(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    die sites van tegenwoordig! :p al die vernieuwingen. wat is er gebeurt met de reclamefolders! hahah

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Die zijn er ook nog steeds hoor. Blader ze wekelijks toch nog steeds door!

3. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    haha lachen jullie:)

ik ga zo zumba doen! doei

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ow,ik ben wel van de gadgets :p Jammer alleen dat het allemaal zo duur is.Ik heb nu een nokia n97..over het algemeen gebruik ik hem het meeste voor sms`en (heb een bundel van 1000 sms voor 10 euro).Ik had voor deze gekozen voor oa de fotocamera (met kids altijd handig om bij de hand te hebben en m`n foon heb ik altijd bij).Maar dat is toch een tegenvaller.,dus tja..ik wil ook wel een andere.En een nieuwe laptop en tv voor boven.En zo blijf je bezig hihi

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Heeee meisjes!

Yaar! Super mooie jurk hoor! :) heb je een leuke dag gehad?

Ik heb de hele dag met een bootje door kinderdijk gevaren met opa en oma :p super gezellig en lekker bijgekleurd!

Hier nog steeds bloedverlies :( Heb geen idee wat dit nu weer is... Het kan zijn dat het doorzet en dat ik morgen gewoon echt ongi ben, maar misschien is het wel 'weer' een ovulatiebloeding? Er zit wel wat roods bij maar het meerendeel is bruin, dus misschien idd oud bloed? Heb ook wel echt buikkrampen er bij :( snap er helemaal niks van! Het is niet super veel, maar heb er wel een tampon voor nodig...

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh... en ik heb een Nokia N97 mini ;)
    Heerlijke telefoon!

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik weet niet wat voor type ik nu heb, ben ik vergeten maar het is overmorgen tijd voor een nieuwe hahaha. Dan maar eens kijken wat het dan moet worden.

Leuk dat je zo'n gezellig dagje hebt gehad Zussie. Jullie hadden idd heerlijk weer om te varen. Als dit nu door zet bij je, dan klopt die eisprong echt van geen kant. Gek dat je soms niet even je buik kunt open klappen om eens een apktje daar binnen uit te voeren.

Mijn mannetje keek net mee naar al die pendels. die vroeg zich af wat dat was haha. hij zegt al, ze kunnen wel lid worden bij de streekbussen voor pendeldiensten. ;) nu zit hij weer lekker zn serie te kijken haha. Rust.

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja idd heerlijk weer!

Als dit nu ongi is... dan hoef ik volgende ronde ook geen ovutestjes te doen want dan klopt daar dus echt heeeeelemaal niks van! Die geven dan positief als er niks aan de hand is, en negatief als ik een ei zou hebben.
    Ik word hier gewoon echt verdrietig van, snap gewoon niks meer van mijn lijf!

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Bij jou is je hele cyclus bijna in een eisprong volgens de testjes. misschien ben jij vruchtbaar als hij niet kleurt;) Maar meis, ik snap dat je er verdrietig van wordt

Misschien toch handig (ook al klinkt het misschien raar) om je lijf gewoon maar even zijn gang te laten gaan en die ovutestjes maar even te laten voor wat het is. Door die testjes word je alleen maar meer in onzekerheid gebracht. Zo ligt er ook even geen druk op jou.

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja... de testjes zijn nu op en ik denk dat ik maar even geen nieuwe bestel...

Denk dat ik volgende ronde gewoon op mijn lichaam ga letten.... klussen wanneer we er zin in hebben of iig 2 a 3 keer in de week.
    Misschien ga ik wel temperaturen dat ik achteraf kan zien wanneer mijn ei geweest is. Als je op een gegeven moment doorgestuurd wordt naar de gyn is dat volgens mij het eerste wat ze je laten doen om je cyclus in beeld te krijgen.... en dan weet ik waarschijnlijk ook wanneer ik ongi moet worden/overtijd ben. Die ovutesten hebben bij mij blijkbaar geen zin...
    En het levert zoveel spanning op met verplicht klussen en alles... en waarvoor... niks....
    En hoeveel vrouwen hoor je niet die zwanger worden juist als ze het wat meer los laten...
    Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen...

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Als ik in jouw schoenen stond had ik het losgelaten, in de zin van geen testjes meer kopen. Bij het zwanger worden moet je geen touwtjes in handen houden want dat gaat namelijk niet. laat dan ook de touwtjes van de ovutestjes maar los. Als jij rond de 3 keer in de week gaat klussen, dan heb je echt net zoveel kans als dat je testjes gebruikt. Ze maken jou alleen maar onzeker en dat is ook niks. Je kunt altijd na deze ronde kijken hoe dit beviel en anders zijn ze zo weer in huis.

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Wazig zussie :( Snap goed dat je hier verdrietig van wordt... Wat Lente zegt is mss wel een heel goed idee.
    Snap ook heel goed als je je daar niet in kan vinden.Mss dat tempen een idee is? (ik denk gewoon maar hardop mee he).Of op je strepen gaan staan bij de huisarts en een verwijzing "eisen" voor de gyn.
    Knuffel voor jou in ieder geval!!

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik zou ook gewoon terug naar de huisarts gaan ( als er nu weer een menstruatie doorzet ) want dan zou je dus 2x een eisprong hebben, wat al niet klopt.
    dan moet er toch wat onderzocht worden lijkt me.
    zou dan wel juist ook ovu testen blijven gebruiken,
    dan heb je meer om aan te tonen dat het gewoon echt allemaal niet klopt.

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik ga er maar eens vandoor dames! Best vermoeiend zo'n dag niks doen ;)

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nou ik heb hier een hele la vol met ovutestjes dus heb er niet meer nodig om iets aan te tonen bij de huisarts :p
    Maar ben gewoon zo'n schijterd, en ze heeft gezegd dat ik pas met een jaar doorverwezen wordt...

Ik kan me wel vinden in wat Lente zegt... je kunt een zwangerschap gewoon niet afdwingen... en als die testen geen eisprong aangeven dan klussen we misschien juist wel verkeerd omdat ik me teveel richt op die testen. En door het verplichtje klussen heb je op andere momenten geen zin meer, terwijl je dan misschien beter wel had kunnen klussen.
    Dan beter gewoon luisteren naar mijn lijf. Denk dat je in je vruchtbare dagen ook wel meer 'zin' zou moeten hebben enzo... en gewoon in de gaten houden dat je wel 2 a 3 keer in de week klust zodat er altijd zaadjes klaarliggen.

Misschien dat ik maar een ronde gewoon helemaal niks ga doen. Niet tempen, geen ovutestjes, gewoon naar mijn lijf luisteren en doen waar we zin in hebben. Geeft ook wel gewoon rust.
    Binnen een half jaar zwanger is toch al niet gelukt... dus die ene maand (of eigenlijk twee in mijn geval) maakt ook niet meer uit.

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zussie,als jou dat op die manier rust geeft zou ik dat zeker doen.Het is altijd makkelijk praten,niet zoveel ermee bezig zijn.Toch is het geen slecht idee.
    Dat de huisarts zegt dat ze je pas na een jaar willen doorverwijzen,daar zou ik dan weer schijt aan hebben ;) Niet als je iedere maand een keurige cyclus hebt hoor,maar bij jou is het zo wazig.Daar moeten ze niet zo flauw om doen en je gewoon naar de gyn sturen.Niet te bang zijn,huisartsen hebben het ook wel eens mis ;)

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik vond ergens op een ander forum ook 2 meiden die precies het zelfde hadden (topic is van vorig jaar dus niet meer actief).
    Ook heel veel afgevallen na het stoppen met de pil, en daarna hele lange en onregelmatige cyclussen... wat dan weer stress geeft, etc.
    Denk dat het beste wat ik kan doen dus gewoon loslaten is, het even zijn beloop laten en mijn lichaam de kans geven het zelf op te lossen zonder meteen allemaal middeltjes in de strijd te gooien. En proberen er weer een paar kilo bij te eten! Als ik weer op 60 kilo uit kan komen zou mooi zijn!
    Terug naar de HA kan over een paar maanden ook nog wel... en het enige wat die of de gyn kan doen is er een of andere hormoonkuur tegenaan gooien want daar zit het probleem waarschijnlijk toch, mijn eierstokken en baarmoeder zagen er prima uit. En een stootkuur hormonen zit ik eigenlijk ook niet zo op te wachten...
    Blijkbaar heeft mijn lichaam gewoon vrij heftig gereageerd op het stoppen met de pil, gezien het afvallen en de ontpillingsklachten die ik had...

Maar nu ga ik lekker slapen... ook belangrijk!

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nou ongi heeft echt doorgezet hoor.
    Dus bij deze: ovutesten slaan helemaal nergens op! Althans, niet bij mij! Zulke knallers een paar dagen voor ongi...
    Als je nu 14 dagen terugrekent is dat precies weer de periode dat we niet geklust hebben omdat we er even helemaal klaar mee waren :p
    Wel grappig is dat ik nu precies 28 dagen zit na die vorige 'bloeding'.... en die was 26 dagen na mijn ongi... misschien is mijn lijf zich dan toch aan het herstellen.... Of ik ben nu gewoon helemaal de pineut....

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen..
    Hier slechte nacht gehad.. Gisterochtend telefoontje gekregen dat mn opa een lichte TIA had gehad... Gisteravond dus nog ff langs geweest voor t geval dat er vannacht iets zou veranderen..

Rosemarie, wie ben jij op labradorforum? Kzit daar ook :)
    Zussie, balen van je ongi!! Herken t wel een beetje, alleen dan zonder ovutesten ;) Pin me dit keer ook niet teveel vast op de dag dat k ongi moet worden, en trek er denk ik echt nog een dag of 4 extra voor uit als k niet op tijd ongi wordt ;)

Kheb nu ff internettijd, straks met vriendlief mee naar t ziekenhuis.. Daarna denk ik nog maar weinig online..

Fijne dag meiden!!

20. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wat een avondje gister.. ik heb echt helemaal niks uitgevoerd! Heerlijk:D

Zussie; Nou, in ieder geval heb je nu wel duidelijkheid over deze cyclus, dat is in ieder geval iets.. En 26-28, het zou kunnen, maar dan klopt er van die ovutestjes gewoon geen reet.. Vind het knap van je dat je even los gaat laten en gewoon af gaat wachten! Kunnen we samen afwachten, ik moet vanaf 14 juli ook maar afwachten hoe het gaat lopen:p
    Thnx trouwens:) Heb wel echt een leuke dag gehad! Enige wat niet leuk was, is de prijs van de jurk:p Heb net een andere zaak gebeld, daar ga ik volgende week donderdag heen:D Kijken of het daar ook zo duur is.. Moet gewoon proberen een mooie deal te krijgen, omdat sluier, schoenen, ondergoed en sieraden het er ook niet goedkoper op maken:S Maar goed, komt goed, die waar ik donderdag heenga hebben jurken vanaf 450 euro, dus ben benieuwd..

Vandaag nog werken, vanavond weer een trouwlocatie bekijken en dan morgen mn diploma uitreiking:D

Deel Deze Pagina