Hey Yara,gezellig dat je er ook weer bent Paardrijden is idd wel een vrij dure sport.Nu nog niet echt omdat ze nog niet heel veel nodig heeft.Denk wel dat het steeds duurder gaat worden.We zien wel.Ze vind het echt leuk en het doet haar echt goed.Ze is onwijs veel veranderd sinds ze bij paardrijden zit,prachtig om te zien. Ik ben wel een makkelijke mama,veel kan en veel mag hier.Afspraak is wel afspraak,ben erg consequent.Dus eigenlijk ben ik heel streng maar mag er veel hier Kids hebben beide een computerspel,tv op hun kamer en we hebben een wii. De wii gaat hier voor de kids alleen op zondag aan en de tv op hun kamer `s avonds eventjes. In de huiskamer mag de tv overdag niet aan van mij,daar heb ik zo`n hekel aan.Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk (ziek ofzo),maar dan is het juist leuk voor ze. Ons meisje is echt een buiten meisje.Echt een tuttebelletje qua uiterlijk (wil nooit broeken aan bijv),maar gaat vlot in haar jurkje slootje springen enz hihi. Ons mannetje moet ik altijd wel extra aanmoedigen om naar buiten te gaan.Ik hou niet van dat gehang en gedraai dus hop naar buiten haha.Ook bij regen gaan ze dus vlot buiten spelen. Ben zo`n ontaarde mama,soms Maar waar je om vroeg,die regels zijn hier idd.Ze zijn er alleen zo ingebakken dat het niet echt regels meer lijken,het is gewoon vanzelfsprekend.
Is dan inderdaad mooi om te zien en denk dat het dat dan ook wel waard is toch? Hihi, ik vind dat altijd leuk hoe verschillend mensen daarin kunnen zijn.. Vriendin van me heeft ook een zoon, maar ze zegt dat ze het erg moeilijk vind om grenzen te trekken, omdat alle andere kinderen dan bv ook een Nintendo DS hebben, vind ze dat ze dat haar zoon dat niet kan weigeren. Ik zou het zelf wel zo ongeveer als jij willen doen, alleen zou ik ze geen tv op de kamer geven Wel bv 1 uurtje per dag achter de computer ofzo, maar voor de rest, gewoon spelen, lekker naar buiten Raar dat ik er al over nadenk, maar werd wel aan het denken gezet door wat die vriendin zei.. Ik vind het ook zo sneu dat ik tegenwoordig echt kinderen van 8 met zo'n dure telefoon zie, en maar smsen en spelletjes erop spelen..
iedereen is daar zeker anders in.En ik denk dat het moeilijk in te schatten is,omdat ieder kind weer anders is. Een tv op de kamer? Had me dat 10 jaar geleden gevraagd en ik had je nog net niet voor gek verklaard Onze dochter heeft het soms heel moeilijk,kan zich heel erg druk maken om heel veel zaken (om kleine dingen zoals een ruzie met haar broer,maar ook zorgen dat haar broertje dood gaat of dat ons iets zal overkomen.)Dat past overigens bij haar diagnose.Niet dat die diagnose zo belangrijk is,maar zo kun je toch veel verklaren.En hoe graag ik ook wil en hoe zeer ik ook mijn best doe om alle zorgen bij haar weg te nemen,dat lukt me niet...Niet helemaal iig,want we komen zeker een heel eind. Toen we merkte dat ons meisje rustiger werd als ze even tv mocht kijken voor ze ging slapen zijn we over een eigen tv na gaan denken.Nu kijkt ze in bed dus simpele filmpjes (heeft geen tv aansluiting,alleen dvd`tjes kan ze kijken)... Ze kan zo rustig gaan slapen en ligt niet de hele avond/nacht te piekeren.De tv is geen vervanging voor de aandacht die ze van ons krijgt,het geeft er alleen net dat beetje extra rust. Heel verhaal weer hihi.Ik zeg dit niet om mezelf te verantwoorden,want ik ben van mening dat iedereen zelf moet weten hoe ze het doet en dat doe ik ook zeker Wil alleen even een andere kant laten horen.Soms ga je je meningen/principes bijstellen omdat dat nou eenmaal in het belang van je kindje is. Ik vind het iig helemaal niet verkeerd om erover na te denken.Dat heb ik ook gedaan voor we kindjes kregen.Ik ben nu bijna 8 jaar mama en ben wel de mama die ik zou willen zijn
@ Lente: ja ben nu ongi! Zit nu op dag 8 van mijn nieuwe cyclus, ben vorige week zondag ongi geworden. Dus 4 dagen na mijn knalpositieve ovutestjes...vreemd he? Dus ga nu geen testen meer gebruiken want blijkbaar reageren die vreemd bij mij. Ben wel vandaag begonnen met temperaturen, kan ik achteraf zien of ik een ei heb gehad en weet ik een beetje wanneer ik ongi moet worden. Hoop stiekem niet dat mijn cyclus nu ineens een week korter is ofzo want dan komt mijn ei precies in de week dat mijn mannetje niet thuis is dus of gewoon meteen normaal 28 dagen, of gewoon zoals ik gewend ben, 40-50 dagen Ik denk ook wel eens na over de opvoeding van mijn kindjes. Ik observeer ook vaak andere moeders en dan kijk ik wat ik goed of minder goed vind wij hebben nu de tv in de slaapkamer staan. Vind het zo jammer dat veel woonkamers ingericht zijn om de tv heen. Ik mocht vroeger thuis ook een uurtje per dag op de computer (ook vanwege de planning met mijn broers en zussen, haha) maar vind dat nu wel een goede regel. Sommige kinderen kunnen zich echt niet vermaken zonder computer of tv...
Even in de herhaling... ik had wat geplaatst maar denk dat jullie daarover heen hebben gelezen. Dus komt het nog maals Dames, hoe zat het ook alweer als je doorzichtig rekbaar slijm hebt? Sorry voor de dirty talk. Gister had ik echt een klodder en nu is het weer aanwezig. Ik geloof namelijk niet dat ik nu pas vruchtbaar ben omdat ik komend weekend ongesteld moet worden en ik verwacht zelfs dat het eerder komt. so, tell me! Ik ben er trouwens uit wat voor telefoon ik wil. Een htc wildfire s. Nu maar kijken of dat in de winkel ook aan sluit bij wat ik wil Ennuh Yara, als ik deze opleiding klaar heb dan hoef ik niet op zoek naar een baan hoor. Ik werk al met een vaste aanstelling en fulltime. Deze opleiding doe ik omdat mijn werk dat graag wil. Dus ben na dit jaar ook klaar!
Trouwens grappig, wij hebben vlakbij veldhoven een keer op de camping gestaan. In Bergeijk! stikte van de horsels....bah! haha
Hee Lente! Ik weet niet precies hoe het zit! Doorzichtig rekbaar slijm zeggen ze wel dat vruchtbaar slijm is... Maar ik heb dat bij mijzelf nog niet echt duidelijk kunnen ontdekken moet ik zeggen! Omdat ik nooit precies weet wanneer ongi komt kan ik ook moeilijk op mijn slijm letten, maar heb volgens mij wel meer slijm wanneer mijn ongi nadert! Seks kan er ook weer invloed op hebben geloof ik... Morgen onze 3e trouwdag we gaan lekker uitslapen, mannetje gaat een ontbijtje voor me maken zegt hij, 's middags gaan we misschien even lekker samen badkamers kijken (hebben we zin in) en als het lekker weer is misschien een stukje varen, en 's avonds samen uit eten. En ik ga mijn didi-jurkje aandoen, haha! Hopen dat ongi dan over is kunnen we het nog een beetje gezellig maken. Maar gezien de hoeveelheid bloed van vandaag denk ik niet dat het morgen al over is
Lente,rekbaar helder slijm? Zegt me niets...rond m`n ei (nu dus denk ik,weer netjes op tijd ) heb ik wit rekbaar slijm. Ik weet het niet Zussie,fijne dag morgen!Het gaat prachtig weer worden,dus lekker varen hihi.Huren jullie dan een bootje of hebben jullie er 1? Lijkt me zo heerlijk,zo vrij .
ja dat slijm is niet heel erg een pijl op te trekken volgens mij, maarja in wat wel? zeeb jij had toch ook vage ovutestjes en kijk zij is zwanger ik heb afgelopen dagen ook ovutestjes gedaan, en vandaag een licht streepje, maar weet niet of mn ei er nou aankomt of niet, want mn streepje is wel heel licht. fijne dag morgen zussie!
hmm dan houd ik het er maar op dat dat slijm de glijbaan voor het bloed alvast klaar maakt Ging er niet vanuit dat dit nog vruchtbaar slijm was haha Lekker zussie dat je morgen ook een dag vrij hebt. het schijnt mooi weer te worden dus dat jurkje kun je zeker aan. Ik heb hem trouwens laatste keer gedragen met een roze vestje. ook goed te doen! Alvast gefeliciteerd met jullie 3e jaar! Ik moet morgen werken en dan dinsdag nog lekker een dagje vrij! heerlijk.
De glijbaan voor het bloed hihi Yehoo,glijden maar Zoon heeft morgenvroeg een afspraak,gaan wij ondertussen even naar ikea denk ik.En daarna naar een speeltuin,morgen nog mooi weer dus daar profiteren we maar gauw van.Rest van de week ziet er niet zo zonnig uit
Haha een rose vestje heb ik ook niet Dus beter is het zulk mooi weer dat ik geen vestje nodig heb! heb wel een beetje een taupekleurig vestje..en er zit ook een bruin/taupe-schtig kleurtje in dus die kan misschien wel! We hebben geen bootje hoor... die moeten we dan huren... maja dat kan gelukkig wel hier en daar Ja volgens mij kan slijm ook een voorbode zijn van bloed hoor!
Morge meiden Trotsemams; dat is inderdaad de andere kant van het verhaal. Dan begrijp ik het ook volledig en zou ik daar ook voor kiezen Het ging mij er meer om dat als ze het niet nodig hebben ik het ook niet nodig vindt. Wel fijn dat jullie op deze manier een rustmoment voor jullie dochter hebben gevonden! De rest van de week ziet er inderdaad niet zo roosleurig uit:S Zussie; Dat zou wat zijn als je cyclus nu wel een week korter is.. Hou je temp bij op Fertility Friend? Nou, ik hoop in ieder geval dat dit je meer duidelijkheid geeft dan die stomme ovu-testjes.. Gefeliciteerd met jullie 3e trouwdag! Onze trouwdagen liggen niet ver uit elkaar dan volgend jaar Wij gaan als het goed is woensdag over een jaar trouwen Maak er een fijne dag van, en ik hoop dat die ongi van jou ook onderhand een keer ophoudt! Is maar niks, zo lang ongi zijn.. Lente; Doorzichtig rekbaar slijm is volgens mij vruchtbaar slijm (als het op rauw eiwit lijkt..), maar weet niet of daar echt een pijl op te trekken is.. Ik heb zelf richting mn ongi wel wittig slijm.. Hihi een glijbaan voor het bloed, ik zie het al helemaal voor me Hihi, oeps sorry meid! Soms haal ik de verhalen nog een beeetje door elkaar, erg he! Maar oke, dan heb ik dus niks gezegd Roos; Denk niet dat je ei er al aankomt dan, de teststreep moet echt even donker of donkerder zijn dan de controlestreep.. heb je wel elke dag nog getest? Als je ei nog niet is geweest heb je wel een kortere LF,, Hier weer de hele week werken,, En dan volgende week nog en dan vakantie Alleen nu zei vriend gister dat ie nog niet weet of dat hij dan al vrij krijgt.. Hij heeft 4 weken gevraagd (bouwvak + 1 extra week), maar het is zo druk op zijn werk dat hij dat misschien niet krijgt Zou wel jammer zijn ivm klussen in ons huisje.. Verder vanavond echt helemaal niks doen, ben gesloopt.. Heb echt niet uit kunnen rusten dit weekend en heb vannacht ook zo ongelofelijk slecht geslapen.. Belgh.. Iemand nog leuk nieuws vandaag?
Zebra van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat ten eerste Spannend zeg! @ de rest Mijn man zei laatst dat 'mocht ik zwanger zijn binnenkort' hij het wel leuk zou vinden als ik hem daarmee verras, in plaats van dat we allebei boven een glaasje plas hangen. Iemand een leuk idee om manlief te verrassen in de toekomst? Wil iets origineels ofzo
MissCk; Wat grappig dat je man verrast wil worden, leuk! De mijne wil er juist absoluut wel bij zijn Leuke verrassingen (vind ik): - Speentje met 'papa is de beste' erop - Boek van Kluus: 'Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' (heb em al gelezen, echt geweldig!) - De test mooi inpakken, met een gedichtje erbij ofzo.. - Een rompertje En zo kunnen we nog wel even doorgaan Hoop dat je iets leuks kunt verzinnen! Ondanks dat mijn vriend wel samen wil testen, wil ik ook een cadeautje wat ik hem kan geven als we een posi test hebben Dus van de week maar eens bij de Prenatal binnenlopen
Ow meiden, krijg zojuist superniews! Ivm de verlaging van de overdrachtsbelasting, krijgen wij dit overgebleven geld in de vorm van een verbouwrekening, wat betekent dat wij een nieuwe keuken kunnen laten plaatsen! Jeuj! Ben helemaal blij nu, mijn dag kan echt niet stuk!
@ Yara. Dat zijn inderdaad leuke ideeen Dat boek van Kluun staat al bij mij in de kast, klaar om ingepakt te worden dan maar hahaha. Nee ik weet het nog niet Wel spannend. Hoe was het trouwens voor jou om te stoppen met roken, ik moet namelijk die stap nog zetten. Kan me een niet-roken-leven nog niet echt voorstellen. :S Stom hé.