(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik kan het me helemaal voorstellen meid. Vooral doordat je zelf niet de makkelijkste cyclus hebt en ook al een paar rondes probeert. Maar jouw tijd komt ook nog wel.
    en idd, we kunnen het niet plannen. Het komt wanneer het komt en dat maakt het nog het lastigste. Geen touwtjes in handen en we merken het wel.

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha ja ach...
    Maar dat is even een kwartiertje balen, en nu ben ik gewoon blij voor Zeeb!
    Want denk echt dat dit wel een duidelijk tweede streepje is hoor! Zo spannend!

En nu ga ik weg... ga lekker klussen bij mijn schoonzus!

3. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    ja maar dat is logisch dat je even denkt: oh was het maar bij mij ook zover. maar onze tijd komt nog wel. echt:)

ondertussen kan zeeb ons al voorbereiden:)

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ow wat een verschillen hier..Dreamer ongi geworden,balen zeg!!Wel netjes op tijd,dat is dan weer het positieve eraan toch.

Zeeb,jou test is toch hartstikke posi,een streepje komt er niet als er geen hcg is.Dus...gefeliciteerd!!! Super zeg,de eerste ronde!
    En niet schrikken als ovu testje ook posi is he ;)

Zussie,voor jou kan ik me heel goed voorstellen dat het gemengde gevoelens geeft.

Ik ben vanmorgen met m`n meisje naar de stad geweest,heerlijk is dat toch.Ze is echt een shop a holic.Hebben het gezellig had.
    Zometeen onze nieuwe tv boven zetten,ze hebben nu echt super acties bij bol.com :D

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Had een clear blue gekocht en kon het niet laten om meteen te testen.. en zie resultaat.

Is het dan echt zo ? kan het niet bevatten! vriend ook niet

en sorry voor degene die al een hele tijd bezig zijn,
    snap dat ik me er niet schuldig over hoef te voelen
    maar ik zou het zelf ook niet geweldig vinden als andere snel zwanger zijn en ik al bijvoorbeeld een half jaar bezig

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Super Zeeb!! Duidelijker kan niet toch :D Dus JA het is echt zo,je bent hartstikke ZWANGER!!!
    Geniet ervan :D M`n tweede ingeving is: shopze! Zag vanmorgen nog zoveel leuks overal.En voel je niet schuldig hoor,tuurlijk is het moeilijk voor een ander.Maar niets zo onvoorspelbaar als zwanger worden,je weet het gewoon nooit.Het zou fijn zijn als sommige niet zo lang zouden hoeven te wachten op een zwangerschap.Helaas heb je daar geen invloed op,was dat maar he.
    Genieten hoor Zeeb en goed zorgen voor kleine zeebje hihi

7. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    ja het is echt zo! GEFELICITEERD!!! :Dsupersuperleuk !!
    en ik had gelijk;)

en je hoeft geen sorry te zeggen hoor, gekkie:) geniet er lekker van!!

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    dankje dankje! het is zo onwerkelijk :$

hoop dat beebje zich heel goed gaat vasthouden en het allemaal goed gaat! ben wel heel vroeg met de positieve testen
    iets meer dan 3 weken volgens de berekening , aan de eisprong datum berekening gemaakt. test zegt ook 1-2 dus zou dan kloppen

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Wow Zeeb! Gefeliciteerd hoor meid!
    En inderdaad, schuldig voelen heeft helemaal geen zin en hoeft ook niet. Het is hardstikke fijn voor jullie dat het meteen raak is!
    Laat mij gewoon maar even ;)
    Heb je ook al kwaaltjes?

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Wat is het stil hier :$ Zijn jullie allemaal????

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Even vriendinnetje bellen en hard janken... om die hele rotcyclus!
    Aaaah... wat lucht dat op....
    Zo af en toe heeft een mens daar behoefte aan!

Nu ben ik er weer...beetje leuke spulletjes zoeken op internet. Straks douchen en dan heerlijk slapen!

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Fijn dat je het met je dinnetje kon delen,het is ook gewoon kei klote dat je zo`n cyclus hebt! Knuf voor jou!

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    He... ach ja...
    Maar ik moet er niet in blijven hangen....
    Vriendinnetje denkt dat het komt doordat ik het gewoon heel druk heb gehad. Volgens haar zie je dat zelf niet als je er middenin zit.
    Heeft ze misschien ook wel gelijk in.... ik heb een studie gedaan van 40 uur in de week, een baan van 24 uur in de week, ik heb een huis gekocht, maak voor iedereen van alles op de naaimachine, kom uit een grote familie en schoonfamilie die ik allemaal voldoende aandacht heb gegeven en ook al mijn vriendinnetjes steeds nog gezien, heb maar 1 keer een afspraak afgezegd.
    Volgens haar is het dan niet gek dat je menstruatiecyclus gaat sputteren... ze kent meer vrouwen die dat hebben tijdens tentamenperiodes enzo (wat fijn... zo'n dokter als vriendin :))

En nu heb ik mijn jaar officieel afgerond, dus ze zegt dat ik lekker moet gaan relaxen, op de bank moet gaan zitten met een boekje en dat het dan vast vanzelf weer beter gaat. Want voor ik met de pil begon was alles ook gewoon normaal. En woensdag ga ik lekker bij haar eten :)

Soms zit ik in een soort van negatieve spiraal waar ik een beetje moeilijk uitkom. Dan denk ik dat het noooooooit meer goed komt, terwijl het natuurlijk nog lang niet zo ver is dat ik er over na moet denken of ik ooit wel kinderen zal krijgen.
    Maar moet echt een beetje oppassen dat ik niet alleen maar ga lopen zijken. Want dan vinden jullie me straks vervelend en vinden jullie het niet leuk als ik hier ben....

Dus... vanaf nu ga ik weer vrolijk en blij doen... en kletsen over koetjes en kalfjes...
    En blij zijn voor Zeeb... en alles volgen wat ze voelt en hoe haar buikje straks gaat groeien!

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Wij waren naar een kermis in de buurt :)

Zussie vind het echt heel lief van je! Voelde toch wel dubbel om zo blij de foto van de test te plaatsen, ik weet hoe graag jij wilt ( andere ook natuurlijk , maar jij zit zo te kl*ten met je cyclus! )

Kwaaltjes.. tja bh's passen sinds een week niet meer, maar dacht dat is komende ongi.. en nu heb ik al een paar dagen een heel vreemd gevoel in me buik.
    alsof het allemaal aan het werk is daarbinnen :p
    verder eigenlijk nog niets!
    niet misselijk, geen pijn aan de (.)(.) , niet moe ,

oja heb wel minder eetlust. krijg het ook moeilijk weg.
    alsof ik al overvol zit

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Wilde de testen van vanochtend toch nog even delen
    besef is er nog niet echt. nu echt een stop op die dure testen hoor, alleen nog maar kv , anders word het echt te gek :D

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Gewoon geen testen meer kopen zeeb en de vk bellen :p Over een paar weken een mooie echo hihi

Zussie,ik snap je wel hoor.En je verdriet mag er zeker zijn en daar mag je zeker over zeiken zoals je dat zelf zegt (ik zou zeggen gewoon je verdriet delen)...
    Je hoeft niet blij te doen als je dat niet bent.Maar kan we wel voorstellen dat je soms even niet in dat negatieve wil zitten.
    Hier kan je iig alles zeggen,echt hoor.

Moet nu gaan,meisje moet naar paardrijles :D

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha, ik zit hier hardop te lachen om die testjes van je Zeeb! Je kunt het gewoon niet geloven he meid? Ik denk dat ik het zelfde zou hebben als jij en gewoon nog een paar testen er tegenaan zou gooien maar als ik het zo zie hahah dan vind ik het er leuk uit zien.
    Meis, wat een ontzettend fijn nieuws. Je eerste ronde en meteen raak. Van harte gefeliciteerd voor jou en je mannetje. Een papa en mama, hoe bijzonder is dat?! Dan had jouw mannetje toch gelijk met 'zijn super zaad' zoals alle mannen beweren ;)
    Fijn dat je nog nergens last van hebt! Nu maar hopen dat dat zo blijft.

Zussie, wat fijn voor je dat je op zulke momenten dat het je allemaal even hoog zit een vriendin hebt met wie je dit kunt delen. Het zal voor jou ook absoluut niet makkelijk zijn. Maar nu je weer in een nieuwe ronde zit, heb je nu veel kwaaltjes of is het zoals altijd?

Wij hebben gister een verjaardag gehad. Tot 01.30 met een vestje in de tuin gestaan. Er was zo'n heerlijk kacheltje...wat heerlijk. Vandaag weinig plannen. Even op visite bij mijn zwager die een nieuw huis heeft.
    Gister gekeken voor een nieuwe tele. Ik twijfel tussen een samsung galaxy ace of de htc. Nu thuis even snuffelen.

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zeeb trouwens, nu mag je na gaan denken over hoe je het wilt gaan vertellen enz. heb je al een idee? Leuk, leuk, leuk!!

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    erg he ik blijf maar testen, en vriend blijft ook maar zeggen : is het echt?? dat kan toch niet?? :D
    Ik denk dat het voor mij beter zou zijn om elke ochtend de wc pot te omhelzen om het te geloven ( wat vast nog zal komen :p )

we weten nog niet precies we het willen vertellen!
    schoonouders wel, kopen we een boekje 101 tips voor opa's en oma's ofzoiets heet het. dat geven we dan
    en neem aan dat het dan duidelijk is.

voor mijn ouders geen idee! zijn al 3x opa en oma geworden dus
    we moeten wel overtreffen hahaha

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Dat overtref je toch al doordat je zelf het leukste, liefste en mooiste kind krijgt? ;)

Deel Deze Pagina