etos zwanger worden

Discussion in 'Zwanger worden' started by belgischemama, Mar 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,614
    0
    0
    wie neemt deze pillen? heb er al veel over gehoord...
    heeft het daadwerkelijk geholpen om je cyclus korter te krijgen?

2. Julia82

Julia82 Bekend lid

Nov 17, 2009
    552
    0
    0
    Hoi Belgische mama,

Ik had er ook altijd goede verhalen over gehoord. Dus ik heb ze ook gekocht en een paar maanden geslikt. Mijn ervaring is eigenlijk niet positief helaas.. Ik kreeg best veel last van buikpijn en mijn cyclus werd elke maand een paar dagen langer. Deze ronde laat ik ze dus in de kast staan, en heb andere multi vitaminen voor zwangeren gekocht. Maar ik heb ook veel verhalen gelezen over meiden die er wel veel baat bij hadden. Het kan dus nogal verschillen, je zou ze gewoon uit moeten proberen, kijken hoe ze bij jou "vallen"
    Sowieso schijnt het goed te zijn om naast foliumzuur meerdere vitaminen extra in te nemen. Zo krijgt je lichaam een goede voorraad en is het eerder klaar voor een zwangerschap heb ik begrepen..

Succes!

3. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik heb ze een tijdje geslikt, ben daarna overgestapt op alleen maar foliumzuur.
    Je kunt ze een maand proberen en kijken wat je er zelf van vindt.
    zitten zowiezo heel veel vitamines in zoals Julia al zegt.
    Nu slik ik centrum materna.

Mijn eerste cyclus was 43 dagen, daarna gewoon netjes rond de 28 dagen.
    Dus of de etos zwanger worden pillen je cyclus nou korter maken dat weet ik niet.

4. tam1980

tam1980 Lid

Feb 14, 2010
    37
    0
    0
    ik heb ze niet gebruikt bij mijn eerste zwangerschap toen alleen foliumzuur bij nu wel gebruikt zit nu in de 2e ronde en toch besloten om alleen foliumzuur te gaan gebruiken als ze op zijn

5. babyke

babyke Bekend lid

Aug 30, 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Toen ik stopte met de pil ben ik deze pillen gaan slikken.
    Mijn eerste cyclus na 10 jaar de pil te hebben geslikt was 31 dgn.
    De 2e maand was ik zwanger,en nu slik ik vanaf de posi test Etos zwanger zijn.
    Mijn verloskudige zei dat het heel goed was dat ik ze heb geslikt en dat ik nu deze slik.

6. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    ik slik ze nu een poosje, en ik werd een paar dagen nadat ik begon spontaan ongie. Ik weet niet of het door de pillen kwam, maar het zou best kunnen.
    Ik voel me verder prima eronder. nu alleen hopen dat het deze ronde ook gewerkt heeft.

7. Chahida

Chahida Bekend lid

Dec 7, 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Ik ga ze denk ik ook maar proberen ik zelf hoor er ook alleen maar goede verhalen over en als ik ees dat je een langerder cyclus van krijgt alle dat neem ik dan maar voor lief aangezien mijn cyclus toch elke keer verschilt zoals nu.

8. Julia82

Julia82 Bekend lid

Nov 17, 2009
    552
    0
    0
    He Babyke,

Vraagje: vond je verloskundige het goed dat je multivitamine voor zwanger worden had geslikt, of specifiek de etos voor zwanger worden? Ben benieuwd..

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik vind het rommel. Ik heb ze ook geslikt maar toen werd mijn cyclus nog langer als dat hij al was! Hier komen ze er dus niet meer in.

10. Wondertje2008

Mar 18, 2010
    71
    0
    0
    Me Mannetje natuurlijk & Kapster & Nagels
    zuid-holland
    ik heb ze zelf gehad ik heb ze 3 maanden geslikt toen maar mijn cyclus was gewoon 28 en toen steeg die ineens naar 30 dagen toen ik etos zwanger worden ging slikken.

11. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,614
    0
    0
    ok dus voor en tegenstanders, ik ga ze eens proberen, ik heb namelijk erg lange cyclussen tss de 34 en 45 dagen

12. Israe

Israe Niet meer actief

Ik ben ik januari Etos Zwanger worden gaan slikken, ook omdat er zoveel extra vitamines inzitten en ik er wel positieve verhalen over hoorde.

Mijn eerste cylcus was 31 dagen, vind ik netjes voor eerste cyclus na stoppen met de pil. Zoals het er nu uitziet (eisprong) is deze cyclus 29 dagen...maar dat weet ik deze week pas zeker.

Tot nu toe ben ik er tevreden over.

Succes met je besluit nemen!

13. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Mijn cyclus werd een zooitje met die pillen...bovendien zijn ze zo groot dat het elke dag een flinke klus was om ze weg te krijgen! Na 5 maanden ben ik ermee gestopt, en twee maanden daarna was het raak. Er mogen vast goede stoffen in zitten, maar ik heb er niks van gemerkt...Foliumzuur werkt ook!

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

Dec 21, 2009
    4,971
    432
    83
    Nederland
    Hier heb ik ze ook twee maanden gebruikt en zijn nu ook in de prullenbak gegooid! Mijn cyclus was nu ook weer twee dagen langer..dus ook hier nu gewoon op de foliumzuur!

15. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

Jan 20, 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik slik ze wel. M'n 1e cyclus was erg kort (25) en de 2e weer langer (29 dagen). Mocht het deze maand ook weer langer zijn, dan stop ik er even mee..

16. Chocomam

Chocomam Lid

Feb 6, 2010
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi k slik ze ook.. Eerste cyclus na t stoppen van de pil was 42 dagen.. Nadat k ze nu n maand heb geslikt zit k nu op 31 dagen.. Dus bij mij helpt t wel... K ben nu aan het einde van myn derde periode n hoop nu dat het raak is.. Bn ook benieuwd hoe lang me cyclus nu is.. K heb wel duidelijk mn ei gevoeld.. Maar goed gewoon proberen het zal heus niet slechter voor j zijn... Succes

17. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    2,517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    het heeft geholpen mijn cyclus regelmatig te krijgen,en vanaf dat moment duidelijke ovu testen daarvoor wisselde cyclus tussen 24 en 33 dagen en kreeg ik enkel vage streepjes bij ovutest en nu na 3 maanden slikken ben ik zwanger, daarvoor gebruikte ik enkel folium zuur

18. handbalster

handbalster Fanatiek lid

Nov 7, 2009
    1,129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Hoi allemaal,
    Ik slik deze pillen sinds eind december.
    Ik had toen nog een cylus van 37 dagen (pas laat een lh-piek, na ong. 24 dagen)
    De maand erna had ik een cyclus van 26 dagen. Lekker kort, maar daardoor lh- piek gemist (ws toen mijn vriend net op wintersport was :()
    Nu net ongi geworden na 32 dagen, lh-piek na 19 dagen.
    Het lijkt er bij mij dus op dat mijn ei eerder komt en dat ik een langere fase na mijn ei heb. Waar in wel blij mee ben, maar weet niet of dit ook zo blijft natuurlijk.
    Ik blijf de pillen in ieder geval nog even slikken.

19. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Ik slik ze nu sinds november 2009, meteen toen ik was gestopt met de pil.
    Ik heb meteen een cyclus van 28 dagen gekregen en die heb ik nog steeds, moet wel zeggen dat dat ook zo was voor ik ooit met de pil begon.
    Ik merk niet dat mijn cyclus er langer van word ofzo.

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik slik ze ookal n aantal maanden , dacht hee 37 dagen eindelijk ! en daarna wassie dus weer in de 50 ... als ze op zijn stop ik er ook mee want helpt volgens mij voor geen meter !

Share This Page