nou ben ik ook weer, zussie wat jij zegt van die ovu testjes dacht ik gisteravond nog zo over, dat ze soms gewoon vals positief aangeven! had gister de hele namiddag/avond zeurende pijn rond mijn rechterlies, af en toe krampen als ik buk ofzo en nu vanochtend weer helder rekbaar slijm nou dat lijkt mij toch een naderende eisprong maar testjes zijn weer helemaal wit. kan misschien ook ongi zijn maar daar had ik vorige keer weer andere symptomen bij. het is wat, snap heel goed dat voor jou een maandje niks doen heel veel rust zal geven!
Hmm, na jullie verhalen heb ik toch voor mezelf besloten om te proberen niet met ovutestjes aan de slag te gaan enige keer wanneer ik dat zou willen doen is in november. Als ik in die maand zwanger zou raken, zou ik in juli uitgeteld zijn, en is niet echt handig met de bruiloft Moeten nog ff kijken of we 1 of 2 maandjes overslaan.. Eigenlijk liever geen, maar je moet er wat voor over hebben Zeeb, vaag dat jij nu eisprongklachtjes en slijm hebt:S
Ik wou na deze maand misschien een keer een maand met testjes gaan doen.. Maar na deze verhalen begin ik toch ook sterk te twijfelen
Nou ja, lang niet alle ervaringen zijn slecht, en ik denk dat het zeker kan helpen om inzicht te krijgen in je cyclus (evt. in combinatie met tempen, omdat je dan pas echt zeker weet of je ei ook daadwerkelijk gesprongen is).. Maar ik wil toch proberen om (als mijn cyclus enigzins regelmatig is) het 'spontaan' te houden.. Ik ben echt beniewd hoe het bij mij gaat lopen.. Nog 9 pilletjes en dan mag ik ook in onzekerheid gaan zitten
Die onzekerheid is verschrikkelijk Nog een dagje of vier, dan beginnen de zenuwen pas echt asl er geen ongi komt..
@ zussie: nou idd die ovutestjes klopten dan idd niet. want dat was nog maar een paar dagen geleden dat die positief waren? @ dreamer: oh wat erg van je opa. hoe gaat het nu met hem? spannend nog 4 dagen, ik ga voor je duimen! vaag zeeb.. miss en lading verkeerde ovutsetjes? oja dat schoonmaakazijn voor het onkruid in de tuin, moet je dat verdunnen met water? ik dacht van wel wist het niet meer.
geen idee, lijkt me niet dat ze verkeerde ovutestjes sturen ? datum was nog lang niet verstreken dus neem aan dat het goed zit. misschien zijn deze kwaaltjes wel geen symptomen meer van ovulatie maar gewoon een extraatje van iets niets zo veranderlijk als een vrouwenlijf
nou hopelijk maar lijkt me sterk. en zit nu pas 6 DPO dus denk niet dat ik dan al symptomen van zwangerschap zou kunnen hebben, waarschijnlijk nog niet eens een innesteling
Het is niet dat ik nou zoveel keus heb... Ik kan wel weer ovutestjes gebruiken... maarja die doen hun werk blijkbaar niet bij mij! Dus ik doe lekker met Yaar mee deze ronde... lekker puur natuur afwachten en klussen!
Is het overal zo`n heerlijk weer? Echt heerlijk Het vakantie gevoel begint al goed te komen hihi Dreamer,dat is schrikken zeg Hoe gaat het nu met je opa? Is je cylcus 35 dagen?Of wil je dan pas evt testen? Heb je zelf een voorgevoel? Yara,dat wordt lastig ja..trouwen en tegelijk bevallen Zie het al helemaal voor me,ambtenaar aan je bed erbij.Volop toeschouwers en jij maar puffen Is wel handig,kan de baby meteen in het trouwboekje bij worden geschreven hihi Vanmorgen weer bij de dietiste geweest,helaas niet afgevallen.Echt irritant.Meteen bloed gaan prikken voor volgende week.Dietiste snapte wel dat ik niet oneindig wil wachten tot de kilo`s er wel afgaan.En m`n bloeddruk en suikers zijn nu oke,dus ik heb al heel wat vooruitgang geboekt.Alleen die irritante kilo`s nog...grmm. Ik wil niet opgeven,blijven doorgaan...mss dat er dan wel ineens een keerpunt komt.
Nee dat is ook wel weer zo.. En je maakt jezelf alleen maar gek met niet werkende ovu-testjes. Kunnen we samen ons eigen opvreten Wel leuk, ben ik niet de enige! Bedenk me net dat Lente ook komende ronde begint, dus zijn we al met zijn drietjes
Hihi Trotsemams Jij weet ook weer een mooie situatie te creëren Ik zal het vanavond aan mijn vriend vertellen, dan wil die zeker wel een ronde overslaan Hij zei eerst: Ja dat zien we dan wel, maar als ik er dan aan denk hoe je dat beschrijft Toch maar liever niet, zonde van mn jurk Balen meid, dat je weer geen kilo's kwijt bent Merk je wel bijvoorbeeld aan je broeken dat er wel iets afgaat? Soms val je wel af in omvang, maar niet in kilo's.. Wel goed dat je bloeddruk en suikers goed zijn nu!
Soms is het handig om in beelden te denken haha Nee,ik merk het helaas nog niet.Alleen wel dat ik me beter voel,oa omdat ik geen suikerschommelingen meer heb.En dat is ook heel belangrijk natuurlijk,die suikerdippen zijn echt niet grappig. Eigenlijk is alles gewoon best goed,op die kilo`s na.Irritante dingen ook
Ik moest er ook echt hard om lachen Hmm dat is dan wel jammer.. maar het is in ieder geval al heel positief dat je je gewoon goed voelt Nu alleen die rotdingen nog inderdaad Misschien wil Zussie er wel een paar hebben
Ik geef ze gratis en voor niets weg,zelfs nog met geld toe als het nodig is M`n man opperde al dat ze tegelijk met de keizersnede maar meteen het vet weg moeten halen.Zal het eens aan de gyn vragen Grapjas die vent van mij
haha gewoon een totaalpakketje aanvragen trotsemams, kind eruit, vet eruit, en graag netjes dichtmaken Maar alle gekheid op een stokje, blijft balen als je zo je best doet en de kilo's er niet afgaan. Is er geen ander plan op te stellen met de dietiste ? ander dieet ofzo ? het zou er toch een keer af moeten gaan lijkt me, tenzij het een medische oorzaak heeft net de auto weer gewassen, ziet er niks meer van van de hele deuk zei ik tegen vriend. hij zo nee natuurlijk niet , er zit een nieuwe deur in! oeps stom van me, ik dacht dat ze het uit zouden deuken, maar dat werd m blijkbaar niet. dus toen ging ik speuren op kleurverschil, ook niet te vinden dus ben er weer erg blij mee! weer als nieuw badkamer word zwart/wit/grijs met rood accenten, klinkt druk maar valt mee denk ik en rood accenten kan ik dan nog eens wisselen voor limegroen bijvoorbeeld. ben nu aan het kijken wat ik wil hebben, dan spulletjes gaan scoren (durf ik nog naar IKEA met al die bom meldingen ?! ) en dan van het weekend gaan frutselen!
@ Zussie, Was aan het kijken voor gordijnen kinderkamer, kwam ik op deze site, heeft veel stoffen Kinderstoffen - Dekkers Stoffen dacht misschien is het iets voor je, geen idee of je er wat aan hebt hoor maar dacht wie weet