ik heb het al besteld,komt zich niet op 3 euro ik had gisteren dan wel een hele waslijst voor 11,10euro hahaha met in totaal 6 flessen wasmiddel(gister dan he)
Netjes! Wou dat ik de dreft toen besteld had, was volgens mij al te laat. Nu is ie op. Gisteren op zich ook niet zo voordelig geshopt (50%) maar vandaag heb ik het goedgemaakt (2x 75%). Heb echt een jaarvoorraad - of meer. We krijgen nu een stuk of 12 wasmiddelen/wasverzachters, 8 shampoos, 6 tandpasta's, 2 scheermesjes, 3 toiletblokken, 3 afwasmiddels, 3 haarsprays, 2 maandverband, 2 vlekkenverwijderaars, 2 kalkreinigers, en ik ben vast nog wel wat vergeten, voor ongeveer 35. normale prijs tussen de 130-140 euro. Blij!
ja ik vandaag en ben nu al aan het wassen hahaha gisteren voor 14uur besteld vanmorgen om 10 uur had ik het pakket binnen!
Ambi Pur Toiletblok Lavender & Rosemary Ariel Wasmiddel Vloeibaar Regular (2x) Ariel Wit Vlekverwijderaar Poeder Dash Wasmiddel Vloeibaar Lila Bloesem Fris (2x) Dreft Clean & Soft Afwasmiddel Aloe Vera & Komkommer Gillette Fusion Scheerschuim Sensitive Head & Shoulders Shampoo Anti Hairloss (2x) Lenor Wasverzachter Refreshing Nature Oral-B Tandpasta Pro Expert Clean Mint Oral-B 3D Tandpasta White Vitalize Oral-B Stages Kindertandpasta Princess Wella Pro Series Conditioner Volume (2x) Wellaflex Mousse Full & Thick Van 50,12 voor 15,68(!) Merkte zelf dat er nog wel korting van de wasmiddelen afgaat, maar misschien niet meer zoveel als gister? Ik heb nl. 2x Dash en 2x Ariel wasmiddel en toch blijft de prijs laag. Alleen Dreft kon ik niet selecteren aangezien die uitverkocht is..