Ja nou ik zat dus te janken Mannetje ging mijn voet de andere kant op duwen, maar dat doet zooooo'n zeer. De tranen liepen echt over mijn wangen! Heb het regelmatig... ook wel eens 's nachts, dan sta ik echt binnen 2 tellen naast mijn bed!
Het schijnt met een zwangerschap alleen maar meer voor te komen. Mijn oma zei ooit dat ik een zeepje onder mijn matras moest leggen en dat ik het dan niet meer zou hebben. Ik heb het sinds dien geen kramp meer gehad. Heb het nu al heel veel jaren niet meer onder mijn matras en heb nu heel soms nog wel last maar meestal niet. Weet niet of het door het zeepje komt mara ik hoor dat vaker.
Haha ja maar ik zat nu gewoon op de bank dus zou niet weten of een zeepje onder mijn matras dan gaat helpen, haha! Idd schijn je dat tijdens een zwangerschap vaker te kunnen hebben. Pffff... daar kijk ik dan weer niet naar uit, haha!
@trotsemams: fijn vakantie gingen jullie nog weg of niet? heb ik ff gemist volgens mij. @ zussie, balen van die kramp! dat heb je dan gewoon zomaar? @lente: balen van je auto! @ yara: balen van je behang! hopen dat je snel weer wat leuks tegenkomt! ik was hele leuke kussentjes van pip tegengekomen op een site voor op de bank.. alleen nog ff vriendlief zover krijgen haha. ik heb alweer weekend maar 2 daagjes gwerkt wel lekker hoor! ik baal wel een btje.. mijn zusje gaat in sept voor 5 maanden stage lopen in london. nu hadden 2 vriendinnen en ik het idee om haar op te zoeken ( zijn ook vriendinnen van haar) we waren al enthousiast aan het zoeken voor tickets, en proberen een datum te prikken. en nu zegt die ene vriendin dat ze toch niet meer wil.. echt jammer. ja ik ga sowieso want wil mn zusje wel opzoeken daar. maar toch baalde er wel van.. trusten alvast!
Dat behangetje was van de kwantum.. Ik kon hem in eerste instantie ook al niet vinden op de site, en toen we dus een week later weer gingen was die uit het assortiment echt heel jammer.. Heb er geen foto van, maar was zwart/grijs met rook erop.. Kan het niet zo goed uitleggen, maar was wel apart. Ik wil dus niet te veel kleur, vriend wil geen bloemen en het mag best wat aparts zijn maar niet te druk Succes Lente; Zuur van je auto, Heb je inmiddels vervoer kunnen regelen? Is ook zo lullig als je weekend hebt en niet naar huis kunt Zussie; Kramp is echt vervelend! Heb het gelukkig bijna nooit, maar doet echt mega zeer.. Trotsemams; Fijn dat alles weer goed gaat met je dochter en dat ze het naar haar zin heeft gehad met het schoolreisje Roos; Jammer dat dat vriendinnetje niet meer meewil.. Maar dan gaan jullie toch gewoon met zijn tweetjees? Is een erg goede reden voor een steden/winkeltrip naar Londen
@Work nog een dagje tot weekend, en volgende week nog 4 dagen tot vakantie Nou ik kon me vanochtend weer eens niet inhouden en heb een testje gedaan, veel te vroeg natuurlijk op 9 DPO maar er was een heeeel licht streepje. wel even dik als controlestreep maar durf er niets van te hopen ( met de posi test van zussie nog in gedachte ) dus nu ben ik helemaal in onzekerheid. had gewoon niet moeten testen maarja het is zo spannend he in ronde 1
Ja ik heb geprobeert een foto te maken , maar op foto zie je het streepje niet! Je moet ook wel goed kijken om m te zien, het is niet zo dat als je de test ziet je direct 2 strepen ziet staan vriend zag het ook na staren en zei dat het gewoon een streep was die er altijd staat, en als je zwanger bent kleurt ie donker hoop nergens op , kan net zo goed niks zijn hoor indrooglijntje of hoe noemen ze dat ? en ben veel te vroeg
Pff, ik zie hier echt door de bomen het bos ff niet meer.. Dat mijn collega, maar snel terug is van vakantie, want dit is niet leuk meer.. Gelukkig is het bijna weekend.. Maar helaas nog niet veel tijd om bij te komen.. Ik tel echt af tot de vakantie..
Ja behoorlijk.. Maar dat is niet zo erg, maar vooral dat alles zo ontzettend door elkaar loopt.. En mijn collega is nu op vakantie, dus doe ik haar werk erbij.. Maar komt wel goed hoor, alleen nu loopt het me ff tot boven mn hoofd
hahahaha dat kopje ook erbij nou zwanger wil ik het echt nog niet noemen hoor, het streepje is echt heeeeeeel licht! je ziet het niet op de foto maar voor je liefhebber plaats ik m zo wel even! ben nog op het werk dus moet even vragen of vriend de foto ff naar me mailt
dit is m dan, op de foto lijkt de test gewoon omo -wit hoor, dus ik ga nog geen hoop hebben op een positieve test, dat tuurstreepje hou ik nog maar even op niks