Mirena

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door HabibiAna, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Hoi,

Ik heb vorige week maandag de mirena laten zetten. Nou wist ik wel dat het een tijdje kon gaan vloeien, maar is het ook normaal dat ik ongesteldheids klachten heb:( Ik was toen dus ongesteld en zo voel ik me nu nog. Veel helder bloed, pijn in mn onderbuik en onderrug. Voel me echt ongesteld dus!
    De gyncl. heeft hier nix over gezegd. Alleen dat ik wat krampen na het plaatsen kon krijgen en die heb ik idd ook gehad.

2. linnie89

linnie89 Lid

15 okt 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou helaas zeggen gyn en ha wijnig over die dingen.
    Ik heb heb laten plaatsen na mijn menstruatie. en heb alleen bloed verloren van het aanpikken van de baarmoeder.

Toen ik ongi werd hield dat ook heel lang aan had er geen last van maar moest wel 2,5 met inleg kruisjes aan de gang.
    En hoelang dat duurt kan ik je niet vertellen.
    Ik heb hem er na 3 manden uit laten halen.

Als je meer dan 5 dagen veel bloed verliesd moet je toch maar even de ha bellen.

Suc6

3. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ik heb 28 December de mirena laten plaatsen, had de dag dat ik hem had laten plaatsen ook zooooveel buik- en rugpijn! :(
    En heb toen alle dagen gevloeid, tot vorige week woensdag ongeveer, toen was het in een keer over!
    Heb niet zo veel bloed verloren, gewoon bij het afvegen wat telkens zeg maar, en na de sex wel behoorlijk wat meer.
    Maar het is nu nog steeds weg..

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Dat is allemaal heel normaal. Je kunt pas na een half jaar zeggen of het iets voor je is of niet.

De GYN heeft mij uitgelegd dat dan pas de werking echt helemaal zo is al het zal blijven. Dus als het met een half jaar nog kommer en kwel is dan is het niet iets voor je. Tot die tijd kun je veel bloeden, of weinig, spotting krijgen, onregelmatig bloeden of juist helemaal niet...

Dus wil je echt weten of het iets is moet je dat half jaar ff uitzingen...

5. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Een halfjaar, jeetje! Daar heeft ze niets over gezegd.. Balen.
    Ik wist wel dat ik wat bloed kon verliezen, maar steeds een heel maandverbandje en krampen dat had ik niet verw8:(

Ga het deze week nog ff aankijken en anders bel ik wel ff..

6. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Ik heb mijn Mirena eind december laten plaatsen en ik vloei nog steeds. Niet superveel, maar toch... Ik heb geen krampen gelukkig. Mijn HA zei dat het wel 3 maanden kon duren...

7. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ik baal echt van dat rotding! Vreselijke rugpijn al 2 dagen! En een zeurende pijn in mn onderbuik. Morgen toch maar de ha bellen!
    pfff;)

Deel Deze Pagina