Ik heb nog 3 dagen mailtjes gehad, dat er nog wat zou komen, maar niks gehad! Mis nog wel een paar tubes oral B 3d. Zal maandag eens mailen....
Ja, dat heb ik gelezen. Ik zie dat er aantal mensen die krijgen nog steeds een korting?! Het moet toch wel kunnen dat we nog wel kunnen bestellen met korting?!
Er zijn wel mensen die nog pakketten binnen krijgen nu maar die hebben dat al tijdens de actie besteld.
zo, mijn laatste doosje is net binnen gebracht. Heb de bezorger deze week geloof ik 4x aan de deur gehad... oeps haha
Iemand met een dochter die een Cars tandenborstel heeft gekregen van Truus en wil ruilen tegen mijn Prinsesjes-tandenborstel? Oral B stage 3 (5-7 jaar) want hier werd net al hard geroepen: ,, Ik ben toch geen meisje..."
Hier wel een jongenstandenborstel van Cars (en 'Die is voor jongens!'), maar weet niet zeker of het 2 of 3 is.. Volgens mij ook tandpasta van Cars.. Morgen eens kijken
Hier vanmiddag mijn laatste pakketje binnen. Nu heb ik alles en ik ben kei tevreden ermee! Scheelt een hoop geld als je in de winkel ziet wat t allemaal kost. Heb nu 8 flessen wasmiddel. Daar doe ik dus een jaar mee. Heb een wasmachine die precies zegt hoeveel erin moet aan wasmiddel. Dus dan doe je lekker lang met al die flessen. En t ruikt zooooo lekker haha.
Euhh... net een pakketje opgehaald bij de buren... één Oral-B tandpasta. Maar al mijn pakketten waren compleet? Kan het bestelnummer ook echt niet terugvinden. Wat gek maar niet heel vervelend
Ik blijf maar van die stomme mailtjes krijgen dat mijn pakket verstuurd is, terwijl ik ze al 2 weken in huis heb