(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha jawel, dat twijfelen gaat wel door. Ik hoop aan de ene kant dat ik in 1x zwanger ben maar ik zou het nu ook niet erg vinden als het deze ronde niet lukt. het is me nu iets makkelijker gemaakt. Mn vriend zei nog, we kunnen ook 50-50 doen. als je denkt vruchtbaar te zijn dan met condoom en anders zonder. Maar ach, ik denk dat ik dan gewoon helemaal zonder ga. Morgen ga ik ff een koppie doen bij een vriendin. Zij weet ervan en zal eens met haar overleggen.

Doe je die medicijnen een paar dagen niet of een langere tijd niet? Lastig dat je die moet slikken voor je bloeddruk.

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    goed plan toch van je vriend ;) Hoef je iig niet te twijfelen.Blijft lastig he,weet er alles van haha

Ik slikte 2 soorten medicijnen voor de bloeddruk.Met beide zou ik zowiezo moeten stoppen,daarvoor in de plaats komt 1 ander medicijn denk ik.Het ene soort is niet veilig bij zwangerschap en daarom ben ik daar maar vast mee gestopt.Ik verwacht dat de internist dat advies morgen toch geeft om daar mee te stoppen.

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Gaat die internist nu ook een nieuw plan van aanpak met je bedenken voor het afvallen? Naar welke groep gaan jouw kinderen volgend jaar? Wat gaat dat snel he zo'n jaar. Volgend jaar alweer een groep verder.

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Nee ik denk niet dat de internist gaat bekijken hoe ik kan afvallen.Mss wel meekijken hoe het kan dat er niets meer af gaat.

Onze oudste gaat naar groep 4,de jongste gaat naar groep 3.En idd,het gaat supersnel allemaal.Met 1 kindje gaat het snel,met 2 lijkt de tijd nog eens zo snel te gaan.En als je ziet wat ze veranderen in 1 zo`n jaar.Niet te geloven gewoon.

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    en stel je hebt er straks 3, dan gaat het helemaal snel! Het lijkt me wel heel gaaf dat je oudste 2 dan bewust meemaken dat ze een klein broertje of zusje krijgen. Is toch ook erg leuk als ze kunnen mee moederen/vaderen!

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    grappig,daar hadden we het vanmorgen in de auto nog over.Het zijn echt 2 lieverds met hun hartje op de juiste plaats.
    Lijkt me echt heel mooi om dat mee te mogen maken.Zie het al helemaal voor me hoe ze dan doen.
    Bij hun zit er 1 jaar en 9 maanden tussen,dat is toch weer helemaal anders.Voor de kindjes en voor mezelf :p Ze zijn nu toch al best zelfstandig enz.
    Hoop echt dat het werkelijkheid gaat worden!

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wilde je bewust dit derde kind wat later? die andere heb je namelijk wel vrij dicht op elkaar. Het heeft beide voor en nadelen. Die andere 2 liggen lekker dicht bij elkaar dus kunnen veel met elkaar optrekken en die 3e krijgt alle aandacht van broer en zus;)

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    GAAP , wat ben ik moe zeg!
    en die ''buikpijn'' vreselijk! ( ja ik heb nog wel meer te klagen :p ) hahah hoezo ondankbaar zou je bijna zeggen he

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ohhh wat willen we graag zwanger zijn;) Als we het zijn is het alleen maar ellende hahaha

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahaha dat zou je bijna zeggen he :p
    er is echt geen **** op tv! :x

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    nee, het is maandag. En jumangi is ook al tig keer geweest haha. Ik zit vol te snotteren en ben bij bubbel game maar aan het spelen tot frustratie aan toe hahaha

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Lente,na de jongste was ik niet meteen toe aan nog een kindje.Wens voor een groot gezin is er altijd wel geweest overigens.Toen kwam ook m`n eigen zaak en schoven we onze kinderwens op.En nu is de tijd daar :D

Alles heeft z`n voor- en nadelen idd.Ik zou wel een tweeling willen (als we dan toch de opties bespreken haha).. Stel dat er een 3e komt dan is het daarna denk ik wel klaar voor ons,maar staan we nog altijd open voor pleegzorg ;)

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    In de fam van mijn vriend zit een tweeling. zijn vader. Ze zeggen dat het een generatie overslaat. Dus nu is hij aan de beurt... Ik hoop toch dat de eerste bij ons er gewoon 1 is als ik mag kiezen. Dan wil ik best daarna een tweeling haha

maar je hebt een eigen zaak, wat voor zaak?

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haa meisjes!

Ik heb met mannetje lekker badkamers gekeken vandaag :) was leuk! En uit eten geweest en nu gaan we lekker filmpje kijken!

Zeeb, je kunt gerust gaan hoor. In Portugal lekker vis eten, is alleen maar goed voor de baby :) misschien wel handig te zorgen dat je weet waar je evt een goede dokter/ziekenhuis kunt vinden voor als er iets is. En niet drinken de hele vakantie ;)

Ik voel me ook zwanger :) ben doodmoe, pijn in mijn (.)(.), met vlagen misselijk, buikpijn.... alleen laat ik nou net op mijn 9e menstruatiedag zitten :p mijn lichaam is een plaaggeest!

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hier ook tweelingen in de fam :p Het lijkt me erg leuk en gezien mijn leeftijd handig haha Nee,zoiets is niet te plannen..maar nadenken mag altijd toch ;)
    Ik had een eigen zaak,ben daar in maart mee gestopt ivm de zorg voor onze kindjes.

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ojee zussies...je hebt wel de lasten maar niet de lusten. gek he dat je dan evengoed alle kwaaltjes kunt hebben!

mams, gezien je leeftijd....hoe oud was je ook alweer?:) het viel toch nog best mee?

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    ik ben pas 32 jaar geworden... Nog niet bejaard hoor :D Maar ik vind het wel een beetje op het randje,ieder z`n mening natuurlijk en je hebt het niet altijd voor het zeggen.Mss denk ik er over 2 jaar wel anders over als ik dan nog niet zwanger ben.

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ik heb altijd 35 als grens in mijn hoofd maar wat je zegt...als het niet lukt, dan stel je de grens denk ik heel makkelijk uit.

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    ja precies.Denk dat ook wel logisch is.Ik weet niet hoe het nu zal zijn,zover denk ik nog maar niet na ;)

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Meis, ik ga er vandoor. Morgen weer optijd eruit. tot morgen!

Deel Deze Pagina