dat ze de rest moeten nazenden.
laat even weten wat ze bij jou zeiden. ik heb net gebeld maar hier hadden ze het over meerderen producten die niet op voorraad zijn als ik donderdag nog niks heb moet ik weer even bellen. maar ik zit er over te denken om weer te bellen dat ze het geen wat er niet is maar nasturen vind het nu best wel lang duren vanaf woensdag
Gebeld en ze hoopt dat ze mijn pakketten deze week nog compleet krijgt, nazenden doen ze niet aan! Najaaaaaaaaaaaa. Wordt dus pas verzonden als alles er is. (gaat om Oral b die er nog niet is) Ze dacht dat ik belde over de Groupon aanbieding trouwens
Hier ook al vanaf woensdag. Nazenden doen ze niet aan (ik had Jessica aan de lijn kwam erg onzeker over, wist niet echt wat ze moest zeggen)