(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja klopt... maar die BBT meet geloof ik tot 0,05 nauwkeurig ofzo...
    Ik heb al genoeg dingen die niet kloppen.... dus dan wil ik zorgen dat dat iig in orde is, haha.
    Maar je kunt hem idd ook gewoon gebruiken om koorts te meten.
    Ik denk dat ik wel ga tempen.... dan weet ik wanneer mijn ei geweest is, anders blijf ik de hele tijd in de zenuwen dat ik nog wel 2-3 keer in de week moet klussen omdat mijn ei misschien nog komt...
    En ik twijfel door die rare ovutestjes ook een beetje of ik uberhaupt wel een eisprong heb... en dat kan alleen met een tempstijging aangetoond worden (of echo maar die heb ik niet thuis liggen :p)
    Bovendien... stel dat ik over een paar maanden terug ga naar de HA, is het eerste wat ze je laten doen je temp bijhouden gedurende een paar cyclussen. Dan heb ik dat iig alvast gedaan!

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Snap je helemaal zussie.En idd,je kan het maar vast bijgehouden hebben als je evt terug naar de huisarts moet.

Zeeb,leuke site he.Ik hou d`r wel van.

Time flies zeg en ikke maar internetten :p Vanmiddag weer drukke dingen middag.Zal het droog blijven?Heb geen zin in een plensbui als ik op m`n fiets zit.

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zo.... ik ga naar mijn werk!
    Fijne dag verder allemaal!

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik ben er ook weg van.Eventjes eten,dan de kindjes ophalen.Dan naar logopedie,door naar m`n ouders en ergens nog een cadeau`tje voor juf kopen.
    Ben er vanavond of morgen weer :D

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Gezellig dan dat iedereen weg is. Zit ik hier... Dan moet ik dus echt verplicht aan de rapporten verder haha

Mams, wat lastig voor je meisje dat ze even niet fijn in haar vel zit. Is er iets op school gebeurd waardoor ze niet graag heen wil? Begint bij jullie dit weekend de vakantie of volgende week?

Zussie, ik zie aan je handtekening dat je je cyclus tot 52 dagen hebt benoemd? De derde was dat lichte bloedverlies toch? Ik geef je gelijk dat je vanaf daar weer opnieuw gaat tellen. Lang zat lijkt me. Misschien was het gewoon een hele korte ongesteldheid. Zou mooi zijn, daar heb je toch niks aan.;)

6. MissCK

MissCK Niet meer actief

Hoi allemaal!

Denk dat ik ook wel hoor bij het (bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie! :D

Hoe oud zijn jullie allemaal?
    Ben ik altijd benieuwd naar :)
    En gaan jullie voor de eerste allemaal?

x Clau

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Gezellig dat je mee komt kletsen MissCK. Ben je al bezig voor het echie of ben je nog aan de anticonceptie?

Ik ga over 11 dagen voor het echie. Klinkt dichterbij dan over 1,5 week haha stom he. Spannend hoor dat het dan echt begint. Ik heb eerst 2 maanden ontpilt (nieuw werkwoord ;)) en wij gaan dan in juli voor ons eerste kindje! Nu maar hopen dat alles lukt en goed gaat...keep my fingers crossed!

Jeujjjjjj mijn rapporten zijn af!!!! Weer een stap dichter bij de vakantie!

8. MissCK

MissCK Niet meer actief

hoi. na veel twijfels en dergelijke stop ik ook in juli met de pil. die twijfels blijven toch wel, en als ik er op ga wachten tot alle twijfels weg zijn ben ik 10 jaar verder denk ik, want er is altijd wel wat waardoor je twijfelt.

hoe oud ben je lentekind?

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik ben 28. Er is idd altijd wel een reden om het nog even uit te stellen. Zo hebben wij ook de knoop doorgehakt. Is het raak, dan is het raak.

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Meiden, welk lied kunnen jullie op het moment keer na keer luisteren? Ik heb dat met dat lied van Adele. Someone like you. Meestal zakt een liedje na een paar dagen wel uit mijn hoofd maar deze blijft maar hangen. Terwijl ik niet echt hele reuze fan van haar ben ofzo.

11. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    heej!

welkom missck!

ik ben 25 en mn vriend ook . en we gaan ook voor onze eerste. er is altijd wel een reden om te zeggen nog ff wachten. en het wil ook helemaal niet zeggen dat het gelijk lukt.

ik heb net mn eerste ovutestje gedaan. ga het toch maar proberen ondanks jullie negatieve ervaringen. hij was negatief dus nog geen ei!

@ lentekind: adele is ook favoriet bij mij op het moment!

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey meisjes!

Ik ben ook weer even hier;) Ben adressen aan het digitaliseren voor onze verhuiskaartjes.. Vandaag mn diploma uitreiking gehad, het schoolgebouw voor het laatst van binnen gezien:D

Lente; Adele is bij mij ook favoriet op het moment, al vind ik wel dat ze die liedjes op de radio echt stukdraaien. Verder kan ik blijven luisteren naar:
    - Within Temptation
    - K's Choice; Not an addict
    - Jewel; Foolish games
    - Pink; Alles:D (i love pink), maar vooral Like a pill..
    - Anouk; Ook alles:D Vind de laatste cd overigens wel wat minder
    Dat zijn toch wel nummers waar ik naar kan blijven luisteren..

Roos; ben benieuwd hoe het bij jou gaat met de testjes.. Je niet gek laten maken he;)

MissCK; Gezellig dat je mee komt kletsen:) Ik ben 22 en vriendlief 23 en wij gaan ook voor de eerste:p

Zussie; Werkze meid!

Trotsemams; Jammer dat je meisje zich nu niet goed voelt.. Zou toch vervelend zijn als ze zo het schooljaar af zou moeten sluiten.. Is het inmiddels alweer wat beter?

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ohh Jewel vind ik ook leuk. Maar dan vooral standing still. Die doet me altijd denken aan de zomer.

Zo even gtst kijken en daarna babyboom. Ik zag dat oscar en Joyce een dochter Puck hebben gekregen. Leuk zeg!

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hihi, ik moet echt ook eens beginnen met Babyboom kijken.. Nog 2,5 weken, dan heb ik vakantie:D

Ik ga nog ff verder met mn borduurwerk en met mn mannetje knuffelen.. See you tomorrow!

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    begon gtst bij jullie ook zonder geluid?

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oh, doet het alweer

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    was weer leuk! mooiste vond ik Lucas die zijn broertje zag, wat lief. dadelijk nog even gtst kijken op rtl Lounge!

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Met 52 dagen heb ik volgens mij vanaf gisteren opnieuw geteld omdat ik vanaf gisteren echt ongi ben...
    Maar heb idd al vanaf de 3e ofzo wat bloedverlies... dus zou ook kunnen zeggen dat cyclus 50 dagen was? Dan zit ik nu al op dag 4 ofzo van mijn nieuwe cyclus..
    Hee dat klinkt eigenlijk beter... dat ga ik veranderen :p

Ik had net op mijn werk een meisje, 6 weken zwanger, wilde wel vast gevaccinneerd worden want ze ging toch abortus plegen. Blegh... vreselijk vind ik dat soort dingen....

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zussie, dat is inderdaad naar om dan te horen, zeker in deze situatie waar je inzit, maarja je kunt en mag er niets van zeggen. Ieder zijn keuze zeggen we dan maar

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen :D
    MissCk, twijfels hou je altijd wel een beetje.. Hier is de pil er een halve maand eerder uitgegaan ivm een ABkuurtje :)

Ik ben nu 22 en vriendlief is 26 :) Was 21 toen ik stopte maar nog niks tot nu toe ;)

Dames, weet iet meer wie het had over inde ochtend koken... Het koken doe ik niet, maar zet het wel altijd klaar 's ochtends als ik dan al weet wat we gaan eten :)

Zo aan t werk in ander filiaal, meot daar volgende week vervangen dus gelijk ff kijken hoe alles zit daar :)

Fijne dag allemaal!!

Deel Deze Pagina