He wat jammer nou, ik kom met dit soort dingen altijd als laatste of te laat achter. Ik ga dit topic beter in de gaten houden hahaha. Zou wel leuk zijn als de actie weer komt.
Ik dacht YESSSSSSS nieuwe bonnen!! Maar helaas (aan de andere kant ook weer shiiiiit want dat betekende dat ik ze zelf niet meer krijg)
nee niet er door heen maar heb ook nog luiers besteld daar zijn nu 7,49 per pak en newbornluiers noggoedkoper
heb ze afgelopen jaar 2 keer gekregen.. dus zal dan denk ik in december zijn? 1 keer per half jaar? of worden ze per kwartaal uitgegeven?
okee.. dan ben ik benieuwd of ik ze weer krijg en waar ik nog veel meer benieuwd naar ben is of truus dan weer zon geweldige actie heeft...
haha...iedereen wil weer nieuwe bonnen dit was trouwens mijn "truus.nl-waskast" Bekijk bijlage 185095
Hihi. Heb net mijn laatste pakket binnengekregen. Rond 26 augustus schreef ik hier dat ik twee pakketjes verwachtte en er maar één had gekregen. Blijkt dat er iets was misgegaan bij Truus, geld was wel afgechreven maar order niet doorgekomen. Nu heb ik net, na meerdere telefoontjes de afgelopen maand, mijn order ontvangen. Ik had het volgende besteld voor 16: 1 oral b glamour 1 oral b sensitive 1 lenor wasverzachter 1 ambi pur toiletblok 1 gilette trimmer 1 ariel vlekverwijderaar 1 ariel gel 2 ariel wasmiddel 2 dash wasmiddel 1 wellaflex 2 head & shoulders 2 wella shampoo Nou heb ik de 2 wella shampoo en de oral b sensitive tandpasta NIET ontvangen. Maar dat maakt me niet uit, want die drie producten kostten me samen in de actie 0,63 cent. En ik kreeg er wat anders voor terug: nog twee Ariel wasmiddel color en een Avent flesje t.w.v. 8,50! Actiewaarde totaal 12,30. Netjes toch! Dus een extra waarde van 11,67 op mijn bestelling, die toch al verschrikkelijk goedkoop was. Wel grappig dat ik die Avent fles ontving, heb niks besteld wat er op zou kunnen wijzen dat ik zwanger ben. Gokje van Truus? Ik ben in ieder geval happy
uhm.. nee hoor, het was toen overduidelijk een fout,en dit kon de consument weten volgens de rechter.. het is bijgedraaid