Heb heel veel mailtjes gehad van truus over het pakket ik afgelopen donderdag besteld heb dit word vanavond bezorgd. Mijn pakket wat eigenlijk de 25e bezorgd zou worden maar niet kwam zou nu vanavond ook bezorgd worden zeiden ze maar daar heb ik tot nu toe geen mail over gehad. Ik wacht het maar ff wat ik vanavond krijg volgens mij zijn ze een beetje in de war bij truus met al die bestellingen.
whahaha ik heb zonet me 3 dozen binnen gekregen, wat een joekels zeg!! Ze zouden eigenlijk vanavond komen, maar ze was in de buurt dus besloot even te kijken. Ze zei ook nog, klopt het wel 3 dozen? ik zeg jahoor. Oke nou ja ik vraag het maar even want het zijn 3 dezelfde dozen, even groot en enorm zwaar haha....wat is truus.nl eigenlijk? ik zeg nou iemand die graag iedereen blij maakt haha...... Me man zal straks opkijken met wat er hier staat haha.....er gaat ook een doos na me vriendin en die zal ook heeeeel erg opkijken!!
Inderdaad....hopelijk krijgen we onze paketten wel... Ze zijn daar aardig overwerkt... Maar oke, we hebben het er zelf naar gemaakt..
Meneer Wensley van de TNT krijgt billenkoek!! Hij is laat! (OMG, om te schamen dat bezorger en ik elkaar van voornaam kennen....)
mijn pakket die ik vrijdag heb besteld is net binnen gekomen en helemaal compleet, een track en trace nummer/mail geheel neit ontvangen maar de doos is er , met alles!` 17 artikelen voor 18.75 incl verzenden
hier ook de groupon mail.... van overwerkte Jessica... zou wel een verrassing zijn zeg als Jessica ze nu ook allemaal verstuurd.. hahah
Denk dat Bengeltje net als ik een beetje baalt dat wij nog niks hebben! En dus week geleden besteld.....
Nou ik heb alles binnen! *jeej* Kan asociaal veel wasjes draaien, nu maar eens bedenken waar ik dit ga laten volgende week in ons nieuwe huis....
Hier zaterdag besteld. stond op de site dat hij de 30ste verstuurd zou worden.kreeg net een mailtje dat ze het erg druk hebben. dus vertraging. Moet het wel voor het eind van de week hebben. ben benieuwd