Hoi dames, Volgens de VK ligt mijn beeb met haar hoofdje beneden en zou ze zelf al een beetje zijn ingedaald... Nu voel ik af en toe HEEL duidelijk in het midden (vlak onder mijn borsten) een mooi rond bolletje, net alsof het een hoofdje is! Volgens de VK zouden daar de billetjes moeten liggen... Nu hoorde ik van een vriendin (die is destijds in Vietnam bevallen) dat de VK daar het fout had, dat het hoofdje inderdaad boven bleek te liggen (stuit) dan spookt toch die gedachte door je hoofd Herkennen jullie zo'n bolletje ook als hoofdje, terwijl dit gewoon billetjes zijn? (ff checkuh toch)
Ik voel dat bolletje ook geregeld en ik denk echt dat het de billetjes zijn! Maar als je twijfelt gewoon van de week weer even aan je VK vragen hoor!
Hier ook regelmatig zo'n bolletje, maar zijn toch echt de billetjes. Is al paar keer met een echo bevestigd. De kleine lag trouwens eerst in stuit en dan voelde ik echt het hoofdje, maar dat vond ik veel minder 'zacht' aanvoelen.
Je kan het ook controleren met de hartslag. De hartslag hoor je op hoogte van de schouderbladen en als de verlos (of jij met angelsound oid) beneden je buik luisterd ligt het echt in hoofdligging. Mijn dochter was een stuiter, dus bij mijn zoontje lette ik er erg op en ook ik voelde daar een bolletje maar telkens wanneer ik ging luisteren lagen de schouders echt beneden!
Hier voel ik ook een bolletje en idd de billen. Want van de week nog een liggingsecho gehad, en daar was toch echt op te zien dat ie met zijn koppie al een stukje in de bekken lag haha
Bij mij zag je de laatste paar weken echt een bolletje bovenop mijn buik en dat waren haar billetjes!
Mijn kleine is ook al richting de uitgang en inderdaad, ik voel regelmatig net onder de voorgevel de billetjes. Vind dat ZO leuk om te voelen. Voelt heerlijk. Soms duwt hij of zij de billetje wat meer tegen de wand aan zeg maar en dan voel je echt duidelijk dat het de billen zijn en niet een hoofdje of iets.
Hier ook iemand! Mijn meisje ligt al de hele tijd met haar hoofdje omlaag, de billetjes steken hier ook af en toe lekker uit!
Hier ook aan de rechterkant boven mijn navel, de ene keer een bolletje en de andere keer weer een spits voetje??!! Hij ligt tot nu toe steeds met zijn hoofd beneden volgens de vk maar ik wordt zooooooo onzeker van wat ik voel!!