(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ik heb zo'n plofbuik gevoel haha weet niet wat beter is. Zou zeggen dat ik al 3 maanden zwanger ben zo voelt m'n buik. hahaha
    Ik ben benieuwd hoe het gaat bij je!

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Gaan morgen trouwens de stad in kijken voor een nieuwe mobiel. Ben benieuwd of ik iets zie waarvan ik denk 'dat kan hem worden'.

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ahhhh, ik ben opnieuw verslaafd aan bubbel game!

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    bubbelgame ? wat is dat dan :D

altijd leuk , shoppen voor een nieuwe telefoon!
    wij hebben morgen familie bbq dus hopelijk blijft het droog.
    en dan dinsdag hebben we weer een bbq dus weer ongezonde dagen die eraan komen

pff komt echt geen bal op tv vanavond

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha jij bbq't wat af! Wij hebben morgen een verjaardag waar we gaan bbq-en. Het zou droog zijn dus ik ben benieuwd! Altijd als we met hun afspreken dan is het net geen zonnig weer haha

Een nieuwe telefoon is leuk alleen ik vind die winkels zo saai. Bij een telefoon kijk ik echt naar de buitenkant en ben ik altijd snel klaar maar de mannen willen dan nog van alles weten over alles haha. Thuis kun je wel weer altijd lekker spelen.

de bubbel game...spele.nl en dan, puzzel en vervolgens bubbelgame. ik verwacht wel nog dat je tussendoor komt kletsen hahaha

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik speel al op spelpunt.nl dobbelspel haha

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    dat zal vast niet zo verslavend zijn als bubbel hahaha en je kan zelfs tussentijds gewoon even stoppen :D

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen dames...
    Hier gaan we op naar de volgende ronde...
    Vannacht keurig op tijd ongesteld geworden :(

Hopelijk is dit nu het teken dat mn lichaam ontpilt is...

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hmm dat is balen dreamer. Hopen dat deze ronde je meer geluk brengt!
    Grappig trouwens dat jij in de nacht ongesteld wordt. Ik altijd in de ochtend of avond. In de nacht is mijn lijf in rust en slaapt het alleen maar ;)

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    he ik had een foto geplaatst en nu issie weg
    nog een keer dan maar

kon het niet laten te testen vanochtend

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ohhh en ik zie heel licht een streep! Ik zie het normaal niet zo snel bij dat gluurders topic maar deze zie ik! Wat spannend Zeeb!!!! ga je morgen nog een test er tegenaan gooien? Ohhhh straks ben je de eerste en meteen in ronde 1 whaaaa

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    jaa morgen nog een testje. Wilde vanochtend eigenlijk niet testen , maar had een droom vannacht dat ik getest had ;)
    dus dacht toen ik wakker werd : TESTEN

nu 2 uur later zie ik de streep heel goed, maar daar mag je niet meer vanuit gaan natuurlijk want nu is de test droog.
    vind het spannenddd , morgen weer

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    kun je niet gewoon zo'n test halen van clear blue..die zegt of het zo is of niet! dan heb he meer zekerheid. ohhh loop je niet te stuiteren door de kamer? Zelfs ik ben vrolijk hahahaha

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    jaa zat ik aan te denken, maar lees overal dat ze meer HCG nodig hebben dan bijvoorbeeld de kruidvat test.
    en aangezien ik eigenlijk pas over 4 dagen zou kunnen testen,
    vraag ik me af of het niet te vroeg is.

Als er Niet Zwanger staat, vraag ik me weer af hoe die streep
    op de kruidvat test komt.

Dus denk dat ik morgen ochtend nog een kruidvat test doe
    en dan maandag ochtend ( als test morgen donkerder is )
    een clear blue. vanmiddag dus nog even zo'n test scoren :D

en stuiteren... nog niet echt
    vind het onwerkelijk en durf ook nergens op te hopen.
    de streep is nog wel licht

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik gooi er straks ook nog eens even een ovulatie testje tegenaan, hopelijk is die dan mooi wit :D

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    het leed dat testen heet. volgens mij maakt dat alleen maar onzekerder hahaha

Wij lagen gisteravond in bed weer eens te teuten over zwanger worden. Nu komt dat onderwerp echt veel vaker naar voren. Maar echt, ik zit zo met mezelf in de twist. Die opleiding stopt volgend jaar rond mei. Als we nu gaan beginnen deze maand, en ik raak wel zwanger in de eerste ronde (ga er niet vanuit maar goed, je moet het toch in gedachte meenenem) dan is het april dat ik uitgerekend ben. Ik wil niet nog een maand wachten maar echt, als ik wel deze ronde zwanger raak dan komt het eingelijk helemaal niet uit hahaha maar dan heb ik weer in mijn hoofd bij hoe weinig mensen het de eerste ronde raak is (uitgezonderd Zebra's ;))
    Het kan me best aan het twijfelen maken deze gedachte en nu die begin datum dichtbij komt krijg ik echt weer drempel vrees. Maar als ik in aug zwanger raak, dan is het alsnog mei als het geboren is en komt het nog niet uit en dat betekent dat ik nog 2 maanden moet wachten en daar begin ik dan weer niet aan.
    Mijn mannetje zegt ook, overal is een oplossing voor en je kunt altijd om van alles blijven uitstellen.
    Echt, soms haat ik het dat vrouwen zoveel nadenken...

17. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    @ dreamer: balen zeg! ik duim voor voor de volgende ronde!

@ zebra: jaaa ik zie hem ook! jeej! ik ben superblij!!!

@ lente: ja je weet natuurlijk niet vantevoren wanneer het gaat lukken. is dat echt een probleem om aan het einde van je opleiding met een dikke buik te lopen? zo ja zou ik nog ff voorzichtig aan doen je weet maar nooit. zo nee lekker aan de klus gaan;)

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Even een snelle reactie!
    Ik denk dat die positief is hoor Zeeb!
    Zou wel bijzonder zijn de eerste ronde!
    Was gisteren bij een vriendinnetje van mij, die was van de eerste zwanger ondanks condoomgebruik, en van de tweede in de eerste ronde :)
    Sommige mensen zijn zo vruchtbaar!
    Stiekem vind ik het een beetje moeilijk, maarja, ik word niet sneller zwanger als jullie ook niet zwanger worden ;)

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    haha ja, vind het stiekem ook wel leuk dat jullie nog niet zwanger zijn als ik nu ga beginnen. Zou leuk zijn als het een beetje tegelijk op zou gaan.

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha ja, maarja zo werkt het niet joh..
    Zwanger worden gaat niet op commando, en de een wordt gewoon veel makkelijker zwanger dan de ander.
    En daar doe je niets aan!
    Maar als ik dan zo'n testje voorbij zie komen is het wel even 'steek' en traantjes in mijn ogen. Niet omdat ik het Zeeb niet gun, maar gewoon omdat ik het zelf ook zo graag zou willen!

Deel Deze Pagina