Ik moet ook werken vandaag... Pff... voel me altijd zo brak als ik een avonddienst en ochtenddienst achter elkaar heb! 's ochtends koken was ik... maar dat was omdat ik avonddienst had en ook voor mijn collega's kookte. Thuis doe ik dat nooit hoor
Hey allemaal Hier weer een druk dagje voor de boeg.. 50 dagen klinkt inderdaad veel beter Zussie! Dan is het niet zo asociaal veel verschil met je vorige cyclus Hmpf, kreeg net twee pendels binnen, allebei voor september 2011 een meisje.. Wazig, nu worden ze ineens eensgezinder Alleen het geslacht zijn ze bij mij geloof ik nog niet uit, heb nu weer evenveel pendels voor een meisje als voor een jongetje Vind het grappig dit Whiej, nog 1 weekje! Heb er echt zoveel zin in, al lag ik gister in bed wel te denken dat we misschien volgend jaar al wel een beepje hebben Vind het geweldig, maar stiekem ook wel een beetje spannend.. Maar dat loopt wel los denk ik, en in oktober zal ik er helemaal niet meer anders over kunnen denken, aangezien schoonzus dan moet bevallen Dus, nog 7 pilletjes te gaan hier!
Spannend Yara! Heb als het goed is gisteren mijn laatste pil ingenomen. Ligt er even aan hoe het met de twijfels gaan deze week. Heb altijd wel weer een excuus om een week later toch weer de pil in te nemen. Is ook moeilijk na 12 jaar de pil laten staan. Is toch regelmaat wat je hebt hé
@MissCK , wat zijn voor jou/jullie de grootste twijfels ? is het de ''angst'' voor het onbekende of zijn er dingen bijvoorbeeld nog niet op orde , of waardoor het niet handig zou zijn om te beginnen ? ( werk / woning / financien etc ? ) Wij hebben ook twijfels gehad, maar dan niet of we een kindje willen, maar vooral of we het wel goed zouden doen zijn we wel goede ouders, je moet zoveel leren als kersverse papa en mama , alles is nieuw en spannend dusja gewoon even voor jezelf nagaan, waarom je twijfels hebt
werk, woning en financiën, dat komt helemaal goed! waar ik mee zit is dat ik niet weet wat het gaat brengen. het onbekende weet je wel? en dat ik misschien mijn 'vrijheid' ga missen, al verveel ik me vaak omdat ik niet weet wat ik moet doen, en DAT heb je met een baby natuurlijk niet
Hahahaha oh sorry... De zomer van Britt en Imke, aflevering 14. Britt over een hele grote stier: 'hoeveel broodjes hamburger haal je hier uit dan?' Hahaha, wat is zij toch grappig... Poeh.... nog 1 dagje werken en dan weekend! Morgenavond lekker met mijn vriendinnetjes afspreken, vriendin uit curacao is 2 weken in nederland dus die moet ik natuurlijk even zien! Zaterdag koopcontract tekenen en daarna naar mijn schoonzus, die wilde mijn hulp bij de inrichting van haar nieuwe huis dus ga even wat woontijdschriftjes verzamelen enzo... en mijn mannetje gaat dan wat klusjes voor haar doen, vrouw alleen he... En zondag familiefoto's maken met mijn broers en zussen + aanhang... mijn ouders zijn in oktober 30 jaar getrouwd dus we willen ze foto's cadeau doen. Jullie nog leuke weekendplannen?
weekend, wat een heerlijk woord! Nog 1 dag werken en dan kan ik weer even bijkomen, hoewel mijn weekend ook altijd wel erg vol gepropt staat. Morgen avond naar mijn zwager. Die heeft een nieuw huis en daar even bewonderaar spelen zaterdag eerst even wat dingen halen in de stad en in de middag bbp c.q. verjaardag. Zondag niks. Misschien dat mijn zus ff langs komt maar denk het niet. Maandag even werken en dan dinsdag weer vrij. Heerlijk! Nog maar 2 weken en dan vakantie! Moet zeggen dat ik het hier wel erg rustig vind de laatste tijd. Zou bijna denken dat de helft al met vakantie is haha Ik ga me nu klaarmaken om te gaan zwemmen. Tot morgen!
Pff mijn weekend zit ook propvoll.. Moet morgen nog werken.. En ik ook nog 2 weken en dan vakantie Ik moet morgen eerst met vriend naar de politie, vanwege dat verhaal van vorige week.. Moeten getuigenverklaring afleggen.. Daarna naar een zaaltje wat evt onze trouwslocatie wordt en daarna een feest.. Jawel en dan zijn we pas bij zaterdag Mijn papa viert zaterdag zijn 50e verjaardag en zondag hebben we een bbq van de familie van vriendlief Druk genoeg dus.. Tja Lente, weet wat je bedoelt, maar heb vrij weinig te melden Aarggh ik erger me echt dood aan die reclame van de Appie, die hamburgers met korting.. Elke keer als ik het hoor denk ik, oohh nee..:S Ga vanavond lekker niks doen Vriend komt nu pas thuis van het werk:O Is echt niet normaal, hij is vanmorgen om kwart voor 7 begonnen..
he he ik zit weer, vandaag druk in de weer geweest boodschappen gedaan, met een vriendin lunchen en daarna als een dolle door het huis gegaan om alles weer schoon te maken, heerlijk als je daarna zo voldaan op de bank kan gaan zitten morgen weer een dagje werken en inderdaad weekend! zaterdag hebben wij bbq met de wat familie en zondag nog geen plannen
Heeft iemand trouwens nog tips waar ik leuke behangetjes kan vinden? Had een super mooi behang uitgezocht voor op de slaapkamer, maar toen vriend die afgelopen zaterdag wilde gaan halen, was die uit het assortiment Dus moet nieuw behangetje zoeken..
ik HAAAAAT dat hamburgers met korting-lied! en vriend weet dit en zingt het als ik sta te koken ( ongeacht of we hamburgers eten.. , welke we eigenlijk nooit eten )
ja vond ik ook mooi. maar die indeling van het programma vind ik soms wel btje raar hoor. hoor je vorige week al dat de zwangerschap van marianne en alex anders verloopt als ze verwacht hadden, dus ik zie hun en dan je denk je het verhaal te horen, komen ze nog 2 keer in de aflevering voor... echt erg voor ze! en dat lesbische stel zo leuk! mn vriend keek ff mee en die zei gaan ze huilen... ik nou dat doe ik denk ik ook wel hoor! weet je hoe blij je dan bent!
Ik ga ook janken hoor! Zit een beetje internet af te struinen naar goedkope badkamertoestanden enzo.... pff... besparen is nog niet makkelijk! Yaar, is dat behang niet ergens anders nog te krijgen? Bij welke winkel was het? Ik kijk meestal behangetjes op internet... maar ik heb eigenlijk nog nooit behang gekocht!
wat voor iets zoek je Yara ? heb je een foto / plaatje van het behang wat je als eerste keus wilde, dan heb ik een idee waar naar te zoeken vind behang uitzoeken altijd zo leuk, kan niet wachten om weer een kamer (babykamer dus ) te gaan behangen!
Nog maar 1 dagje te gaan en dan vakantie Ik heb heel wat bij te lezen geloof ik,dus ik begin even bij het begin Lente,er is niets bijzonders gebeurd waardoor dochter overstuur was.Gewoon veel dingen/veranderingen bij elkaar.Daar kan ze niet goed tegen.Ze gaat erg graag naar school gelukkig,dus dat is het niet.Zo voor de vakantie gaat alles alleen net even anders. MissCK,welkom hier.Ik ben denk ik de oudste hier,ben 32 jaar We hebben al 2 kids en zijn bijna klaar voor de 3e start.Zag dat je heel nieuwsgierig was naar onze leeftijden,maar heb nog niet gezien hoe oud jij bent? Yara,het gaat vandaag erg goed met m`n meisje.Ze is vandaag op schoolreisje geweest en heeft het erg fijn gehad.Eenmaal thuis is ze dan wel oververmoeid en kan ze niet zo goed omgaan met haar gevoelens.Dat uit zich in heeeeeeel vermoeiend gedrag Gelukkig heb ik extreem veel geduld haha Gefeliciteerd met je diploma!! Goed gevoel dat je er klaar mee bent? Over behangetjes.. www.kleurmijninterieur.nl Mss kan je daar iets vinden,zit in Eindhoven overigens. Zussie,heftig hoor als je dan iemand tegen komt die "toch" abortus laat doen.Vind dat ook zo moeilijk voor te stellen dat iemand daar voor kiest (uitzonderingen daargelaten natuurlijk). Die Britt trouwens is wel goed op dreef zeg.Zag dat ze een eigen t-shirten lijn heeft.Vind het wel cool voor d`r. Vandaag mocht ik er bij jongste bij zijn op school,afscheid van de kleuterklas.Wel grappig,dan sta je onderling te kletsen met andere moeders en dan ook tegen mij "ja,jij sluit de kleutertijd nu ook definitief af he". Mss is dat ook wel zo,maar mss ook niet haha.We zullen zien,of ik er over een jaar of 5 weer sta (dat klinkt wel ineens ver weg zeg ). Het was wel gezellig en toch ook weer bijzonder.Ik heb er hoe dan ook straks 2 in de middenbouw...time flies,niet normaal. Morgen mag ik er bij de oudste bij zijn.Ben heel benieuwd.De eerste jaarafsluiting in de middenbouw.Altijd weer anders en vast ook heel leuk.
Heb laatst een keer een site gezien, daar kon je van 2 namen zeg maar babynamen krijgen die van de 2 namen ''ontstaan'' zijn jezus wat een zin krijg het ff niet goed neergezet wat ik bedoel, hopelijk snapt iemand me Iemand hoevallig die site ook eens gezien ? kan m nergens meer terugvinden!
Haha ik snap je zeeb! Zal ook eens zoeken! Je had toch ook zo'n sms service, dan kon je je naam smssen en dan kreeg je een sms terug met een geschikte babynaam Sjongejonge... ik had net kramp in beide voeten tegelijk... werd helemaal gek. Mannetje heeft de warme douche op mijn voetjes gezet en nu is het gelukkig weer over. Pfff wat doet dat zeer!
Zo, zwemmen zit er ook weer op. Nu ff met een kop thee gtst kijken op de bank. heerlijk! Maaruh, even terugkomend op die reclame van hamburgers met korting oh oh oh oh hahaha ik heb hem de hele dag al in mijn hoofd. vanmiddag tijdnes het fietsen naar het zwembad met mijn klas zongen ze ook dit lied met elkaar. Een paar kinderen riepen al 'stop nou!!' maar ze zongen door. Terug met omkleden zongen ze het niet meer maar het zat nog steeds in mijn hoofd. Terug op school heb ik daarom mijn digibord aangezet met die reclame erop. hahaha die kinderen zeiden al 'ik was hem net vergeten, niet dit lied' hahahaha Grrrrr de auto staat weer bij de garage omdat hij vanavond helemaal gemaakt zou worden. Hij had het verkeerde besteld dus nu ligt de uitlaat eraf maar de nieuwe is er nog niet. Morgen dus weer zonder auto. Weer van alles aan het regelen om op mijn werk te komen. heen kom ik, nu moet ik nog thuis zien te komen.... Tot morgen meiden!
oee ja nou je het zegt, ik werd vannacht wakker met kramp in me kuit pfff nou dan kan ik echt wel janken he doet zo'n pijn, en je hebt geen idee in welke houding je moet gaan. Ik probeer altijd zo stil mogelijk te liggen/zitten