hey meiden ik kreeg die bonnen ook altjd maar heb ze nu ook nog niet gehad, tot welke leeftijd krijg je die dan? mijn zoontje is nu een jaar ? krijg ik het daarom niet meer? En kan je nog bestellen op die wwebsite met die kortingsbonnen voor bijna nope? ik hoor het wel liesf
Ik heb ze gemaild met de vraag wanneer ze weer komen. Konden ze geen antwoord op geven, maar gaven wel aan dat ze elke 4 maanden worden verstuurd. De vorige bonnen zijn begin juli verstuurd (toch?) dus dan zouden ze begin november weer komen? Kan niet wachten Truus heeft nú leuke aanbiedingen
elke 4 maanden? dat zou idd volgende maand zijn dan.. ik let gewoon op truus kijken wanneer die dat lekker in leven hoekje weer krijgt. en dit keer hou ik me niet in... ik bestel me helemaal suf dan als het weer zo goedkoop kan. dan komt de postbode maar met 15 dozen.. ik had veel, maar met 6 man en veel machines was gaat het toch vrij snel op
Er is zelfs een handeltje op marktplaats! Toets maar ariel in, iemand biedt precies de producten van Truus aan voor veeeeel geld.
Haha, tja, dat vele bestellen wat de meeste hier hebben gedaan kan natuurlijk ook eigenlijk niet. Maar toch doen we het met z'n allen.
Ik zie dat truus weer de artikelen bij stouwen zonder sjouwen heeft staan Wanneer zouden die bonnen nou komen? Kan wel weer een bestellinkje gebruiken intussen, hihi.
Ik baal nog steeds dat ik maar 1 doosje heb, heb mijn winkelwagentje wel 10 keer gevuld en uiteindelijk maar 1 keer besteld. Doosje is bijna leeg....heb meeeer nodig :-D
Hier wil ik oooooook meeeeeer. Had dan wel zes doosjes, maar ben een beetje hebberig Begin november komen de bonnen als het goed is weer...
Dat verkopen loont toch helemaal niet? Want dan koop je van het verdiende geld nooit meer zulk goedkoop wasmiddel en verlies je alsnog!