Dit is ineens anders dan anders. Mijn zoon van bijna 2 wil anders altijd graag op bed en gaat altijd lachend slapen Maar ik breng hem zonet op bed en ineens helemaal overstuur, geen flauw idee waar dat vandaan komt. Gek, herkenbaar?
Kan hij al praten? Dan zou ik het hem vragen. Heeft hij misschien ergens last van is mijn eerste idee?
Raar. Vanavond weer, terwijl de avonden hiervoor ging het prima. Ik linkte het in eerste instantie aan mijzelf, ik was namelijk erg gespannen die avond vanwege de echo die ik zou krijgen. En dat bleek ook zo, want de avonden erna ging het prima. Zelfs gister terwijl hij toen heel erg last had van het poepen (diarree.) Maar nu is het weer zover en ik kan niet ontdekken wat het is. Hij praat nog niet echt en kan het mij ook niet duidelijk maken. Ik snap het niet.................... Wie wel?
En hebben jullie ook tips over hoe daarmee om te gaan. Ben het namelijk niet echt gewend. Hoelang wacht je tot je naar ze toe gaat enz......
Als het zo onverwachts en "abnormaal" is, zou ik erbij blijven en niet laten huilen. En proberen erachter te komen wat er is. Kan hij bijvoorbeeld wel dingen aanwijzen als je vraagt of hij het wilt laten zien wat er aan de hand is? Is hij meteen overstuur bij het nasr bed gaan, of wordt hij overstuur nadat hij al op bed ligt?
Hier ook 1 van bijna 2 die begint te gillen als ze naar bed moet. Dat gaat nu al een week of 3 zo. Ik heb het opgegeven en laat haar maar spelen en bij ons zijn tot ze wel wil. Ze kan ook niet duidelijk maken wat er is. Ik begreep van een vriendinnetje dat haar kindje het had vlak voor ze ging lopen (of een grote ontwikkeling) Sterkte nog even