100 % waar! alleen dat kan ik nog niet bewijzen met 10 weken (tenminste denk dat wij het met 10 weken vertellen ongeveer, in ieder geval na de eerste echo) en ik moet en zal een foto krijgen van de echo want ik wil wat laten zien hahaha
het is dan gewoon fijn om iets tastbaars te hebben. En te hebben gezien of er daadwerkelijk iets zit. Vooral als je nu niks voelt en nergens last van heb kan ik me voorstellen dat je nu onzeker bent of het wel zo is. Maar ohh wat gaaf in de eerste ronde! Zo lopen we natuurlijk nooit meer gelijk op hahahaha. Nu het bij jou in 1x raak is twijfel ik helemaal of ik niet beter nog een maand kan wachten... Wanneer ga je de vk bellen? Morgen? Hoe sneller, hoe eerder een afspraak haha Ik lees dat sommige ook de ha bellen, is dat nu echt nodig? Ik zou dat nl niet doen. Ik zie die mensen nooit. Kom er nooit. Lijkt mij dat ze dan ook niet hoeven te weten dat ik zwanger ben.
Ik ga (waarschijnlijk) vrijdag pas de VK bellen, aangezien ik nu nog voor NOD zit, wil ik toch nog wel iets voorzichtig zijn. Bel ik morgen, en kan ik bij wijze van een paar dagen later weer terugbellen dat het niet nodig is. durf eigenlijk nu ook niet hardop te zeggen: Ik ben zwanger maar aan de andere kant.. wat je ook zegt of doet, je word het niet meer of minder zwanger van. Als het zo mag zijn dan komt het vast allemaal goed maar echt blij zijn lukt nog niet
huisarts bel ik niet. Mocht ik er toevallig eens heen moeten voor iets komende tijd kan ik het alsnog zeggen, zo ook bij de apotheek
En toch, na het zien van al deze testen, denk ik dat je wel blij mag zijn en zeggen dat je zwanger bent. Als jij het nu niet mag na zoveel bewijs, wie dan wel? Maar je gevoel snap ik helemaal. Vooral als je niks anders voelt aan je lijf. Ik denk dat bij mij ook pas de bevestiging zou komen als ik een hartje zou horen of het kindje zou zien. Ik denk dus dat ik, tot die (ongeveer) 12 weken, zelf ook nog niet zou toegeven aan mezelf.
Zo,weer terug van paardrijles.Ook dat heeft ff vakantie,heerlijk Bij de jongste brachten wij het nieuws bij m`n ouders door tompouc`jes mee te nemen voor bij de thee,met roze en blauwe muisjes erop.Boodschap was niet direct duidelijk hoor Kwartje had ff tijd nodig om te vallen haha Huisarts krijgt vanzelf bericht via de vk,gaat vanzelf Zeeb,ga je het je ouders enz ook pas met 10 weken vertellen?Lijkt me echt moeilijk.
zeeb:kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal kan geloven, komt vanzelf moest ook wel lachen om al die testen zussie: wel fijn idd dat je het er even met een vriendin over kon hebben. en hopen dat ze helemaal gelijk heeft en dat je straks een normale cyclus hebt! trotse mams: hoe was de paardrijles? ik wilde vroeger ook altijd op paardrijles! we woonden vlakbij een manege en dan ging ik vaak kijken. lentekind: ik heb vandaag ook weinig plannen. vriend moet om half 2 gaan werken tot 22. dus ga lekker relaxen en opruimen en schoonmaken denk ik. leuk een nieuwe tele! maar wel lastig wel je dan moet kiezen.. ik ben altijd zo'n twijfelkont
haha die tompouce is ook leuk bedacht! Ik denk dat ik het rond de 8 weken aan mijn fam zou vertellen en dan het liefst nog steeds met die gekleurde m&m's! vind ze nog steeds gaaf haha lekker he mams dat jullie nu vakantie hebben! Heerlijk dat alles dan een zomer stop heeft zodat je ook echt nergens meer heen hoeft. Fijn dat de ha vanzelf bericht krijgt. Ik wist dat niet.
Haha Zeeb! Het is echt waar hoor! Jij kan nu echt over alle dingen na gaan denken heerlijk! Ga je nog mee doen aan moeders voor moeders? @ All: thanks meiden! Soms heb ik het idee dat ik hier alleen maar een beetje loop te zeuren dus vandaar dat ik dat zei. Idd is het waar dat ik moeilijk blij kan lopen doen als ik het niet ben, soms heb ik echt dagen dat ik constant moet vechten tegen mijn tranen. Zo vervelend! Maar misschien komt dat ook wel door de hormonen? Nu ben ik igg ongesteld dus misschien komt het daardoor, haha. Ik heb verder gelukkig nergens last van. Geen buikpijn of rugpijn ofzo.... Idd super fijn om zo'n vriendin te hebben. Zij is zelf arts en bij haar was PCOS geconstateerd en hadden ze gezegd dat ze misschien onvruchtbaar was. Dus ze weet wel wat het is om je daar zorgen over te maken! Toen is ze 'per ongeluk' zwanger geraakt van de eerste, en meteen in de eerste ronde van een tweede (die is nu 3 maanden). Maar kan wel echt alles tegen haar zeggen. heel fijn! En nu ga ik het huis opruimen, want straks komen mijn 4 broers en zussen met hun aanhang. We gaan foto's maken voor mijn ouders, die zijn dit jaar 30 jaar getrouwd! Knuf... vind jullie lief!
Rosemarie,het gaat erg goed op paardrijles.Ze heeft nu 1,5 jaar prive les gehad.Dat had ze ook echt even nodig.Haar juf is hoogzwanger en we vonden het allemaal een mooi moment om over te stapen naar de groepsles.Ze heeft al 2 (proef)groepslessen gehad en dat ging ook super. Na de vakantie gaat ze naar de groepen,ben heel benieuwd.Ze wist al heel jong dat ze bij paardrijles wou.Het is echt haar ding,het doet haar erg goed. Ben je zelf niet op les geweest?Kwam het er niet van of was er een andere reden? Lente,echt heerlijk vakantie.Komende week heb ik nog wel wat afspraken staan maar daarna echt een paar weken vrij.De weken zijn altijd zo vol.Gewoon geen verplichtingen,heerlijk Kids bouwen nu een tent,binnen haha.Het is maar waar ze zin in hebben.Het is prachtig weer,denk dat ze straks vanzelf naar het zwembad verkassen hihi
@ trotsemams, de planning is inderdaad vertellen rond de 10 weken, of 9 ( net wanneer de eerste echo geweest is ) wil toch iets meer kunnen vertellen, en ik weet dat mijn familie het erg lastig vind om dingen stil te houden @zussie, Ik doe zeker mee aan moeders voor moeders, vind het zo'n kleine moeite wat je ervoor moet doen en zo nuttig! spreekt voor zich om mee te doen , voor mij dan vandaag een dagje niksen, vriend ligt weer op bed ze hadden hier vannacht een tuinfeestje in de straat, waar jawel om 3 uur!!! vannacht de muziek pas zacht ging. snap niet dat er niemand is gaan klagen, dat terwijl er toch ook kleine kinderen en ouderen in de straat wonen. Ik zelf heb dan altijd zoiets van toe maar, het is dat het een zaterdagavond is en zolang er geen wazige mensen over straat lopen kan ik het wel één nachtje aan
Als het idd maar 1 avond is, dan kan ik me er ook nooit druk om maken. Slaap ik die avond daarna wel weer beter en doe ik het raam dicht. Feestjes zijn er om gevierd te worden Hoe is het trouwens met je mannetje Zeeb? Kan hij alweer wat meer en hoe gaat het herstel? Zussie, als jij nu ongesteld ben, dan volg ik jou cyclus even niet. Is dit dan weer een nieuwe ronde of hoorde dit nog bij de vorige ronde? Ah, mn mannetje is zijn bed uit. Nu is het weer gezellig in huis
Logsch toch zussie.En dat je hormonen nog meer op hol slaan als je ongi bent is ook heel logisch.Kan me zo goed voorstellen hoe je je soms voeld,zo frustrerend. Ik kan me er wel in vinden wat je vertelde over de hectische periode die je gehad hebt,dat dat geen gunstige invloed op je cyclus heeft.Ik heb dat met eten (is wel anders natuurlijk)...ben de afgelopen jaren zo extreem druk geweest.Met kindjes krijgen,een eigen zaak,grote zorgen om de kindjes.Er was niet eens tijd voor mezelf (waar ik geen moeite mee had trouwens). Maar nu is die tijd er wel en nu is dan ook het moment dat ik hard aan mezelf ga werken om een normaal eetpatroon te krijgen. Soms vraag je gewoon teveel van jezelf en moet er even rust in je lijf en leven komen. Zeeb,ahh irri zo`n herrie.Ik hoor hier op het moment vooral de kermis,ook al zo`n pokke herrie.Kids hebben overigens nooit last van feestjes of herrie in de buurt,die pitten gewoon door haha Knap hoor,zolang niets vertellen!Ik zou dat geloof ik niet kunnen
@lentekind, mannetje loopt alweer, al is het met een sleep-voetje herstel gaat goed! 3x per week fysio en over 3 weken weer halve dagen aan het werk als het goed is Ik ga maar eens een wasje draaien
Fijn dat het steeds een beetje beter gaat met hem. Ook lekker dat hij weer een beetje mobieler begint te worden. anders moet hij met de tijd maar de kinderwagen als loophulpje gebruiken Ik ga ook even wat doen in huis. tot straks vast nog wel even!
Dames, hoe zat het ook alweer als je doorzichtig rekbaar slijm hebt? Sorry voor de dirty talk. Gister had ik echt een klodder en nu is het weer aanwezig. Ik geloof namelijk niet dat ik nu pas vruchtbaar ben omdat ik komend weekend ongesteld moet worden en ik verwacht zelfs dat het eerder komt. so, tell me! Ik ben er trouwens uit wat voor telefoon ik wil. Een htc wildfire s. Nu maar kijken of dat in de winkel ook aan sluit bij wat ik wil We gaan ons nu maar klaarmaken om op visite te gaan. Tot vanavond!
Ik ben begonnen in de gangkast boven,ik wist niet dat daar zoveel uit zou komen (kleding waarvan ik niet eens wist dat we dat nog hadden )... Ben iig goed op dreef.Volgende keer ga ik het wel echt anders doen,gekke opruimwoede bij regen.Niet met deze warmte
Allereerst, Zeeb, VAN HARTE GEFELICITEERD MEID! Ga het maar geloven, je testjes zijn hartstikke mooi! Ohw wat ben ik blij voor je Hihi, de eerste ronde ook nog, bofkont! Begint het besef al een beetje te komen inmiddels? Lijkt me dat er dalijk dan ook een beetje een gat komt.. Nu heb je posi testjes, en dan moet je wachten tot de echo.. Maar alles gaat goed komen! Kanp dat je kunt wachten tot na de echo om het aan je ouders te vertellen.. Ik zou dat misschien wel willen proberen, maar lijkt me wel moeilijk om het voor me te houden hoor.. En al lekker aan het internetshoppen? Zussie, voor jou is het niet makkelijk zo he Maar, wij zijn hier ook om tegenaan te zeuren he, het kan niet altijd alleen maar positief zijn.. En vind je nog steeds lief hoor, ook al zeur je af en toe,, Moet toch ook kunnen? Wel fijn dat je het er met een vriendinnetje over kunt hebben, is toch anders dan hier op het forum.. Lente, ik snap je twijfels wel enigzins.. Je gaat ervan uit dat het toch wel even duurt, maar stel dat het wel meteen raak is, tja dan moet je toch wel naar een oplossing gaan zoeken.. Maar van de andere kant denk ik dat er altijd wel iets is waardoor je het uit zo kunnen stellen. Na je studie moet je natuurlijk op zoek naar een baan, en als je zwanger bent, enz. Dus gewoon ervoor gaan, overal is wel een mouw aan te plakken. Ergens heb ik er ook wel over nagedacht, omdat mn contract in december afloopt en met de bruiloft volgend jaar,, Maar van de andere kant denk ik, schijt, komt wel goed Bedacht me net Zeeb, dat je dan al voor je bruiloft bevalt! Lucjy you Hoef je ook geen ronde over te slaan ivm je bruiloft.. Trotsemams, wat leuk dat je dochter het zo naar haar zin heeft met paardrijden! Ik heb dat zelf ook gedaan, en mn zusje doet dat nu.. Heb dat altijd geweldig gevonden, alleen werd op een gegeven moment nogal een dure hobby voor mn moeder, dus toen ben ik ermee gestopt.. Hihi, tent bouwen binnen, deden wij vroeger ook. Als ik achteraf terug denk hoe je je als kind met van alles en nog wat kon vermaken, geweldig! Heb jij trouwens iets met je kinderen afgesproken omtrent computer/spelletjes gebruik? Ik kan dat echt verschrikkelijk vinden, dat kinderen zich tegenwoordig alleen nog maar weten te vermaken met computerspelletjes/PSP/Nintendo enzo.. Dreamer, wat vervelend dat je ongi bent geworden Ik hoop ook voor je dat je lichaam nu een beetje ontpilt is.. Hier echt een behoorlijk druk weekend achter de rug.. Dalijk nog een familie bbq.. Niet zoveel zin in eerlijk gezegd, maar goed, als ik daar ben is het toch wel gezellig.. Had trouwens laatst de kleine van mn schoonzus voelen schoppen,, zo bijzonder!
@Yara, dankjewel! nog niet aan het shoppen hoor , en besef is er een beetje, vind het nog zo spannend, ben ook nog voor NOD dus misschien komt het daardoor. als ik een weekje verder ben is het besef er wel denk ik. Jaa ergens eind maart als het goed is, dus nog 2 maandjes voor de bruiloft. Hopelijk ben ik dan weer een beetje in shape en actief om te trouwen. maar komt vast goed! gezellig yaar bbq vanavond, het is er echt lekker weer voor! wij gaan vanavond een rondje kermis Veldhoven doen
Snap ik ook wel, denk dat ik het eerst ook nog niet zou geloven.. Het moet toch nog allemaal ff bezinken Haha, dat zal toch wel goedkomen! Ik ben zelf heel erg aan het twijfelen of we tegen die tijd 1 of twee rondes over moeten slaan.. Gaat natuurlijk ook heel erg afhangen van mn cyclus enzo.. maar wil in ieder geval de maand november overslaan, omdat ik dan in juli zou moeten bevallen en dat is niet handig met de bruiloft Maar we zien wel hoe het gaat, misschien heb ik ook wel een super lange cyclus en sla ik die maand sowieso over, je weet het niet he.. Ach we zien wel tegen die tijd, duurt nog ff.. Hier is het weer echt minder hoor,, Tis behoorlijk bewolkt, maar temperatuur is wel lekker.. Ben nog nooit op Veldhoven kermis geweest, leuk hoor!