's Avonds om 22 uur, om precies te zijn. We waren een film aan het kijken en ineens begon het. Bij 40+4. Geboren de volgende avond met een keizersnede haha.. Maar goed, tussendoor ook 8 uur lang geen weeën gehad (ze stopten eind vd nacht, toen eind vd ochtend weeënopwekkers, om 17 volledige ontsluiting, persen, persen... Niks! Keizersnede). Het was een lange rit, maar ik kijk er met een goed gevoel op terug!
volgens de ctg 3 uur snachts, maar echt dat ik dacht: zo nu gaat het beginnen was pas rond 9 uur in de ochtend
De eerste om half 5 's ochtends. De tweede om half 2 's nachts. Bij de eerste zette het niet heel erg door toen bij de tweede was het direct iedere 5 minuten een heftige wee.
1e om 3 uur 's nachts (nadat de vliezen gebroken waren) 2e 's morgens om half elf (ook na breken van vliezen, maar eigenlijk voelde ik vanaf 8 uur al iets, maar wist niet dat het weeen waren) 3e 's avonds om kwart over 10 de eerste wee.
Leuk om te lezen dat het echt alle kanten op kan. Ik ging er eerst maar vanuit dat het als het gebeurt dat het begint in de nacht maar blijkbaar maak dit niks uit. Ben benieuwd
Om half één in de middag. Een half uur nadat we bij de gyn. een datum voor de inleiding hadden vastgelegd
Einde vd middag, denk uurtje of vijf. Twijfelde toen nog wel of het door zou zetten, had twee dagen eerder ook een hele avind pittige voorweeen gehad. Iets na 00.30 braken mijn vliezen en werden ze echt pittig.
3x overdag: 9.15, na het verliezen van de slijmprop 16.30 9.00 hele lichte oefenweeën, nauwelijks herkenbaar, rond 14.00 begonnen de echte weeën
Bij de 1e, 2e en 3e begonnen de weeën snachts/sochtends rond 5 a 6 uur... Benieuwd of dat bij deze ook zo zal zijn!