IK heb wat dingen over die niet gebruikt worden, allemaal nieuw op de verbandwatten na! Wat ik voor alle spullen op de foto afgebeeld wil hebben is 5 euro en nog de verzendkosten van 6,75. dus voor 11,75 is alles van jou! 2x verbandwatten( paar uit gebruikt) 2x spuugdoeken in verpakking ( nestle en groeistart) nieuw 1x nagelschaartje en 1x kammetje nieuw stopcontactbeschermers 1 pakje nieuw 1x matrasbeschermer in verpakking nieuw 1x AH merk ultra normaal maandverband nieuw dichte pak 1x kraamverband natalis 7 stuks. 1x krukje beerkop voor kinderen nieuw 4x kleine knuffels nieuw 2x doosje lego vanaf 5jr nieuw 6x luierbroekjes 5x babydoekjes ( monddoekjes nieuw, wel gewassen) Allemaal op te halen of te verzenden tegen betaling zie bovenin. Je kunt me pben maar ook mailen naar stillshine82@hotmail.com Wie o wie kan ik blij maken met dit alles voor een spotprijs? de 5 euro die ik ervoor vraag is voor mijn zoontje zijn spaarpotje...
Echt een fijn pakket als je net bent bevallen! En leuke hebbedingetjes voor je kindje ertussen. En handige doekjes voor de baby.... echt de moeite waard voor de prijs! Wie o wie maak ik er blij mee? Vele dingen zijn overgebleven uit mijn kraampakket.