Ik vond het ook vreemd dat ik een pakket die ik later heb besteld eerder heb gekregen?? Ik heb al 2 mailtjes gestuurd 1 zaterdag en 1 gister avond en allebei vrij snel antwoord. Gek dat jij dan geen antwoord heb gekregen. Maar ja net wat je zegt het is gekkenhuis daar.
Ik heb net een pakketje binnen gekregen die ik maandagmiddag besteld had ! En die van vorige week heb ik ook op tijd gekregen! Nooit bevestiging had van verzending !
nou, ik had dus vorige week gebeld met ze over mijn mijn bestelling van de 24ste. Ik mocht kiezen: pakket nu versturen en Oral B er later achteraan....OF... wachten tot pakket compleet is en dan versturen. Ik zei: Stuur nu maar, Oral B later erachteraan... Oké, zei ze. Maar nu lees ik hier van andere dames dat ze niet naverzenden Dus blijkbaar wachten ze met versturen tot pakket compleet is. Heb ik alle respect voor, maar laat dan wat horen... Dus ik heb net gemaild..plus bestelnummer doorgegeven van het pakket dat ik de 24ste heb besteld. Hopelijk krijg ik hem morgen nog. Want nu zit ik elke dag thuis te wachten op een pakket aangezien de pakketten hier pas ergens in de middag worden geleverd.
ik heb net gebeld maar als het goed is zijn ze onder weg dus krijg hem straks. maar wel zonder de tandpasta die krijg ik na geleverd voor mijn moeder geld het zelfde. ik heb geen mail gehad dat het verzonden is dus voor degene die geen mail hebben gehad dit zegt dus niet zo veel.
Bedankt truus ! Zie net dat ik ook te grote tandenborstels besteld heb, en ook met prinsessen Ach maakt Levi vast weinig uit
Ik heb "gelukkig" een zieke man thuis dus kan nog wel de deur uit vandaag haha. Al vraag ik me nog steeds af of ze echt wel komen maar goed, track en trace is er.....
wel raar want ik heb nog 2 pakketten na de 24e besteld en daar zat wel oral b bij.... duurt wel lang voor je dan want iedereen krijgt toch wel redelijk snel de pakketten... die dreft ochtendfris is dat gewoon voor de gekleurde was? met een geurtje eraan ofzo? mama als er staat chauffeur onderweg ga er dan maar vanuit dat je hem vandaag krijgt
Alle pakketjes zijn binnen, totaal 43 euro! Heb wel een paar dingetjes waarvan ik iets anders had besteld dan gekregen, bijv bij de head and shoulders, maar het zal wel TE druk zijn geweest Ik ben er blij mee!
hier is laatste pakket ook binnen heb een paar keer creme spoeling gekregen ipv shampoo.. nou ja... krijgen we zachte haartjes van
Ik heb 4 flacons Dreft Ochtendfris...ruikt heel lekker, hoor. De normale Dreft, vooral de poedervariant, vind ik nergens naar ruiken en koop die dus nooit! Maar Ochtendfris is echt heerlijk.
Nou limmeke dan heb jij denk ik mijn wella zooi Die zijn ze in mijn pakket vergeten Voelde me ergens wel schuldig dat ik ging bellen waar mijn wella spul is gebleven en of ze het met de spullen van vandaag mee konden sturen :O
Nou, hier het allerlaatste pakket ook binnen. Netjes bij de buurtjes want wij waren weg. Ben helemaal blij. Heb 1 of 2 pakketten een dagje later gehad en de mails gingen niet goed maar verder geen problemen. bengeltje, die 50 cent verschil op je factuur is de oral b tandpasta. Was er bij mij ook af gehaald.
Sorry Op de verpakking staat 5 tot 7 jaar maar als ik het zo zie zijn ze niet veel groter als Levi zijn tandenborstels nu, dus hij krijgt ze gewoon al.
En mn moeder heeft weer een pakket en ik nog niks! Maar kan zijn dat ik avond bezorging had gedaan dus wacht het weer af
oh ja of het klopt weet ik nog niet, ze maakt nog een foto en mailt die zodat ik via het lijstje kan kijken