Is helemaal niet stom hoor. Ik PB je zo wel even, anders moet ik hier iedereen lastigvallen met mijn stoppen-met-roken verhaal Moet nu ff een afspraak in, dus ik PB je vanmiddag ff oke?
hey meiden, sorry heb niets bijgelezen, heb wel een brandende vraag! google zegt verschillende dingen dus kom er niet uit! Mag ik op die moment gewoon vliegen ? vrienden van ons willen een last minute boeken voor over 1,5 week en willen ons meehebben ( wij hebben hun een tijdje in huis gehad eind vorig jaar toen hun huis verbouwd werd en nergens heen konden , dus als cadeau ) maar ik wil niet vertellen dat we zwanger zijn. help!
Hey Zeeb! Pff, ik zou het niet weten. Volgens mij mag dat gewoon, maar anders zou ik gewoon even contact opnemen met een vliegtuigmaatschappij om je vraag te stellen. En anders nog ff een topic hierover aanmaken in het zwanger worden gedeelte, of in de lounge. Ik durf er geen 100% zeker antwoord op te geven.. Sorry meid, en succes met het vinden van een antwoord!
portugal maar is nog niet zeker, had de huisarts al gebelt, en die zei ook van tja niks bewezen maar het word gezecht dat het de eerste 4 weken en na 36 weken niet zou mogen. maar hij zei, gewoon gaan kan geen kwaad. Twijfel! is heel leuk maar hoe krijg ik alles zo snel geregelt hond pension , etc etc de 18e al vliegen
Hehe, handig, zo'n Zussie Leuk joh, Portugal! Hoop dat je het alsnog geregeld krijgt! Is heerlijk, en een leuk cadeau!
nou we willen wel , maar ben hele middag aan het bellen en krijg geen pension meer gevonden! alles zit vol, vol , vol en de opties van vrienden/familie vallen af, ( of zelf op vakantie in die periode, of nog hele dag aan het werk ) dus nog even goed zoeken en anders helaas!
Aahh, dat zou wel ontzettend jammer zijn! En pensions wat verder uit de buurt (Eindhoven enzo?).. Pff zuur zeg..
nou het is gelukt! dat is nog eens wat zeg, binnen een halve dagen regelen op vakantie te gaan. maar heel gezellig en zo lief dat ze ons meenemen! volgende week dinsdag vliegen we, lekker een weekje weg! ben wel een beetje bang zo nu met de prille zwangerschap maar aan de andere kant denk ik, hoeveel vrouwen komen er pas met 5/6 weken achter en dan verloopt de zwangerschap ook goed. vind vooral het vliegen en het zonnen wel wat eng, dus maar proberen geen heel dagen te liggen bakken. verder doe ik toch geen sportieve dingen en ben ik altijd al heel lastig en voorzichtig met eten in andere landen dus hopelijk word dat het probleem niet
Zeeb, wat ontzettend lief van die vrienden van jullie. Wat gezellig zeg om zo samen met ze weg te gaan. Vliegen kan gewoon hoor, alleen na een aantal weken niet meer. De eerste vakantie van je kleintje Voel je je nog steeds goed? Vaak als mensen weten dat ze zwanger zijn dan merken ze opeens kwaaltjes haha Tjee Portugal...lekker hoor! Hoe vervelend! Ik heb vandaag een dagje gewerkt en morgen ben ik weer lekker vrij. Yara, wat lekker dat jullie nu een keuken kunnen plaatsen! Dat is erg leuk om uit te kiezen. Als je een wokgedeelte op je gasstel wilt, kijk uit dat je de wok niet in het midden doet. Dan kan er geen andere pan meer naast staan.
nou gisteravond ben ik op de bank in slaap gevallen, en nu heb ik de hele dag al last van ''buikpijn'' niet echt pijn eigenlijk maar een gevoel van binnen. alsof alles heel hard aan het werk is
Dat gevoel kun je in elk geval bevestigen. Er zal vast heel druk gewerkt worden! Gek he, dat er zomaar iets in je buik groeit waarvan je nog niks door hebt. Ik verwacht binnenkort wel allemaal foto's enz hoor van je! wil je buikje volgen!
Zeeb, super dat je het allemaal hebt kunnen regelen meid! Echt lief van die vrienden van jullie! Is ook wel lekker om nu een weekje weg te gaan, en als je gewoon goed oplet is er niks aan de hand Lente, thnx voor de tip meid! Had ik nog niet eens over nagedacht En ik verwacht ook foto's hoor! Is zo leuk om de groei van een buikje te volgen
Yara,wat balen dat je vriend mss minder lang vakantie krijgt Jullie krijgen bijna de sleutel toch?Wel super dat je met dit meevallertje een nieuwe keuken kan plaatsen Meevallertjes zijn dan ook altijd leuk hihi.Al een idee wat voor keuken? Zeeb,ja hoor vliegen kan geen kwaad.Wat lief van die vrienden trouwens!En lief dat jullie ze een dak boven hun hoofd hebben gegeven Ow lees nu dat het mss niet doorgaat Is kei lastig natuurlijk...En nu lees ik dat het wel doorgaat haha.Super zeg!! Wij hebben een heerlijk dagje gehad.Zijn naar een leuke speeltuin geweest,kids hebben zich heerlijk vermaakt.En dan zitten wij ook lekker Morgen afspraak bij de internist,spannend! Ben gister gestopt met 1 soort medicijn (afbouwen niet nodig) wat echt afgeraden wordt bij zwangerschap.Andere medicijn is geen 1e keus medicijn bij zwangerschap maar kan evt wel.Kans is heel erg klein dat ik zwanger ben,maar is er wel.Dus voor de zekerheid deze beslissing genomen
Fijn dat je die medicijnen ook gewoon kunt laten staan Mams. Dat is wel zo goed ook voor je lijf. als het zonder kan, dan is dat alleen maar beter. Ik ben benieuwd hoe die afspraak van morgen gaat. Ik heb de knoop (denk ik) toch voor mezelf door gehakt en toch gewoon te beginnen deze maand. De kans dat het in de eerste ronde raak is, dat is zo klein. En mocht het wel zo zijn, dan is er vast wel een oplossing te bedenken. Ik ben het uitstellen namelijk zat alleen sluit ik atlijd graag alle onzekerheden buiten en denk dat ik dat nu toch een keer niet ga doen.
Ik heb zo'n bruin vermoeden dat de AH nu elke week met een andere zomerhit gaan komen. Vorige week hamburgers, nu pasta met korting wat zal het volgende week zijn?
hou op over die AH reclame Die blijft wel hangen iig,ze weten het wel slim te maken. Ik kan helaas niet zonder medicijnen,dus de kans dat m`n bloeddruk morgen hoger is dan normaal is groot haha.Maakt niet uit voor die paar dagen,beter dan het risico nemen. Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt.En idd,overal is wel een oplossing voor.Als je daar helemaal achter staat niet meer twijfelen hoor.